ماجرای وحشتناک تجاوز و تعرض جنسی به امیرحسین خادمی و واکنشها را ببینید

0

ماجرای وحشتناک تجاوز و تعرض جنسی به امیرحسین خادمی در زرین دشت و واکنش ها را ببینید

ماجرای تجاوز و تعرض جنسی به امیرحسین خادمی در زرین دشت و کشته شدنش و واکنش ها را ببینید در داستان قتل و ماجرای تعرض جنسی به امیرحسین خادمی چه بود؟ و علت فوت وی چه بود و کسانی که به امیرحسین تجاوز و تعرض جنسی کردند چه کسانی هستند و قاتلین امیرحسین خادمی کیست و ماجرای قتل و کشته شدن و تجاوز ۳ نفر به وی از خبرهای شوکه کننده و حائز اهمیت اینروزها در ایران است که بیشتر جستجوهای گوگل و صفحات مجازی را به خود اختصاص داد با جزئیات جدید میخوانید

داستان قتل و ماجرای تعرض جنسی به امیرحسین خادمی چه بود؟

داستان تعرض جنسی و قتل امیرحسین خادمی جوان زرین دشتی

داستان قتل امیرحسین خادمی از ماجراهای دلخراشی است که در کشورمان اتفاق افتاده است. درباره ماجرای تعرض جنسی امیرحسین خادمی و فوت وی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، گفت: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: «پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود. رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

امیرحسین خادمی که تنها ۱۶ سال داشت. او پس از فوت پدرش برای تامین هزینه های زندگی خود، تنها خواهرش و مادری که مبتلا به سرطان است در یک تعمیرگاه ماشین در حاجی آباد زرین دشت مشغول به کار بود.

این جوان زرین دشتی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند که از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، شکایتی تنظیم می کند، اما چند روز پس از پیگیری قضایی، جسدش در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود. ماجرای جوان زرین دشتی چیست؟گفتنی است پیش از ظهر دیروز شماری از مردم شهرستان زرین دشت با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری این شهرستان خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان این جنایت شدند. در جریان این تجمع، مسئولان دادگستری شهرستان با حضور در میان مردم ضمن شنیدن مطالبات آنها به آنها قول پیگیری فوری این مسأله را دادند.

دستگیری قاتلین جوان زرین دشتی

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است، بیان داشت: «ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.»

تهدید با فیلم تجاوز!

ظاهرا پس از اینکه آنها به طرز فجیعی به او تعرض کردند از او فیلم گرفته و تهدید کردند در صورتی که با کسی حرفی بزند، فیلم جنایت شنیع خود را منتشر می کنند. اما امیرحسین داستان را به مادرش اطلاع می دهد و برای شکایت به دادگاه می روند. پس از این اقدام امیرحسین، ظاهرا عاملان تجاوز، او را به بیابان های اطراف محل زندگیش برده و به طرز دردناکی او را شکنجه کرده و به قتل رسانده اند.

لازم به ذکر است که زرین دشت در جنوب شرقی استان فارس و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

 

نظرات