بهترین کیفیت نصب و دوخت پرده در تهران

0

نصب و دوخت پرده در منزل و محل کار نقش مهم در زیبایی و آراستگی دکوراسیون داخلی دارد. پرده ها در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارند که نصب هریک با یکدیگر متفاوت است. پرده های اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و پرده محیط های اداری ویژگی های خاص برای دوخت و نصب دارند که در هنگام دوخت و نصب باید به آن توجه شود. بهتر است دوخت و نصب پرده در تهران را به فروشگاه پرده کاران بسپارید تا دوخت و نصاب پرده توسط افراد متخصص و مجرب در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت اجرا شود.

نصب و دوخت پرده در تهران

نصب پرده در تهران

برای نصب پرده باید چند مرحله انجام شود. مراحل نصب پرده به شرح ذیل است:

  • اندازه گیری طول میله پرده: برای نصب پرده اولین مرحله اندازه گیری طول پنجره است. سپس بر طبق نوع پرده و میل پرده نصب روی دیوار یا سقف اجرا می شود.
  • نصب پایه های میله پرده: در این مرحله محل قرارگیری میله پرده، پایه ها و جای پیچ ها برای نصب پرده علامت گذاری شده و به وسیله دریل و رولپلاک پایه های میله پرده متصل می شود.
  • نصب میله پرده: بعد از قرار دادن پایه های میله های پرده در محل علامت گذاری شده، میله پرده جاگذاری می شود. بهتر است میله پرده با درب و پنجره زیاد فاصله نداشته باشد.
  • نصب پرده: در این مرحله گیره های پرده در روی پرده نصب و بعد از نصب والان ها و جزئیات پرده، نصب پرده اجرا می شود.

نصب پرده‌های ساده در تهران

پرده های ساده از پرطرفدارترین نوع پرده ها برای نصب در منزل و محل کار است. نصب پرده ساده راحت و هزینه دوخت و نصب آن مقرون به صرفه است.

نصب پرده زبرا

پرده های زبرا نوعی از پرده های جدید است که در طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. پرده زبرا برای هر فضای داخلی با انواع طرح ها و رنگ ها مناسب است. پرده های زبر از دو لایه موازی تشکیل و بعد از جمع کردن در فضای داخلی پنهان می شوند. نصب پرده های زبرا مانند پرده های ساده راحت و هزینه دوخت و نصب آن پایین است.

نصب پرده‌های جدید و شیک

دوخت پرده و نصب پرده های حریر و بلوری جدید و شیک در اتاق خواب طرفداران زیادی دارد. از این نوع پرده ها برای پرده اتاق خواب کودکان و نوجوانان استفاده می شود. انتخاب رنگ این نوع پرده ها سلیقه ای و افراد می توانند انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها را انتخاب کنند.قیمت دوخت و نصب پرده های حریر و بلوری با توجه به نوع میله پرده و متراز پرده مشخص می شود.

نصب و دوخت پرده در تهران

نصب پرده فانتزی

نصب پرده های فانتزی در اتاق خواب کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. پرده های فانتزی دارای طرح های متنوعی است. پرده های فانتزی برای دکوراسیون و طراحی اتاق خواب دختر بچه ها انتخاب مناسبی است. هزینه نصب پرده های فانتزی با توجه به متراژ پرده و نوع میله پرده به کار رفته در نصب محاسبه می شود.

نصب پرده پلیسه دار ساده

پرده های پلیسه دار ساده از نوع پردها با سبک کلاسیک است. در صورتی که این نوع پرده ها توسط افراد متخصص دوخته شود مانند پرده های سلطنتی زیبایی خاصی برای دکوراسیون داخلی ایجاد می کند.بعد از نصب پرده های پلیسه دار نصاب پلیسه ها را مرتب و در نهایت ثابت قرار می دهد. برای دوخت پرده پلیسه ای می توان هر نوع پارچه  پرده ای را استفاده کرد. اما بهترین انتخاب برای دوخت پرده های پلیسه دار پرده حریر است

.

نصب‌ پرده‌های غلتکی، پرده رولی یا شید رول

پرده های غلتکی، رولی و شید رول نیز کاربرد زیادی دارند.  برای بسته شدن پرده های شید از نوع بالارونده باید به دور محور غلتکی جمع شوند. نصب این پرده نسبت به پرده های دیگر پیچیده نیست. از این نوع پرده ها با توجه به طرح و رنگ های انتخابی می توان برای پرده های اتاق خواب، نهارخوری، آشپزخانه اجرا شود. پرده های شید رول به صورت دستی و ریموتی با عکس های منظره و ساده یا متغیر در بازار وجود دارند.

نصب پرده کرکره‌ای

پرده های کرکره ای نمونه های قدیمی پرده ها است. پرده های کرکره ای عمودی لوردراپه نامیده می شوند که با قرار گرفتن پارچه های به صورت عمودی دوخت و نصب می شوند. این نوع پرده ها را می توان به صورت افقی نیز نصب  کرد.

نصب و دوخت پرده در تهران

قیمت نصب پرده در تهران

قیمت دوخت و نصب پرده یکی از فاکتورهای مهم در دوخت ونصب پرده است. فاکتورها و عوامل مختلفی در قیمت دوخت ونصب پرده موثر است. جنس و نوع پرده ها متفاوت و دوخت و نصب هریک از انواع پردها نیز متفاوت است. هزینه دوخت ونصب پرده با توجه به تعرفه اتحادیه صنفی در فروشگاه های معتبر نصب و دوخت پرده مشخص می شود.

  • مدل و نوع پرده
  • تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای دوخت و نصب پرده
  • میزان حجم کار برای دوخت ونصب پرده
  • میزان دستمزد نصاب پرده

مزیت دوخت و  نصب پرده با پرده کاران

  • مشاوره در مورد دکوراسیون
  • مشاوره تخصصی برای طراحی و دوخـت پرده

خدمات مشاوره تخصصی برای طراحی و دوخت پرده در پرده کاران

  • طراحی و دوخت انواع پرده
  • نصب پرده
  • جابجایی و تعمیرات پرده
  • خشکشویی پرده
  • مشاوره دکوراسیون
  • راهنمایی در دوخـت پرده ساده

خدمات تخصصی در تعمیر انواع پرده

خدمات تخصصی در تعمیر انواع پرده شرکت پرده کاران شامل موارد ذیل است:

  • تعمیر و تعویض انواع پرده های خانگی شامل پرده های ساده، حریر، سلطنتی، پلیسه ای، کرکره ای، چوبی، فلزی، لوردراپه و زبرا
  • تعمیر و تعویض انواع پرده های اداری شامل پرده های برقی، اتوماتیک
  • تعمیرات تخصصی و تعویض موتور پرده های برقی تضمین

نصب و دوخت پرده در تهران

فروشگاه معتبر پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

شرکت پرده کاران دارای ۵۰ سال سابقه درخشان در صنعت پرده دوزی مشاوره های تخصصی برای طراحی و دوخـت انواع پرده های خانگی، اداری و آتلیه ای در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.  قبل از هر اقدام برای خرید انواع پردهها برای محل کار و منزل بهتر است با مشاوران متخصص شرکت پرده کاران تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را بر اساس دکوراسیون و محیط مورد نظر برای نصب پرده کسب کنید. شرکت پرده کاران خدمات خود را به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت شرکت پرده کاران به آدرس

https://pardehkaran.com/ به مشتریان عزیر ارائه می کند.

آدرس شرکت پرده کاران: تهران، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نارنجستان ۲

شماره تماس:۰۹۱۲۵۲۶۹۲۳۵

نظرات