تاریخ و ساعت بازی دوستانه ایران و سنگال تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

1

تاریخ و ساعت بازی دوستانه ایران و سنگال تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

بر اساس اعلام فیفا زمان بازی دوستانه ایران و سنگال از سری دیدارهای دوستانه ملی برای آمادگی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena ( اِن‌وی آره‌نا) سانکت پولتن اتریش برگزار می شود جزئیات خبر:

بازی ایران و سنگال دیدار دوستانه جام جهانی 2022

زمان بازی ایران و سنگال دیدار دوستانه جام جهانی ۲۰۲۲

بر اساس اعلام سایت فیفا ساعت رسمی بازی تیم ملی فوتبال ایران با سنگال در تاریخ پنجم مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ از سری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه سانکت پولتن اتریش برگزار خواهد شد.

ساعت بازی

تیم های ملی ایران و سنگال از سری مسابقات دوستانه ملی سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ به وقت ایران برگزار می شود.

تیم ملی سنگال سه‌شنبه در اتریش به مصاف تیم ملی ایران می رود. این دو بازی دوستانه در راه آماده‌سازی سنگال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است اما سنگال در درون دروازه برای این دو بازی مشکلاتی دارد. این دو بازی دوستانه در راه آماده‌سازی سنگال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است اما سنگال در درون دروازه برای این دو بازی مشکلاتی دارد.

تمرینات قهرمان قاره آفریقا این روزها در اورلئان، شهری در ۱۰۰ کیلومتری پاریس در حال برگزاری است.

آلیو سیسه مربی تیم ملی فوتبال سنگال است و درباره دیدار شاگردانش با اپتیم ملی ایران گفته: ایران همان تیمی است که به دنبالش هستیم

آلیو سیسه می گوید که دیدار با ایران، یک مسابقه پیچیده خواهد بود چرا که آنها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.
تیم ملی فوتبال سنگال در یک دیدار دوستانه موفق شد با گل های سادیو مانه و بولای دیا از سد بولیوی عبور کند. آنها قرار است که پنجم مهر ماه و در اتریش به مصاف شاگردان کی روش بروند. سرمربی شیرهای تِرانگا می گوید که بازی با تیم ملی ایران یک مسابقه پیچیده خواهد بود.

ترکیب تیم سنگال مقابل ایران

تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دروازه‌بان‌های اول و دوم خود، از گلر سومش، سنی دییِنگ، برابر تیم‌های ملی بولیوی و ایران استفاده خواهد کرد.
غیبت مندی و گومیس؛ سنگال با گلر سوم برابر ایران

ادواردو مندی، گلر اصلی سنگال و باشگاه چلسی، مصدوم است. آلفرد گومیس، عضو باشگاه رنس و دروازه بان دوم سنگال نیز از ابتدای فصل به میدان نرفته است. این وضعیت باعث شده تا سنی دییِنگ، گلر تیم کوئینز پارک رنجرز انگلیس، شانس اول بازی برابر بولیوی و ایران باشد. همچنین با نظر آلیو سیسه، مربی سنگال، موری دیاو نیز به تیم ملی دعوت شده و به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت حاضر خواهد بود. موری دیاو دروازه بان تیم کلرمون فرانسه است.

 

1 دیدگاه در “تاریخ و ساعت بازی دوستانه ایران و سنگال تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

  1. محمد گفت:

    سردار نیست؟ حتما رفت سر دار

نظرات