بهترین کتاب کمک درسی هشتم

0

اهمیت استفاده از بهترین کتاب کمک آموزشی هشتم

پایه هشتم، دومین پایه دوره متوسطه اول است و یکی از سالهای جدی تحصیلِ هر دانش‌آموز محسوب می‌شود. در واقع در دوران متوسطه اول باید دانش‌آموزان با مطالعه دقیق دروس و آزمودن خود، علایق و استعدادشان را بسنجند، تا بتوانند برای شروع متوسطه دوم، به درستی انتخاب رشته کنند. پایه هشتم، یکی از همین موقعیت‌های سنجش است.

 کتاب کمک درسی هشتم

امروزه برای داشتن مطالعه با کیفیت‌تر در پایه هشتم، استفاده از کتاب کمک درسی هشتم، امری اجتناب ناپذیر است. لذا ما در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین کتاب‌های کمک درسی هشتم پرداخته‌ایم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی هشتم

کتاب کمک درسی هشتم
کتاب کارپوچیو ریاضی هشتم گاج

یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی هشتم، کتاب کارپوچیو ریاضی هشتم گاج است. از ویژگی‌های این کتاب کمک آموزش می توان به کامل بودن آن، تعداد زیاد سوال‌های موجود در آن، تنوع زیاد سوال ها، رده بندی کارشناسانه سوال ها، وجود نمونه سوال‌های امتحانی، تدریس مباحث با زبان بسیار ساده و …. اشاره کرد.

علاوه بر اینها، استفاده از شکل‌های زیبا و جذاب جهت یادگیری بهتر مطالب و جلوگیری از خستگی دانش‌آموزان نیز در این کتاب لحاظ شده است.

تالیف کتاب ریاضی هشتم سری کارپوچینو بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی ریاضی هشتم انجام شده است.

کتاب شاهکار ریاضی هشتم کلاغ سپید

بخش اول که شامل کتاب کار ریاضی هشتم کلاغ سپید می باشد، دانش آموزان با درسنامه‌هایی روان و مبتنی بر آخرین تغییرات کتاب درسی روبه‌رو می‌شوند. علاوه بر درسنامه کاربردی در این بخش مجموعه پرسش‌های طبقه‌بندی شده هدف‌دار به منظور آشنایی با انواع مختلف سوالات، تفهیم و تعمیق مطالب آموزشی تالیف شده است. برای هر فصل آزمونی از مطالب همان فصل طراحی شده که در اپلیکیشن کلاغ سپید قرار دارد و شما عزیزان می توانید آنها را دریافت و مطالعه کنید. در این بخش، دو نمونه آزمون استاندارد نوبت اول و دوم قرار گرفته است.

بخش دوم کتاب کار ریاضی هشتم کلاغ سپید شاهکار امتحانی است. در این بخش سؤال‌های امتحانی مهم و پرتکرار هر فصل همراه با پاسخ تشریحی آن‌ها آورده شده است.

کتاب کار ریاضی پایه هشتم خیلی سبز

پیشنهاد بعدی کتابانه برای خرید کتاب کار ریاضی هشتم ، کتاب کار ریاضی پایه هشتم خیلی سبز است. این کتاب شما دانش‌آموزان این پایه را برای امتحانات کلاسی و امتحانات پایان سال تحصیلی به‌‍خوبی آماده می‌کند، مفاهم اصلی و پایه‌ای درس را با شما مرور کرده و با جواب دادن به سؤالات متنوع و دقیق آن می‌توانید تسلط خود را بر این درس بسنجید.

کتاب حجم کمی دارد که با توجه به محتویات کتاب درسی ریاضی می‌توانست حجم بیشتر و متناسب‌تری داشته باشد که برای این کار بهتر است تمرینات ترکیبی و سؤالات تستی چهارگزینه‌ای به آن اضافه شود. این کتاب دارای ۱۸۸ صفحه و ۱۸۰ سوال تشریحی می باشد.

بهترین کتاب کمک درسی فارسی هشتم

کتاب کمک درسی هشتم
کتاب کار فارسی هشتم کاهه

یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم، کتاب کار فارسی هشتم کاهه است. درسنامه‌ای جامع و خلاصه در قسمت ابتدایی هر یک از فصول این کتاب قرار گرفته است که مفاهیم مهم هر یک از این فصل‌ها به شکل موضوعی و جدا از سایر مباحث بررسی شده است؛ در درسنامه‌ی این کتاب، مهم‌ترین نکات و مفاهیم مرتبط با دانش ادبی، دانش زبانی، واژگان، تاریخ ادبیات فارسی و… قید شده‌اند.

نکته دیگر اینکه نمونه سوالات هر یک از فصول کتاب کار و تمرین فارسی هشتم نیز به طور طبقه‌بندی شده در این کتاب قرار گرفته‌اند و برای هر یک از مباحث مورد مطالعه در درسنامه‌ی هر فصل، تعدادی تست چهار گزینه‌ای طرح شده است که در بخشی جدا از سایر بخش‌های نمونه سوالات قرار گرفته‌اند.

کتاب کار فارسی هشتم خیلی سبز 

کتاب حاضر یک کتاب کاربردی و مفهومی است که اشراف کامل بر مباحث کتاب در آن راعایت شده است.

خصوصیات این کتاب عبارتند از:

  • ارائه درسنامه های کامل و خلاصه
  • مثال های آموزشی
  • ارائه نکات مهم و کلیدی
  • ارائه تمرین های گوناگون از جمله جای خالی، جورچین، تشریحی…
  • استفاده از تصاویر جذاب و متنوع

بهترین کتاب کمک درسی علوم هشتم

کتاب کمک درسی هشتم

کتاب کار و تمرین علوم هشتم منتشران

پیشنهاد اول کارشناسان کتابانه برای خرید کتاب کار علوم هشتم، کتاب کار و تمرین علوم هشتم منتشران است. این کتاب با پرسش های متنوعی که در آن قرار داده شده در جهت تسلط بر مطالب تدریس شده توسط دبیر و همچنین تمرین دانش‌آموزان در ۸۸ صفحه تالیف شده است. این کتاب دارای ۹۶۴ سوال تشریحی می باشد. نبود غلط املایی و علمی در بررسی اولیه از ویژگی های مثبت کتاب می باشد که نشان از بازبینی و ویرایش دقیق توسط تیم نظارت کننده انتشارات دارد.

با توجه به عدم وجود درسنامه و پاسخنامه تشریحی، استفاده از کتاب حاضر، پس از تدریس دبیر و مطالعه کتاب درسی به دانش‌آموزان و حتی دبیران توصیه می شود.

کتاب کارپوچینو علوم هشتم گاج

مجموعه‌ای از درس‌نامه‌های چکیده و کاربردی در این کتاب ارائه شده که دانش‌آموز را با تمامی زوایای مهم کتاب درسی آشنا می‌کند. دانش‌آموزان با توجه به تمرین‌ها، مثال‌های درسی و نکات کلیدی آموزشی، علوم هشتم را به‌صورتی عمیق فرا می‌گیرند و برای رویارویی با بانک جامع سؤالات مندرج در کتاب آماده می‌شوند. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به سؤالات متنوعی که در آن گردآوری شده، اشاره کرد؛ به‌صورتی که دانش‌آموزان با مطالعه و بررسی این سؤالات امکان پاسخ‌دهی به هر نوع تست و پرسشی را در آزمون‌های پیشرفته و استاندارد به دست می‌آوردند.

خرید بهترین کتاب کار هشتم دبستان از کتابانه با تخفیف

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب کار هشتم دبستان برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

نظرات