بیوگرافی و عکس های مهرنوش مقیمی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های مهرنوش مقیمی بازیگر

بیوگرافی مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی بازیگر جدید و نو ظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در سریال برادر، سریال سر دلبران و سریال بازگشت (سریال حوالی پاییز) اشاره کرد.

مهرنوش مقیمی

همسر مهرنوش مقیمی

تا کنون از متاهل یا مجرد بودن ایشان هیچ اطلاعاتی یافت نشده و مشخص نیست که ازدواج کرده اند یا نه.

شروع فعالیت هنری و بازیگری مهرنوش مقیمی

مقیمی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پر تلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهرنوش مقیمی در این سال، بازیگری در سریال برادر به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

ایشان سال ۱۳۹۵ در سریال برادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی مقیمی بازی در سریال برادر بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری وی را باید مدیون اعتماد جواد افشار باشیم. چرا که اگر جواد افشار به عنوان کارگردان به مقیمی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید مقیمی مسیر سخت‌ تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

مهرنوش مقیمی

از مقیمی نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال برادر و همکاریش با جواد افشار به‌ عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.  مقیمی توانست با بازی در سریال برادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حسین یاری، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی و حسن پور شیرازی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

مقیمی علاوه‌ بر سریال برادر، سال ۱۳۹۶ در سریال سر دلبران نیز بازی کرده است.  مقیمی نکات خوبی از محمد حسین لطیفی کارگردان سریال سر دلبران آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون برزو ارجمند، محمد کاسبی، نگار عابدی و کامران تفتی بدست آورد.

عکس های مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

مهرنوش مقیمی

نظرات