جدیدترین مدل های ست کیف و کفش عروس شیک ۱۴۰۱

0

ست کیف و کفش عروس : معمولا عده زیادی برای انتخاب ست کیف و کفش عروس دچار سردرگمی می‌شوند. اما بهتر است بدانید که برای انتخاب عالی، باید ابعاد مختلف ماجرا را دقت کنید. از این رو ما مجموعه ایی از ست کیف و کفش عروس شیک ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست کیف کفش عروس

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش عروس شیک ۱۴۰۱

مهم‌ترین نکات انتخاب کیف و کفش ست عروس :

به قد داماد توجه کنید : اکثر عروس خانم‌ها علاقه‌مند هستند که از لحاظ قد، کمی از داماد کوتاه‌تر باشند. اگر شما نیز در این خصوص حساس هستید و می‌خواهید در عکس‌ها و مقابل مهمانان حاضر در جشن عقد محضری، کوتاه‌تر از داماد باشید، حتما به اندازه پاشنه توجه کنید. اگر اختلاف قدی شما کم تر از ۱۰ سانتی متر است، حتما کفش پاشنه کوتاه انتخاب کنید. اما درصورتی‌که اختلاف قدتان بیش از ۱۰ الی ۱ سانتی متر است، متناسب با آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیف کفش مجلسی عروس

راهنمای خرید

رنگ خنثی انتخاب کنید : معمولا رنگ کیف و کفش بستگی به لباس عروس و داماد دارد. انتخاب کیف و کفش با رنگ‌های ملایم بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. بیشتر لباس‌هایی که برای مراسم استفاده می‌شود، رنگ خنثی و روشنی دارند. پس می‌توان گفت که بهترین رنگ برای کیف و کفش عقد، رنگ های سفید، شیری، گلبهی، طوسی خیلی روشن و رنگ‌های اینچنینی است.

نکات مهم خرید کیف کفش عروس

به تزئینات روی کفش دقت کنید : از دیگر مشخصه های کفش های زیبا ، تزئینات روی آن هستند که به زیبایی کفش های عروس می افزایند. کفش هایی که بندهای بلند دارند و بصورت ضربدری روی ساق پا بسته می شوند، زیبایی بیشتری دارند. نگین های روی کفش نیز به زیبایی کفش ها می افزایند پس کفشی را انتخاب نمایید که تزئینات زیبا و متناسب با لباس عروس داشته باشد.

روش های نگهداری کیف و کفش عروس

در انتخاب کفش عروس، فصول را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک صندل ساتن مایل به سفید و نوک باز در تابستان با یک لباس ساتن، پشت باز و ساتن به خوبی کار می کند. در مقابل، یک کفش ابریشم خام ساده مکمل لباس سنتی ابریشم خام و دامن کامل در پاییز و زمستان است.

بهترین کفش روز عروسی

 کیف مناسب : کیف عروسی اگر خیلی شلوغ و پر زرق و برق باشد، معمولا زود از چشم شما می افتد. پس در این صورت تنها جنبه ی یادگاری را برایتان خواهد داشت و نمی توانید در مراسم های دیگری از ان استفاده کنید. پس سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که به عنوان یک کیف تزئینی در عروسی ها و مهمانی های دیگر هم بشود، از آن استفاده کرد.

رنگ کیف و کفش عروسی

کیف های عروسی معمولا در سایز و ابعاد کوچکی هستند. به طور کلی رنگ های سفید، نباتی، صدفی یا نقره دارند. استفاده از رنگ های تند برای کیف عروس اصلا مناسب نیست و جلوه ی خوبی ندارد. کیف های دوشی یا کیف هایی در سایز بزرگ هم مناسب عروس خانم ها نیست. سایز کیف هرچقدر کوچکتر باشد، قد شما بلند تر و اندام تان کشیده تر به نظر می رسد. پس این توصیه را باید عروس خانم های کوتاه قد جدی بگیرند و از خرید کیف های عروسی بزرگ اجتناب کنند.

مدل های جدید کیف و کفش عروس

 

راهنمای خرید ست کیف و کفش عروس

کیف و کفش ساده عروس

کیف و کفش نگین دار عروس

همراه ما باشید

 

نظرات