جوانسازی پوست با ۳ تکنولوژی روز دنیا | فوری و موثر!

0

جوانسازی پوست با ۳ تکنولوژی روز دنیا | فوری و موثر!

زیبایی و زیبا شدن همیشه مورد توجه خانم‌ها بوده و هست. اما رسیدن به چهره و اندام مورد نظر می‌تواند هزینه‌بر، خطرناک و گاهی جبران ناپذیر باشد.

 جوانسازی پوست

در گذشته عمل‌های جراحی تنها راه برای رسیدن به اندام و چهره مورد نظر بود که گاها این عمل‌ها موفقیت آمیز نبوده و خسارات جبران ناپذیری به شخص وارد می‌کرد. امروزه نیز با وجود پیشرفت علم پزشکی همچنان شاهد عوارض جبران ناپذیر این گونه عمل‌ها هستیم. اما چاره چیست؟

همانطور که گفتیم با بیشرفت علم پزشکی، روش‌ها جدید جای روش‌های سنتی را گرفته و عمل‌های زیبایی را برای ما بی‌خطر، کم هزینه تر و بدون عوارض کرده است.

در این مقاله قصد داریم به سه تا از پراستفاده ترین و کارآمدترین دستگاه‌هایی که در زمنیه زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، آشنا کنیم. دستگاه میکرودرم ، هایفو و دستگاه آر اف با کمک گرفتن از بروزترین تکنولوژی راه رسیدن به زیبایی را بسیار هموار تر از قبل کرده اند. با ما همراه شوید تا با کاربرد، نحوه کارکرد، معایب و مزایای آنها بیشتر آشنا شویم.

جوانسازی پوست

معجزه دستگاه میکرودرم در جوانسازی

میکرودرم روشی نوین در صنعت زیبایی و جوانسازی پوست است. این روش برای نخستین بار در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و بخاطر کارایی بالا خیلی زود در تمام اروپا گسترش یافت. خوشبختانه در سال های اخیر، این تکنولوژی به ایران هم رسید و در بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. ولی دلیل محبوبیت زیاد دستگاه میکرودرم چیست؟!

همانگونه که می‌دانید عمل‌های زیبایی علاوه بر اینکه هزینه زیاد، در بسیاری از موارد عوارض جبران ناپذیری نیز دارند و همه اینها به کنار، دوره نقاهت آن نیز طولانی است. همین موارد باعث می‌شود که میکرودرم به روشی امن، بدون عوارض و مقرون به صرفه تبدیل شود. بریم نمونه‌هایی از کاربردهای این دستگاه را ببینیم.

  • جوانسازی و شادابی پوست

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده دستگاه میکرودرم، جوانسازی و شادابی پوست است. میکرودرم باعث افزایش تولید سلول‌های فیبروبلاست و تولید بیشتر کلاژن در پوست می‌شود که نهایتا موجب درخشندگی و شادابی پوست می‌شود.

از بین بردن جوش‌های سرسیاه: جوش های سرسیاه همیشه آزاردهنده بوده و هستند. با استفاده از میکرودرم می‌توانید از شر آنها خلاص شوید و پوستی شاداب داشته باشید.

از بین بردن جای جوش و همچنین جای زخم: جای زخم‌ها و همچنین جوش‌های دوران جوانی همیشه مشکل ساز بوده و گاها باعث کاهش اعتماد به نفس و افسردگی در بین خانم‌ها می‌شود. با این دستگاه می‌توانید جای بخیه، زخم‌ها و همچنین جای جوش‌های چندین ساله را برای همیشه محو کنید.

از دیگر کاربردهای آن می‌توان به از بین بردن لک‌های دوران بارداری، کوچک کردن منافذ پوست، لیفت پوست و همچنین کنترل میزان ترشح غدد چربی پوست اشاره کرد.

