جدیدترین مدل های پیراهن مشکی زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

1

پیراهن مشکی زنانه : همه خانم‌ها دوست دارند که در تمام مهمانی‌ها و مجالس رسمی جذاب و آراسته باشند. به همین دلیل ما برای شما بانوان عزیز مجموعه از مدل های جدید پیراهن مشکی زنانه و دخترانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پیراهن مشکی زنانه

جدیدترین مدل های پیراهن مشکی زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

در واقع رنگ مشکی یک انتخاب هوشمندانه است، چرا که این رنگ اصالت خاصی به استایل شما می‌بخشد، استایلتان هرگز تکراری و قدیمی نمی‌شود و در زیبایی اندامتان نیز تأثیر زیادی دارد و استایل شما جذاب می کند.

پیراهن مشکی دخترانه

راهنمای خرید

انتخاب پیراهن مشکی بر اساس فرم اندام :

به طول کلی اندام خانم‌ها به ۵ گروه تقسیم می‌شود : اندام سیبی شکل،ساعت شنی،گلابی شکل،ظریف نقش

اندام سیبی : افرادی که اندام سیبی شکل دارد، معمولاً شکم، پهلو، بازو و سینه بزرگ و پُر و شانه‌های پهنی دارند که به اصلاح به این افراد پلاس سایز می‌گویند. اگر اندام شما سیبی شکل یا پلاس سایز است، احتمالاً بالاتنه و میان‌تنه پُرتری نسبت به پاهایتان دارید و پاهایتان لاغرتر از بالاتنه به نظر می‌رسد. پس بهتر است سراغ پیراهن‌های آستین‌دار بروید. همچنین پیراهن‌ مشکی که دامن حریر یا کلوش دارد نیز انتخاب خوبی است. اما آستین و یقه، اهمیت بیشتری دارد.

پیراهن مشکی

اندام ساعت شنی : همان گونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پُر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچک‌ و باریک‌ همچون ساعت شنی می‌باشد. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از پیراهن مشکی زنانه تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند.

اندام گلابی : اندام گلابی شکل به اندامی می‌گویند که پایین تنه، ران و پاها بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه است. در صورتی که اندام شما گلابی شکل است، احتمالاً بیشتر وزن شما در پایین‌تنه قرار دارد و بیشتر خانم‌های ایرانی اندامشان گلابی شکل می‌باشد.  اکنون بسیاری بر این باورند که پیراهن کوتاه با آستین بلند به تن کنید تا تمرکز روی پاها ایجاد شود. اما نکته‌ای که می‌توانید به آن توجه کنید، استفاده از اکسسوری‌هایی همچون گردنبند و کمربند است که توجه را به بالاتنه جلب کند.

پیراهن مجلسی زنانه

اندام ظریف : خانم‌هایی که ریز اندام یا به اصطلاح ظریف نقش هستند، معمولاً قد متوسط یا کوتاهی دارند و دست‌های این افراد کوتاه است و شانه‌های کوچک‌تری دارند. بسیاری بر این باورند که پیراهن مشکی زنانه کوتاه، انتخاب بهتری برای این اندام خواهد بود. همچنین در صورتی که اندامتان لاغر است، می‌توانید از پیراهن با دامن کلوش بهره‌مند شوید تا ظاهرتان جذاب‌تر شود. با این حال در صورتی که می‌خواهید پیراهن زنانه بلند به تن کنید، توصیه می‌کنیم از کفش پاشنه بلند مجلسی با پاشنه ظریفی استفاده کنید.

پیراهن مناسب اندام ظریف

زیورآلات مناسب لباس های مشکی  :

به سراغ زیورآلاتی که به اصطلاح متالیک هستند بروید. یعنی رنگ شان هر چه براق تر باشد بهتر است. معمولا ترکیب طلایی به عنوان یک قطعه از زیورآلات در کنار مشکی زیبا می شود اما این طلایی بهتر است روشن باشد و به زردی نزند.دسعی کنید از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن هایی که سنگ هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید. این سنگ ها باعث انعکاس نور روی سطح پوست شما خواهند شد و تا حدود زیادی سایه ها را از بین خواهند برد. مروارید یکی از زیورآلاتی است که اگر به همراه لباس مشکی تان استفاده شود لباس تان آراسته تر خواهد شد. پس اگر یک ست دستبند و به خصوص گردنبند مروارید دارید به همراه لباس مشکی تان استفاده کنید.

ست با لباس مشکی

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

ست کردن لباس مشکی با کفش بستگی به موقعیت و رویداد مورد نظر دارد. برای رویدادهای غیر رسمی، می توانید لباس مجلسی سیاه را با کفش پاشنه بلند صورتی، قرمز و یا حتی زرد به پا کنید. حتی اگر به هر دلیلی کفش رنگی در کمد لباس خود ندارید، نگران نباشید، برای مهمانی های خودمانی هر رنگ کفشی را به پا کنید.

برای مهمانی‌های خودمانی و مراسم رسمی، کفش قرمز، آبی، بنفش و رنگ‌های شاد برای نوجوانان و جوانان انتخاب مناسب‌تری هستند. در واقع محدودیتی برای دختران بسیار جوان جهت پوشیدن کفش‌های رنگی با لباس مشکی وجود ندارد. همچنین هر مدل کفش پاشنه بلند یا کلاسیک، مناسب همه دختران جوان هستند.

کفش مناسب پیراهن مجلسی

 

مدل های جدید پیراهن مشکی زنانه و دخترانه

راهنمای خرید پیراهن مشکی زنانه

پیراهن کوتاه مشکی دخترانه

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل های پیراهن مشکی زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

  1. ناشناس گفت:
    3
    7

    همیشه موندم چرا بعضی زنا مشکی می پوشند مگه مجلس عزاست مگه؟

نظرات