علت دقیق فوت و درگذشت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله بازداشت گشت ارشاد +علت مرگ

21

علت دقیق فوت و درگذشت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله بازداشت گشت ارشاد +علت مرگ مهسا امینی که بود

علت دقیق فوت و درگذشت مهسا امینی دختر کردستانی بازداشت گشت ارشاد که فوت کرد مشخص شد+ علت مرگ مهسا (ژینا) امینی همراه با زمان و تصاویر و جزئیات درگذشت و فوت مهسا امینی دختر سقزی و مهسا امینی ویکی پدیا و مهسا امینی که بود و جریان مهسا امینی چیست در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

مهسا امینی درگذشت, علت فوت مهسا امینی , علت مرگ مهسا امینی , مهسا امینی فوت کرد, دختر کردستانی بازداشت گشت ارشاد درگذشت

مهسا امینی دقایقی پیش فوت کرد و خبر مرگ وی را دایی او رسانه ای کرد و گفت مهسا برای همیشه از بین ما رفت. علت فوت و درگذشت مهسا امینی دختر کردستانی بازداشت گشت ارشاد ایست قلبی و مغزی ذکر شده است. وی در تاریخ جمعه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

گفته میشود که این دختر کردستانی به دنبال ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از احیا در فاصله ۲ ساعت، ۲ مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرده که مجددا احیا شده است. نامبرده مجددا بعدازظهر روز جمعه ایست قلبی میکند و نهایتاً پس از ۴۵ دقیقه عملیات احیای قلبی cpr، به علت ایست قلبی ریوی فوت می‌کند.

به گزارش فارس: به نقل از یک منیع آگاه علت فوت مهسا امینی را اعلام کرد.

* نتایج بررسی اولیه پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی نشان می دهد که وی به علت سکته قلبی فوت کرده است.

* مهسا امینی به دنبال ایست قلبی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از احیا در فاصله ۲ ساعت، ۲ مرتبه دیگر نیز ایست قلبی کرده که مجددا احیا شده است.

* در سی تی اسکن مغزی علایمی مبنی بر هیدروسفال بودن (عارضه قبلی) گزارش شده است. وی در پنج سالگی هم تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است.

* نامبرده مجددا بعدازظهر روز جمعه ایست قلبی میکند و نهایتاً پس از ۴۵ دقیقه عملیات احیای قلبی cpr، به علت ایست قلبی ریوی فوت می‌کند.

پیش از این برخی رسانه‌ها علت فوت را ضرب و شتم توسط پلیس اعلام کرده بودند اما پلیس ویدئویی از دوربین مداربسته در لحظه از حال رفتن وی منتشر و اعلام کرد هیچ برخورد فیزیکی با او انجام نشده است.

مهسا امینی دختر جوان ۲۲ ساله سنندجی که دو روز قبل برای هدایت و آموزش با ون گشت ارشاد به بازداشتگاه خیابان وزرا برده شده بود روی تخت بیمارستان کسری در حالی که دو روز از به کما رفتن او می گذشت، از دنیا رفت.

بروزرسانی جدید

اعلام علت فوت مهسا امینی تا سه هفته آینده : مدیرکل پزشکی قانونی تهران تاکید کرد: با توجه به انجام آزمایش‌های متعدد از پــیکر مهسا امینی، علت فوت تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد

مجله فراز: شواهد و مدارک داریم که مهسای ما مریض نبود.»

وفا عائلی دایی مهسا امینی: درباره ادعای سابقه‌ی صرع و بیماری مهسا امینی، دایی او ضمن رد این موضوع گفت: «به‌هیچ‌وجه این‌طور نیست. اگر بود و اگر باشد حتما مدرک پزشکی دارد.

دایی مهسا امینی تاکید کرد مرگ خواهرزاده‌اش را از راه قانونی و درست و با روش خودشان پیگیری خواهند کرد: «آن‌چه ما می‌خواهیم فقط در چارچوب حقوقی است که خدا به انسان داده است و شخصا به‌عنوان فردی از خانواده‌ی مهسا و نماینده‌ی آن‌ها می‌گویم که زبان ما زبان ادب است و اگر مطالبه‌ای داریم از همین مسیر پیش می‌رویم.

