تاریخ و ساعت بازی ایران و اروگوئه بازی دوستانه جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

0

تاریخ و ساعت بازی ایران و اروگوئه بازی دوستانه جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

بر اساس اعلام فیفا زمان بازی ایران و اروگوئه از سری مسابقات دوستانه برای آمادگی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena ( اِن‌وی آره‌نا) سانکت پولتن اتریش به مصاف اروگوئه خواهند رفت. . جزئیات خبر:

زمان بازی ایران و اروگوئه بازی دوستانه جام جهانی 2022
زمان بازی ایران و اروگوئه تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بر اساس اعلام سایت فیفا ساعت رسمی بازی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه در تاریخ یکم مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ از سری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ورزش سه نوشت: تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز پنج شنبه ۱۱ شهریور باید به مصاف تیم ملی سوریه برود و شاگردان اسکوچیچ باید با تیم ملی فوتبال سوریه دیدار کنند

فدراسیون فوتبال اردن با برگزاری اردوی سوریه در این کشور مخالفت کرده و علت این مخالفت، شلوغی استادیوم های اردن به دلیل برگزاری لیگ این کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا بوده است.

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه درخواست برگزاری یک اردوی آماده سازی در دوحه را داشت، اما نبود پروازهای مستقیم در پایان این ماه میلادی از قطر به تهران مانع از برگزاری این اردو شد تا مشکلات سوری ها برای آماده سازی خود جهت دیدار با ایران ادامه داشته باشد.

 

بازی ایران و اروگوئه ساعت چنده ؟

تیم ملی فوتبال ایران روز ۱ مهر از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena  استادیوم تیم دسته دومی سانکت پولتن به مصاف اروگوئه می‌رود.

دیدار تیم های ملی ایران و اروگوئه قرار است با تصمیم کارلوس کی‌روش بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند درون دروازه می ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود و مرتضی پورعلی گنجی در بازی بعدی به همراه یکی از این دو آزمایش خواهد شد. در سمت راست رامین رضاییان و در سمت چپ احسان حاج صفی بازی خواهند کرد.

دو بازیکن جلوی خط دفاعی سعید عزت الهی و امید ابراهیمی خواهند بود. به این خاطر که هنوز ویزای سفر به اتریش برای احمد نورالهی صادر نشده است. در پست ۱۰ سامان قدوس بازی خواهد کرد و در کناره ها هم شاهد بازی علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده خواهیم بود و در نوک خط حمله هم مهدی طارمی به عنوان تک مهاجم تیم ملی به میدان خواهد آمد.

همچنین بازی دوستانه ایران با سنگال  ۵ مهر برگزار می شود

لازم به ذکر است که دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های اروگوئه و سنگال در کشور اتریش برگزار می‌شود. تیم ملی ایران ابتدا به مصاف یاران لوئیس سوراس در تیم ملی اروگوئه می‌رود و در ادامه با سنگال، قهرمان آفریقا دیدار خواهد کرد.

شاگردان کارلوس کی‌روش در اولین بازی خود به شهر سنت پولتن در نزدیکی شهر وین در مرکز اتریش می‌روند و ساعت ۱۸ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena به مصاف اروگوئه خواهند رفت. این ورزشگاه سال ۲۰۱۱ ساخته شده و تا ۸ هزار نفر گنجایش دارد.

این بازی در تاریخ ۲۳ سپتامبر یکم مهر در ورزشگاه اِن‌وی آره‌نا واقع در شهر سنت‌پولن اتریش برگزار می‌شود. تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش پس از این دیدار در تاریخ ۲۷ سپتامبر پنجم مهر در دیدار دوستانه دیگری در اتریش به مصاف سنگال خواهد رفت.

تاریخ و ساعت بازی ایران و اروگوئه بازی دوستانه جام جهانی 2022 + خلاصه بازی

ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه در مقابل ایران

دیه گو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه اسامی ۲۶ بازیکن را برای اردوی آماده سازی تیمش در فیفادی سپتامبر و دیدارهای دوستانه مقابل کانادا و ایران به شرح زیر اعلام کرد:

در‌وازه‌بان‌ها: سرخیو راچت(ناسیونال) فرناندو موسلرا( گالاتاسرای ترکیه) سباستین سوسا(ایندیپندینته آرژانتین)

مدافعان: سباستین کواتس(اسپورتینگ لیسبون پرتغال) آگوستین راجل(هرتابرلین آلمان) مارتین کاسرس(لس آنجلس گلکسی آمریکا) سباستین کاسرس(آمه ریکا مکزیک) رونالد آرائوخو(بارسلونا اسپانیا) گیلرمو وارلا(فلامینگو برزیل) دامیان سوارز(ختافه اسپانیا) ماتیاس اولیورا(ناپولی ایتالیا) ماتیاس وینا(رم ایتالیا)

هافبک ها: لوکاس توریرا(گالاتاسرای ترکیه) مانوئل اوگارته(اسپورتینگ لیسبون پرتغال) فده والورده(رئال مادرید اسپانیا) رودریگو بنتانکور(تاتنهام انگلیس) ماتیاس وسینو(لاتزیو ایتالیا) جورجین ده آراسکائتا(فلامینگو برزیل) نیکولاس ده لا کروز(ریور پلاته آرژانتین)

مهاجمان: فاکوندو پلیستری(منچستریونایتد انگلیس) آگوستین کانوبیو(اتلتکیو پاراننزه برزیل) برایان اوکامپو(کادیز اسپانیا) دیه گو روسی(فنرباعچه ترکیه) داروین نونیز(لیورپول انگلیس) لوئیس سوارز(ناسیونال) مارتین ساتریانو(امپولی ایتالیا)

غیبت نفراتی مثل دیه گودین و ادینسون کاوانی و خوزه خیمینز، جزء نکات جالب لیست جدید این تیم است‌.

نظرات