فیلم کامل کشتی نفس گیر امین میرزازاده با رضا کایالپ فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

0

فیلم کامل کشتی نفس گیر امین میرزازاده با رضا کایالپ فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

فیلم کامل کشتی نفس گیر امین میرزازاده با رضا کایالپ فینال قهرمانی جهان 2022

فیلم کامل مسابقه امین میرزازاده کشتی گیر ایرانی با رضا کایالپ حریف ترکیه ای در چارچوب رقابت های فینال مسابقات کشی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان با کسب نتیجه مدال نقره و دمی جهان در وزن ۱۳۰ را حواشی و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و توئیتر داشته است که در ادامه ویدئوی کامل مسابقه امین میرزازاده با رضا کایالپ حریف ترکیه ای در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مشاهده کنید:

دانلود ویدئو

امین میرزا زاده کشتی گیر فرنگی کار کشورمان که با حریفان خود به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان رسیده بود، در یک مبارزه نفس گیر و سخت در برابر ریزا کایالپ از ترکیه شکست خورد و مدلال نقره و مقام دومی جهان را از آن خود کرد. این مسابقه با نتیجه ۱ – ۱ به اتمام رسید، اما داور ریزا کایالپ را برنده کشتی معرفی کرد. فاصله باخت کشتی سنگین وزن کشورمان مویی بود و او نتوناست مدال خوش رنگ طلا را به دست آورد.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بدون کسب مدال طلا و تنها با یک برنز و دو نقره و ۸۱ امتیاز برای شاگردان محمد بنا به اتمام رسید

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان ۴ طلا را به دست آورده بود و با اختلاف کمی نسبت به روسیه در مقام دوم جدول تیمی جای گرفته بود، در این دوره عملکردی ناامید کننده و دور از انتظار را به ثبت رساند.

شاگردان بنا در این دوره دو نقره در اوزان ۶۷ و ۱۳۰ و توسط محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و یک برنز در ۹۷ کیلو توسط محمدهادی ساروی دشت کرد و با مجموع ۸۱ امتیاز پس از ترکیه، آذربایجان و صربستان میزبان در رتبه چهارم جدول قرار گرفت؛ کنایه آمیز آنکه صربستان یکی از طلاهای خودش را توسط علی ارسلان ایرانی در وزنی دشت کرد که نماینده ایران در آن نوزدهم شد!

نظرات