او در ادامه گفت: «ما باید به تمام دنیا نشان دهیم که اگر مطالبه‌ای داریم، از راه شعور و فهم و عقل این مطالبه را پیگیری می‌کنیم. ما یورشگر و ظالم نیستیم. مردم ایران بی‌تربیت نیستند. مردم ایران بی‌شعور نیستند. همان‌طور که ادبیات ما زبان ادب و تربیت است، ما با همان زبان حق‌مان را می‌گیریم و حقوق‌مان را پیگیری می‌کنیم تا به آن برسیم.»
مهسا بیمار نبود، این حرف پاک کردن صورت مسئله است

وفا عائلی روش درمورد تماس و روش برخورد افراد مسوول این‌طور توضیح داد: «بعضی افراد تماس گرفتند و معتقدیم حتما در این بخش‌ها افراد دلسوزی هستند و اگر کسی کارش را اشتباه انجام داده یا تصمیم اشتباه گرفته است، نباید تمام افراد را به یک چشم ببینیم. همه جا کسانی حضور دارند که کارشان را به‌خوبی انجام می‌دهند و افراد لایقی هستند، هرچند بی‌حرمتی‌های زیادی هم دیدیم، کسانی هم بودند که احترام زیادی به ما گذاشتند و دستشان را برای قدردانی می‌فشاریم.»

او در ادامه پرسید:«مهسای ما اگر مریض هم بود که نبود و برای این شواهد و مدارک داریم، آیا این طرز برخورد درست بود؟ آیا درست است برای این‌که صورت‌مسئله پاک شود و برای این‌که اصل موضوع تغییر کند و لاپوشانی شود، هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام دهیم تا وضعیت به‌صورت دیگری دربیاید؟ این کار اشتباه است.»

21 دیدگاه در “علت دقیق فوت و درگذشت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله بازداشت گشت ارشاد +علت مرگ

  1. هما گفت:
    1
    1

    این دختر شوم …انگار قرار بوده که مردنی نداشته باشه …خیلی ها در زمین فوتبال و یا در سر سجاده ی نماز و یادر حین سخنرانی و یا در حین اخبار و گزارش فوت کردند ولی اینهمع شوم نبودند …

  2. جهاد تبیین گفت:
    4
    9

    سلام
    به جای حرف زشت زدن به دیگران
    بهتر است اندکی صبر نماییم تا دلایل واقعی سکته قلبی خانم مهسا امینی توسط پزشکی قانونی مشخص گردد
    شاید یکی از دلایل ایجاد لخته خونی در قلب بعد تزریق واکسن های سمی کرونا باشد
    باید بررسی شود که آیا خانم امینی واکسن کرونا تزریق کرده اند و چند دوز و چه زمانی
    و در صورت اثبات ایجاد لخته خونی در قلب در اثر عوارض واکسن به جای گشت ارشاد و نیروی انتظامی از مافیای بهداشت و درمان کرونا هراس واکسن پرست بازخواست و دادگاهی نماییم

    امیدوارم دنبال کشف حقیقت باشیم نه فرصت طلبی و بهانه جویی

  3. م گفت:
    9
    1

    عرض تسلیت به همه کسانی که عزیزی از دست داده و در سوگ نشسته اند
    من بار‌ها گفته و باز هم میگویم اگر مملکت بر اساس حکومت علی ع اداره می‌شد امروز شاهد قتل و غارت دزدی و اختلاس فرار مغزهای متفکر و هزاران مشکل لاینحل دیگه نبودیم
    متأسفانه فقط در مملکت ما حرف و حدیث ائمه هست ولی عمل نمیشه
    قرآن در بیشتر خانه ها هست ولی خونده نمیشه اسم قانون هست ولی اجرا نمیشه
    همه مشکل ما برمی‌گرده به اینکه مردم ما هنوز آگاه نشدند تا بتونن درست احقاق حق کنند

  4. sa vafa گفت:
    15
    5

    شاید مرگ مهسا، حاصل یک عملیات بیوتروریسم و از طرف موساد بوده. این صهیونیستها موجودات پلیدی هستند. یک مملکت را دچار اغتشاش کردند. اینها از ثمرات اجتماعی و سیاسی راه پیمایی اربعین، سخت در وحشتند.

