فیلم کامل حرکت توهین آمیز چارلز سوم پادشاه انگلیس با مرد سیاهپوست و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل حرکت توهین آمیز چارلز سوم پادشاه انگلیس با مرد سیاهپوست و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل حرکت زشت و جنجالی چارلز سوم پادشاه انگلیس با مرد سیاهپوست و واکنش ها را ببینید در ویدئوی دست ندادن پادشاه انگلیس با مرد سیاه پوست در مراسم خاکسپاری الیزابت دوم ملکه انگلیس بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش های انتقادی را به همراه داشت و از همان روزهای اول محبوبیت او را در بین مردم جهان کم کرد.

فیلم دست ندادن پادشاه انگلیس با مرد سپاه پوست

از ساعاتی پیش ویدئوی دست ندادن چارلز سوم پادشاه جدید انگلیس با یک مرد سیاهپوست در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش های انتقادی را به همراه داشت و اکثریت او را نژادپرست و خودخواه خواندند. او در این مراسم از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست خودداری کرد و او را نادیده گرفت. در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

این فیلم بیانگر رفتار نژاد پرستانه پادشاه انگلیس است که در حال حاضر بعد از مرگ ملکه انگلیس بر تخت سلطنت بریتاتیا و کشورهای اقماری تکیه زده است.  در این ویدیو که چارلز سوم در حال دست دادن با مردم در مسیر حرکت خودش بود، از دست دادن با یک مرد سیاه پوست خودداری کرد و او را نادیده گرفت.

پادشاه جدید انگلیس که چند روز پیش هم با فحاشی کردن به علت پس دادن جوهر خودکار نشان داده بود از تعادل روانی برخوردار نیست، با دست ندادن با این مرد سیاه پوست خشم بسیاری از سیاه پوستان انگلستان را بر انگیخته است.

نظرات