بیوگرافی و زندگینامه رضا اطری کشتی گیر و همسرش + عکس های جدید رضا عطری

0

زندگی شخصی و بیوگرافی رضا اطری متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳ در بابل و همسرش با عکس و زندگی خصوصی + خانواده و و عکس های جدید اینستاگرام رضا اطری کشتی گیر و همسرش از شروع کشتی تا افتخارات و ازدواج و همراه با مدال ها و مسابقات جدید رضا عطری قهرمانی جهان و المپیک و پیج اینستاگرامش با قد و وزن و سن رضا اطری قهرمان کشتی از شروع کشتی تا خانواده و تصاویر و عکس ها و ویکی پدیا در ادامه مطلب می خوانید.

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر

رضا اطری کیست

  • نام کامل: رضا اطری نقارچی – Reza Atri
  • پیشه : کشتی گیر آزادگار
  • قد: ۱/۶۳ متر
  • وزن: ۵۷ کیلوگرم
  • سن : متولد سال ۱۳۷۲
  • محل تولد: بابل
  • افتخارات: دارنده مدال برنز آسیا
  • همسر: متاهل

عکس های جدید رضا عطری

رضا اطری کشتی گیر آزادکار و قهرمان کشتی جهان و آسیا و عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران اهل ایران است که افتخارات زیادی برای کشورمان به دست آورده استو او با قد ۱/۶۳ متر و با وزن ۵۷ کیلوگرم متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳ در بابل، فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است که در وزن ۵۷ کیلوگرم در رشته آزاد کشتی برای تیم ملی کشتی ایران مسابقه می دهد. رضا اطری دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دهلی نو در وزن ۵۷ کیلوگرم  است و ازدواج کرده و متاهل می باشد. او در جدیدترین فعالیت های ورزشی خود در کشتی آزاد، در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان در وزن ۵۷ کیلوگرم با حریفان قدری کشتی گرفت.

بیوگرافی رضا اطری

سوابق ورزشی

رضا اطری با نام کامل رضا اطری نقارچی کشتی‌گیر آزادکار اهل بابُل تیم ملی ایران است. وی برنده مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی ان در وزن ۵۷ کیلوگرم شده‌است.

اطری در طول فعالیت های حرفه ای در کشتی با کشتی گیران بزرگی چون محمود جان شاوتاکوف از ازبکستان ، یوکی تاکاهاشی از ژاپن، کیم سانگ گون از کره جنوبی، زهیر ال گوآراک از فرانسه، توماس گیلمن، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا، آندری یاتسنکوف از اوکراین، کازویا کویاناگی از ژاپن، باگاواتی ساه‌ تلی از نپال، ساندیپ تومار از هند، بخبایار اردنبات کشتی‌گیر با تجربه مغولی ،کیم سونگ-گوان از کره جنوبی، ولادیسلاو آندریو دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس، حکمت اله وحیداف از تاجیکستان، زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه، سلیمان آتلی از ترکیه و … مبارزه کرده است.

عکس رضا اطری با داستان زندگی شخصی
رضا اطری برنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دهلی نو در وزن ۵۷ کیلوگرم شده‌ است. قد رضا اطری ۱٫۶۳ متر (۵ فوت ۴ اینچ) است و وی توانست در غیاب حسن رحیمی به عنوان نفر اول انتخابی تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس شود. اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل زهیر ال گوآراک از فرانسه به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب توماس گیلمن، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. اما در این رضا اطری مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب آندری یاتسنکوف از اوکراین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

بیوگرافی رضا اطری کشتی گیر با افتخارات

رضا اطری زیر نظر مربی کارکشته و برجسته ایرانی، محمود حسن‌نیا، هم اکنون یکی از ملی پوشان قدرتمند و مدال آور کشورمان می باشد که در طول سال ها فعالیتش در کشتی، عناوین و افتخار آفرینی زیادی به ارمغان آورده است

ازدواج و همسر رضا اطری کیست

رضا اطری به تازگی ازدواج کرده و متاهل است و عکسی با همسرش در کنار دریا را مشاهده می کنید

از جمله عناوین و مدال های کسب شده توسط اطری می توان به نفر سوم مسابقات آسیا با مدال برنز و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ و نفر سوم آسیا در مسابقات دهلی نو  مدال طلا – قهرمانی در جام الکساندر مدوید در سال ۲۰۱۶ و قهرمانی در تورنمنت پاریس در سال ۲۰۱۶ و همچنین نفر سوم و مدال برنز المپیک ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۵

ازدواج و همسر رضا اطری کیست

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

رضا عسکری یکی از ملی پوشان ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۲۰ بود که در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سلیمان آتلی از ترکیه گذشت و در در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ بخبایار اردنبات از مغولستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه ۹ بر یک از توماس گیلمن آمریکایی شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

ازدواج و همسر رضا اطری کیست

شکست در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان

اطری کشتی گیر مازندرانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان در کنار دیگر کشتی گیران آزادکار حضور داشت و نتایج بسیار چشم گیری را کسب کرد. او در ادامه رقابت های کشتی قهرمانی جهان رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی، در دیدار فینال برابر ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک ریو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد و برای نخستین بار به مدال نقره جهان رسید. اطری تاکنون سابقه حضور در ۳ دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در وزن ۵۷ کیلوگرم را دارد اما نتوانسته بود صاحب مدال شود و امسال در چهارمین تجربه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای نخستین بار موفق به کسب مدال شد.

پیج اینستاگرام رضا اطری کشتی گیر با عکس های جدید

صفحه شخصی و رسمی این کشتی گیر کشورمان را با نشانی
reza.atri دنبال کنید

افتخارات و مدال ها

  • مدال برنز – جایگاه سوم جاکارتا ۲۰۱۸ ۵۷ ک‌گ
  • قهرمانی آسیا: مدال طلا – جایگاه اول شی‌آن ۲۰۱۹ ۵۷ ک‌گ ، مدال برنز – جایگاه سوم دهلی نو ۲۰۱۷ ۵۷ ک‌گ
  • جام الکساندر مدوید: مدال طلا – جایگاه اول بلاروس ۲۰۱۶ ۵۷ ک‌گ
  • تورنمنت پاریس: مدال طلا – جایگاه اول تورنمنت پاریس ۲۰۱۶ ۵۷ ک‌گ
  • المپیک ارتش‌های جهان : مدال برنز – جایگاه سوم کره جنوبی ۲۰۱۵ ۵۷ ک‌گ

رضا اطری

 عکس و بیوگرافی رضا اطری قهرمان کشتی جهان

فیلم مسابقه های رضا اطری کشتی گیر

عکس های اینستاگرام و خانواده رضا اطری کشتی آزاد

نظرات