فیلم کامل ماجرای جنجالی فشن شو دختر مدلینگ در بازار تجریش و واقعیت ها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای جنجالی فشن شو دختر مدلینگ در بازار تجریش و واقعیت ها را ببینید

بتازگی انتشار فیلم فشن شو در بازار تجریش با حضور دختر مدلینگ با ظاهر منشوری و نیمه لخت جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است . اما فیلم فشن شوی بازار تجریش فیک و جعلی است و مربوط به بازار بزرگ استانبول ترکیه به نام کاپالی چارشی است.

فیلم فشن شو بازاز تجریش

اینروزها انتشار ویدیویی جعلی و کذب به نام فشن شو دختر جوان در بازار تجریش، جایی کسبه و مغازه داران در آن به کسب و کار مشغول هستند، حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد. منبع این فیلم مشخص نیست

این فیلم فشن شو در بازار استانبول ترکیه است که برخی سودجویان و افراد بی اخلاق و فرصت طلب برای کلیک و فالور و فروش محصولاتشان از این گونه ترفندها و عناوین استفاده می کنند. این فیلم ظاهرا با گوشی موبایل گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

کلیپی که دختر مدلینگ با ظاهر فشن و منشوری در حال شوی لباس و آرایش با پوشش بسیار نامناسب در محوطه یک بازار به صورت کت والک (نوعی تبلیغات) هست و حرکات و نحوه تبلیغ این دختر سوژه شبکه های اجتماعی شده و انتقادهایی نیز شده است. کلیپ فشن شو بازار تجریش در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته که در ویدئوی زیر ببینید:

واقعیت ماجرا

بر اساس تحقیقات این کلیپ مربوط به ایران و بازار تجریش نیست و بلکه ویدیو در بازار بزرگ استانبول به نام کاپالی چارشی واقع در منطقه فتیح استانبول ترکیه می باشد.

بازار کاپالی چارشی ترکیه

کاپالی چارشی بازاری سرپوشیده به وسعت ۶۱ خیابان از خیابان‌های استانبول که با هزاران فروشگاه همه آنچه نیاز دارید را در خود جای داده است. بله اینجا بازار بزرگ استانبول است، بازاری که البته به گرند بازار استانبول و بازار کاپالی چارشی نیز معروف است و فروشندگانش به تبحر در فروشندگی شهرت دارند.
این بازار هم محلی برای خرید و هم جز جاهای دیدنی استانبول است که حقیقتا اگر به استانبول سفر کرده و از آن بازدید نکنید، فرصت تماشای بازاری تاریخی، جذاب و از همه مهم‌ترین یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سرپوشیده دنیا را از دست داده‌اید. بنابراین وقتی به استانبول سفر می‌کنید، حتما بازدید از بازار بزرگ استانبول را نیز در برنامه خود داشته باشید.
بازار بزرگ استانبول در منطقه فتیح یا همان فاتیح استانبول در کنار دیوار ارگ تاریخی استانبول واقع شده است. به‌طور دقیق‌تر بازار در محله کاپالی چارشی که به محله بازار بزرگ استانبول نیز آن را می‌شناسند بین مسجد بایزید و مسجد نوروسمانیه قرار گرفته است.

 

نظرات