فیلم کامل حرکت جنجالی زبیر نیک نفس و کچل کردن وی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل حرکت جنجالی زبیر نیک نفس و کچل کردن وی و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل تراشیدن مو زبیر نیک نفس به یاد مهسا امینی و مرگ وی و واکنش ها را ببینید در ویدئوی کچل کردن و تراشیدن مو زبیر نیک نفس موهای خود را ته تراشید و کچل کرد بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

فیلم کامل حرکت جنجالی زبیر نیک نفس برای مهسا امینی و واکنش ها را ببینید

زبیر نیک نفس بازیکن استقلال با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود موهای خود را از ته تراشید و کچل کرد/ او متنی را نیز با فالورهای خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «این یک حرکت نمادین است، به یاد ژینا امینی و همه‌ی کسانی که مظلومانه از دنیا رفتند، و نیز برای ابراز همبستگی و همدردی با همه‌ی مردم ایران.»

انتشار ویدئوی کچل کردن و تراشیدن مو توسط زبیر نیک نفس بازتاب گسترده ای در فصای مجازی داشته است. پس از این فوتبالیست تیم استقلال احسان کرمی مجری سابق نیز موهای خود را از ته تراشید که در فیلم زیر می بینید:

دانلود ویدئو

محمدزبیر نیک نفس هافبک کرد و سنندجی تیم فوتبال استقلال تهران در اقدامی موهای سر خود را تراشید و به این شکل نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت «این یک حرکت نمادین است، به یاد ژینا امینی و همه‌ی کسانی که مظلومانه از دنیا رفتند، و نیز برای ابراز همبستگی و همدردی با همه‌ی مردم ایران.»

اینروزها پس از مرگ ژینا امینی واکنش های بسیار زیادی از سوی چهره های هنری و ورزشی نشان داده میشود که از جمله مهدی طارمی نیز با بستن مچ مشکی به فوت این دختر جوان ابراز همدردی کرد.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

نظرات