 

مواردی که در آن استفاده از میکرودرم توصیه نمی‌شود:

  • خانم‌های باردار (حتی در اوایل بارداری)
  • پوست‌های دارای تبخال، زگیل و اگزما تا زمان بهبودی کامل
  • عزیزانی که به تازگی عمل جراحی چشم انجام داده‌اند
  • عزیزانی که از بیماری پسوریازیس رنج می‌برند.
  • مزایای میکرودرم:
  • بدون عمل جراحی و نیاز به بیهوشی
  • بدون عوارض، درد و دوران نقاهت
  • از بین بردن چین و چورک و باعث شادابی پوست می‌شود
  • نسبت به سایر عمل‌های زیبایی مقرون به صرفه است.
  • از آنجا که از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کند باعث حساسیت نمی‌شود.

جوانسازی پوست

دستگاه آر اف، انقلابی در عرصه زیبایی

یکی دیگر از انواع عمل‌های زیبایی که بسیار هزینه بر است و در بسیاری از موارد باعث درد، عوارض شدید و دوران نقاهت طولانی است؛ برداشت چربی اضافه در نقاط مختلف بدن است.

دستگاه آر اف یکی از حرفه‌ای ترین، بروزترین و مفیدترین دستگاه‌ها است که در این زمینه در کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با شکستن سلول‌های چربی زیر پوست در هر نقطه‌ای از بدن، شما را به آنچه که می‌خواهید می‌رساند.

بر اساس گفته های وب سایت ساینس دایرکت، یکی از بزرگترین شرکت‌ در تولید محصولات زیبایی؛ استفاده از این دستگاه میتواند مانع از مبتلا شدن شما به دیابت و انواع سکته (مغزی و قلبی) شود. همچنین باعث تنظیم فشار خون و کلسترول خون نیز می‌شود.

جوانسازی پوست

رفع آنی چین و چروک با دستگاه هایفو (HIFU)

یکی دیگر از تکنولوژی های برتر در زمینه زیبایی صورت، دستگاه هایفو است. هایفو تراپی روشی جدید است برای لیفتینگ، جوان سازی و شفاف کردن پوست بکار می‌رود و پوستی شاداب و با طراوت را تنها بعد از یک جلسه استفاده از آن به شما هدیه می‌دهد.

طبق اطلاعات سایت آنا شاپینگ، دستگاه هایفوتراپی با استفاده از امواج مافوق صوت که به هر نقطه و عمق مورد نظر باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می‌شود و شما را به آنچه به دنبال آن هستید می‌رساند. از دستگاه هایفو علاوه بر موارد زیبایی می‌توان در از بین بردن سرطان و غدد پوست استفاده و از انواع کیست، زخم و عفونت در سطح پوست نیز جلوگیری کرد.

بازه زمانی توصیه شده از این دستگاه بعد از سی سالگی است. خانم ها با استفاده از این دستگاه می‌توان مانع از پیری پوست جلوگیری کند ولی بدلیل استفاده از اشعه مافوق صوت به خانم‌های زیر سی سال توصیه نمی‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه هایفو

  • باعث تولید کلاژن در پوست می‌شود.
  • با هر بار استفاده از این دستگاه، شادابی پوست خود را تا حداقل یک سال تصمین می‌کنید
  • هایفو تراپی زمان کوتاهی از شما می‌گیرد و ماندگاری بالایی دارد
  • در این روش از عمل، بریدگی، تزریق و پانسمان خبری نیست.
  • هایفو تراپی بسیار مقرون به صرفه است.

جوانسازی پوست

با استفاده از دستگاه‌های معرفی شده شما قادر خواهید بود به آنچه می‌خواهید، برسید و زیبایی را به خود و خانواده خود هدیه دهید. با توجه به خطرات عمل های جراحی و همچنین هزینه بر بودن آنها توصیه می‌شود که تا حد امکان از این دستگاه ها استفاده کنید و همانطور که برای زیبایی خود ارزش  میگذارید، مواظب سلامتی خود نیز باشید 🙂

مجموعه آنا از سال ١٣٩٦ به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایی شروع به فعالیت کرده و همواره می کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد. این مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترین محصولات و دستگاه ها را برای حفظ سلامت پوست به کلینیک های پوست و مو و سالن های زیبایی و مصارف خانگی عرضه می کند.

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۶۱۴۰۱۴

 

نظرات