فیلم کامل ماجرای تکان دهنده کشیدن چادر از سر زن محجبه توسط آشوبگران را ببینید

7

فیلم کامل ماجرای تکان دهنده کشیدن چادر از سر زن محجبه توسط آشوبگران را ببینید

فیلم کامل کشیدن چادر از سر خانم محجبه توسط آشوبگران به بهانه مرگ مهسا امینی و واکنش ها را ببینید

فیلم کشیدن چادر از سر خانم محجبه

انتشار ویدئوی کشیدن چادر از سر یک زن محجبه توسط آشوبگران به بهانه فوت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و با واکنش های زیادی همراه بوده است.

فیلمی ناراحت‌کننده و تاثر برانگیز از حمله به یک خانم محجبه و کشیدن چادرش در تهراندر حال عبور از خیابان و برداشتن روسری وی توسط اغتشاشگران و آشوبگران به بهانه مرگ مهسا امینی دل ها را آتش زد و بیشتر کاربران شبکه های مجازی خواهان برخورد قاطع با این افراد شدند.

به گزارش رجانیوز: در شرایطی که آشوب‌گران در خیابان‌ها امنیت مردم را به خطر انداخته و سیل عظیمی از نارضایتی ها را با خود به همراه آورده‌اند، امروز در اقدامی شنیع و بی‌ سابقه چادر از سر یک خانم محجبه کشیده و خوی حیوانی و پست خود را به نمایش گذاشتند. ویدئوی حمله به یک خانم محجبه و کشیدن چادر و روسری او از سرش در خیابان را ببینید.

با کمال پوزش از انتشار فیلم به دلیل شئونات اخلاقی معذوریم

این افراد که شعار و مطالبه‌ی آزادی زنان و حمایت از ایشان را فریاد زده و با این ادعا خود را به جامعه معرفی می‌کنند، در عمل خلاف آن را ثابت کرده و نقاب تزویر و نفاق‌شان در همین ابتدای کار افتاده و واهی و دروغ بودن وعده‌هایشان برای همگان مشخص می‌شود.

اکنون آنچه که حیاتی و مهم بوده و باید به صورت مطالبه‌ی عمومی مطرح شود، برخورد مقتدرانه و بدون اغماض نیروهای انتظامی-امنیتی با آشوب‌گران است. مشخصا در این مسیر نیز باید از این نیروهای خدوم حمایت‌های لازمه صورت گرفته تا ذره‌ای کوتاهی و بخشش در حق این افراد به خرج نداده و به شدیدترین شکل ممکن با آنها برخورد کنند.

7 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای تکان دهنده کشیدن چادر از سر زن محجبه توسط آشوبگران را ببینید

  1. امیر گفت:

    یعنی هم خاک عالم تو سرتون بره با اون شعار تو خالی تون( زن- زندگی – آزادی) وقتی به آزادی حجاب اعتقادی ندارین، غلط میکنین حجاب از سر زن محجبه بر میدارین، مگر او در انتخاب حجابش نمیتونه آزاد باشه؟؟؟؟؟؟؟یک مشت احمق نادان به اراجیفشون ادامه میدن و تنها وقتی بخودشون میان که خنجر داعش رویه گردنشون باشه!!!!!! تازه اونجا هم شااااااید بفهمن.

  2. تهمینه گفت:
    1
    9

    اتفاقا علی جان خیلی گشتم و سرچ کردم تا فیلم رو با چشم های خودم ببینم. در هر صورت کار بسیار پسندیده ای کردن. بعدشم شما از کدوم قانون حرف میزنی، از کدوم کشور اسلامی حرف میزنید؟ واس خراب کردن مردم زبون درآوردی؟؟!
    ممنون از حرف تازه که نظرات منفی و مثبت رو منتشر میکنید

  3. علی گفت:
    4
    1

    تهمینه
    چه ربطی داره هر مملکتی یه قانونی داره که نباید ازش تخطی بشه چه یه فاحشه خانه ای مثل تایلند باشه یا یه کشور اسلامی مثل ایران
    نکته ی آخر یا کوری یا خودتو زدی به کوری ، وقتی تصاویر دوربین رو پخش کردن دیگه چرا چرندیات نشخوار میکنین؟
    منیجر محترم سایت : نظر رو رد نکن بزار وقتی یکی یه چی می‌میپرونه بقول خودش عکس العملش هم ببینه

  4. تهمینه گفت:
    4
    15

    فیلمی ندیدم.
    اگه واقعیت داره بسیار کار خوبی کردن.مقابله به مثل باید بشه تا بفهمن به بی حجاب هم‌ نباید گیر بدن.
    هر عملی یه عکس العملی داره

  5. ایرانی اسلامی گفت:
    21
    6

    کثافتها به بهانه ازادی چادر ناموس ملت رو میکشید. قوم لوط

  6. ماکارونی قيمتش چنده گفت:
    13
    5

    تف هرکی که قضاوت ناعادلانه میکنه

  7. هیچکس گفت:
    25
    2

    فیلم رو بردارید اون خانم رضایت نداره

نظرات