آخرین خبر درباره مجازی شدن دانشگاه ها در هفته اول مهر ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره مجازی شدن دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت بین التعطیلی (جدید)

آخرین خبر درباره مجازی شدن دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ بعلت تعطیلات آخر ماه صفر + اخرین وضعیت تعطیلی دانشگاه ها هفته اول مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره مجازی شدن کلاس های دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ را از حرف تازه میخوانید.

آخرین خبر درباره مجازی شدن دانشگاه ها در هفته اول مهر 1401 (جدید)

 

🔹فوری: بر اساس گزارش های جدید درباره مجازی شدن دانشگاه ها در هفته اول مهر امسال (۱۴۰۱)، دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبائی، علم و صنعت، الزهرا (س) و خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کردند: آموزش در این دانشگاه‌ها هفته اول مهر مجازی است.

طبق اعلام دانشگاه های تهران، دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبائی، علم و صنعت، دانشگاه‌های الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی و شهید بهشتی در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای به دلیل تعطیلات ایام پایانی ماه صفر در هفته اول مهر (روزهای یکشنبه سوم مهر و سه‌شنبه پنجم مهر) از مجازی بودن آموزش طی این هفته خبر دادند.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از مجازی بودن کلاس‌ها طی هفته اول مهر (دوم تا هفتم مهر ۱۴۰۱ ) خبر داد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران گفت: «نظر به تعطیلات پیش رو و در اجرای دستورالعمل آموزش ترکیبی مصوب مورخ ۲۹/‌۰۵/‌۱۴۰۱‬ کلیه کلاس‌های دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه دوم مهر ماه تا پنج‌شنبه هفتم مهر سال ۱۴۰۱ به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. دانشجویان عزیز و اعضای محترم هیأت علمی طبق برنامه آموزشی از سامانه elearn.ut.ac.ir استفاده فرمایند.»

کلاس های کدام دانشگاه ها هفته اول مهر ۱۴۰۱ مجازی شدند؟

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد تمام کلاس‌های دانشجویان از تاریخ ۲ مهرماه تا ۷ مهرماه به صورت غیرحضوری در بستر سامانه آموزش مجازی انجام می شود و کلاس‌ها طبق اطلاعیه های آموزش دانشگاه برقرار است. همچنین تمامی کارکنان دانشگاه موظف به حضور در محل کار هستند.

مجازی شدن کلاس های دانشگاه علامه طباطبائی

معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه، سوم مهرماه و سه شنبه، پنجم مهرماه و به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان و استادان، همه کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبائی در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه دوم مهرماه تا پنجشنبه، هفتم مهرماه سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی و در سامانه مجازی برگزار می شود. براساس این اطلاعیه، دانشجویان و اعضای هیات علمی می توانند بر اساس برنامه آموزشی از سامانه https://lms.atu.ac.ir استفاده کنند. نام کاربری و رمز عبور همه کاربران، شماره استادی و شماره دانشجویی است.

دانشگاه علم و صنعت ایران

همچنین معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو در هفته آینده، تمامی کلاس‌ها در تمامی مقاطع از دوم تا هفتم مهرماه به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه LMS دانشگاه برگزار می شود.

دانشگاه الزهرا

در اطلاعیه دانشگاه الزهرا (س) هم آمده است: با توجه به دو روز تعطیلی و مشکلات تردد دانشجویان، کلاس های درس و جلسات دفاع پایان نامه ها در هفته دوم نیمسال جاری از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری در نشانی مجازی برگزار می‌شود.

دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی نیز در اطلاعیه مشابهی اعلام کرد: به دلیل دو روز تعطیل رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://vu.sbu.ac.ir ) برگزار خواهد شد. جلسات دفاع کماکان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همچنین برگزاری کلاس‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مجازی شد و این دانشگاه خبر داد: با عنایت به تعطیلات مکرر دهه آخر ماه صفر در هفته آتی و در جهت اتخاذ وحدت رویه در برگزاری کلاس ها، صرفا در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (دوم، چهارم و ششم مهر) هفته آتی کلیه کلاس ها در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت الکترونیکی تشکیل خواهند شد.

نظرات