فیلم کامل مسابقه کامران قاسم پور و کاکس فینال کشتی جهان ۲۰۲۲ و واکنش های جالب ببینید

1

فیلم کامل مسابقه کامران قاسم پور و جیدن کاکس فینال مسابقات آزاد کشتی جهان ۲۰۲۲ و واکنشهای جالب را ببینید

فیلم کامل مسابقه کشتی کامران قاسم پور و جیدن کاکس در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد، به یکی از پربازدیدترین مسابقات جهانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شد و واکنش های کاربران را در پی داشت همراه جزئیات و فیلم کامل از لحظه قهرمانی و مدال طلا کامران قاسم پور در مقابل جی دن کاکس حریف امریکایی را اینجا ببینید

فیلم مسابقه کامران قاسم پور و جیدن کاکس فینال قهرمان جهان 2022

کامران قاسمپور کشتی گیر آزادکار کشورمان در فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مبارزه با جیدن کاکس به مدال طلا رسید و عنوان قهرمان جهان را کسب کرد. جی دن کاکس که همیشه یکی از رقبای سرسخت و قدرتمند در مسابقات کشتی آزاد، برای کامران قاسم پور محسوب میشود، این بار در برابر شیر مازندران و کشتی گیر ایران شکست خورد و نتوانست مدال طلای مسابقات آزاد کشتی جهان در صربستان را به دست اورد و به مدال نقره بسنده کرد. ویدئوی کشتی کامران قاسم پور و جیدن کاکس را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

به گزارش اخبار ورزشی حرف تازه، در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسمپور با پیروزی ۲-۰ مقابل جیدن کاکس قهرمانی خود در رقابتهای جهانی را تکرار کرد و به مدال طلا رسید.

این کشتی‌گیر جوان جویباری برای دومین بار در دومین فینال متوالی جیدن کاکس آمریکایی قهرمان مشهور کشتی جهان را با نتیجه ۲-۰ شکست داد و اولین طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.

قاسمپور سال گذشته در مسابقات نروژ نیز کاکس را شکست داده بود و مدال خوش رنگ طلا را بر گردن اویخته بود. او با اینکه در این مسابقه زخمی شد، اما با صورت خونی و سر باند پیچی شده، مردانه روی تشک کشتی گرفت و حرف امریکایی را زمین زد.

با طلایی که قاسمپور امشب به دست آورد انتقام شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور گرفته شد و حالا با پایان خوش رقابت‌های فردا، کار ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

واکنش ها

كامران قاسم پور با شکست حریف آمریکایی طلایی شد، زنده باد ایران💚

****

بعد از دو نقره و یک برنز دیروز
دم کامران قاسم پور گرم که با یک طلای بی نظیر حال همه‌مون رو خوب کرد
خسته نباشی دلاور ! خداقوت پهلوان !

****

پرچم بالاست
دم کشتی گیرهامون گرم ✌️🇮🇷

*****

نان پدر و شیر مادر حلالت مرد بزرگ

***
چه کنیم دیگه شکست دادن آمریکا تو خونمونه…✌ 🇮🇷

******
چه کشتی گیریه این کامران قاسم پور…
باریکلا،دبل قهرمانی جهان!

****

و ….

1 دیدگاه در “فیلم کامل مسابقه کامران قاسم پور و کاکس فینال کشتی جهان ۲۰۲۲ و واکنش های جالب ببینید

  1. حمید گفت:
    4
    3

    با امریکایی جماعت فقط باید زیر گیری کنیم با زیر گیری کشتی گیرای آمریکا رو مثل قند میبریم ولی زیر کتف زدن نمیشه مثل حسن یزدانی

نظرات