  5. ناشناس گفت:
    33
    68

    خدا لعنت کنه همه بی حجابهارو .باعث متلاشی شدن خانواده ها هستن .هر چی بی حجابها سرشون بیاد حقشونه.

  6. بیطرف گفت:
    16
    13

    تمام خبرها شایعه و دروغ است همیشه یک گروه بیگناه از بخاطر بی عدالتی از بین میروند

  7. منصورسلمانی گفت:
    32
    48

    باسلام
    خداگشت ارشادراحفظ کنه

  8. اتابک گفت:
    11
    7

    وقیح وقیح

  9. محمد گفت:
    38
    1

    به امید خدا حقیقت واقعی معلوم بشه و اگه کسی مقصره جزای خودش برسه انشالله

  10. جواد انصاری شیری گفت:
    15
    3

    خیلی دقیق بود علت هایی که گفتین سایت های دیگه این ها را نگفته بودن تشکر تشکر

  11. فریدون گفت:
    45
    35

    بخدا اگه یکی توخونه شما سکته کرد
    من میگم شما قاتلش هستی

    نامردین اگه حرفمو قبول نکنین

  12. بینام گفت:
    69
    30

    به نظر من ترور بیولوژیک بوده و این مرگ غیر طبیعی هست شاید چند ساعت قبل مرگ ایشون عوامل مسیح علینژاد و یا سازمان تروریستی موساد یا مجاهدین با آبمیوه یا شکلات یا کیکی مهسا امینی رو مسموم کردن وگرنه مگه میشه در عرض چند ساعت کلیه و کبد قلب آدم سالم جوان از کار بیوفته.

  13. مهدی گفت:
    65
    21

    یعنی اون دونفر خانم که دستاشو گرفته بودن به زور بزارنش تو ون الکیه همونجا ضربه شدیدی به سرش وارد شد. خدا رحمتش کنه روحش شاد

  14. مینا گفت:
    50
    11

    دنیا دار مکافاته.

  15. بهزاد گفت:
    50
    9

    با سلام خوبه می تونستن فیلم به طور کامل پخش کنن کلا میشد ۳۰ دیقه و حرف حدیثی نباشه ولی چرا نکردند خدا عالمه بس

  16. حسن گفت:
    89
    66

    دشمن هدفش همین بود روز قبل اربعین هم اجراش کرد.وای به حال یه عده غافل از دین خدا و اسلام و…کاش برای شهیدان هم همینقدر دقت نظر داشتیم و تلاش میکردیم و همه جوره از حقوقشون دفاع میکردیم.اونا گناه نداشتن بچه هاشون رو از دست دادن به خاطر امنیت و حجاب و دین یه ملت و سرزمین که حالا راحت یه عده کشور رو به فساد بکشن و به شهیدان و… توهین کنند؟؟

  17. مهدب گفت:
    22
    7

    جرایم زیر رو هم میشه اعمال کرد

    عدم ارائه خدمات در ادارات بانک مترو بلیط قطار سینما فروشگاهها قطع کارت باکی قطع تلفن موبایل برق اب ….

  18. اشرفی گفت:
    30
    50

    ممنون که واقعیتها رو میگویید تا سو استفاده نشه

  19. ژیلا گفت:
    64
    74

    بله منطق اکثریت اینه که اگه کسی تو گشت ارشاد یهو سکته کنه بمیره تقصیر نظامه!
    باید لابد با حضرت عزرائیل هم یه برجام بزاریم!

  20. مسعود گفت:
    47
    93

    چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی
    با عرض تسلیت به مناسبت فوت ایشان ، اینقدر سماجت بابت هنجار شکنی و عدم رعایت قانون بالاخره منجر به فوت میشه از خودتان بپرسید چرا باید به قانون مملکت اینقدر با بی تفاوتی برخورد کرد

  21. هادی گفت:
    84
    38

    چقدر وقیح نوشته اید

نظرات