با انواع شلف های چوبی و کاربرد هر یک آشنا شوید

1

شلف چوبی یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز در هر خانه است. این شلف ها علاوه بر نصب فوق العاده آسان، جلوه بسیار جذابی به دکوراسیون می بخشند. با این حال، شلف چوبی را می توان با طرح ها، اندازه ها و جنس چوب مختلف یافت. هم چنین، شلف چوبی وسیله ای همه کاره و کاربردی برای نظم دهی و تزئین محیط های مختلف خانه است. مزیت شلف های چوبی این است که به راحتی با سبک های مختلف دکوراسیون منزل هماهنگ می شوند.

برای انتخاب یک شلف چوبی ایده آل برای محیط خود، باید بدانید که شلف چه کاربردی دارد. می تواند یک قفسه چوبی برای کتاب ها، برای اشیاء تزئینی یا برای قرار دادن گلدان های خانه باشد. علاوه بر آن، برای انتخاب نوع کاربرد شلف، توجه به سبک دکوراسیون فضا نیز مهم است، زیرا این مدل از قفسه را می توان با روکش های مختلف مانند قفسه چوبی یافت.

کاربرد های جالب انواع شلف های چوبی

شلف چوبی برای اتاق خواب

شلف اتاق خواب

شلف چوبی برای اتاق خواب

اتاق خواب برای بسیاری از افراد، بهترین اتاق خانه است. جایی است که برای استراحت و حتی فکر کردن به آن می رویم! بنابراین این محیط به دکوراسیونی دلپذیر و آرام نیاز دارد. انتخاب شلفی با طراحی مدرن و خلاقانه علاوه بر بهینه سازی محیط، فضایی زیبا و در عین حال دنج را ایجاد می کند. اگر می خواهید اتاق خود را زیباتر و کاربردی کنید، شلف های چوبی اتاق خواب گزینه بسیار جالبی هستند. شلف اتاق خواب را می توان بالای تخت نصب کرد که برای قرار دادن اشیاء تزئینی عالی است. هم چنین، برای کسانی که علاقه به مطالعه در اتاق خواب دارند، می تواند به یک قفسه چوبی برای چیدن کتاب تبدیل شود. شلف چوبی اتاق خواب حتی می تواند به عنوان جاکفشی استفاده شود.

شلف چوبی برای آشپزخانه
شلف آشپزخانه

شلف چوبی آشپزخانه

آشپزخانه علاوه بر این که یکی از شلوغ ترین محیط های خانه است، فضایی است که بیش ترین وسایل را در آن نگهداری می کنیم، بنابراین شلف های چوبی آشپزخانه هم در دکوراسیون و هم در نظم دهی وسایل آشپزخانه نقش مهمی دارند. این شلف ها به کارایی محیط کمک می کنند و می توان از آن به روش های مختلفی استفاده کرد که بی شک سنتی ترین آن در چیدمان گلدان ها با مواد غذایی است.  یک نکته برای کسانی که همیشه آرزوی داشتن گلدان های بسیاری در خانه را داشته اما با کمبود جا مواجه هستند، استفاده از شلف برای قرار دادن گلدان های مختلف داخل آن و نصب در آشپزخانه است.

شلف چوبی برای اتاق نشیمن
شلف چوبی برای اتاق نشیمن

شلف چوبی برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن محل اجتماع افراد خانه است، بنابراین برای تزئین دکوراسیون این فضا همیشه، جزئیات در نظر گرفته می شود و البته برای زیباتر و منظم تر کردن این محیط، چیزی بهتر از خرید یک شـلف چوبی نیست.

از آن جایی که این وسیله به راحتی با سبک های مختلف تزیینی ترکیب می شود، شـلف چوبی برای اتاق نشیمن می تواند جلوه بسیار جالبی به دکوراسیون این محیط ببخشد، البته از مدل ها و جنس های دیگر شـلف چوبی اتاق نشیمن نیز می توان استفاده کرد. شلف چوبی اتاق نشیمن معمولاً برای نگه داشتن وسایل تزئینی استفاده می شوند، اما درست مانند اتاق خواب، شـلف کتاب نیز در این محیط بسیار جالب است و به زیبایی دکوراسیون کمک می کند.

قفسه کتاب چوبی

اگر شما فردی بوده که عاشق خواندن کتاب هستید، مطمئناً با خود فکر کرده اید که چگونه این همه کتاب را سازماندهی کنم؟ شـلف های چوبی مطمئناً وسایل ضروری برای عاشقان کتاب هستند. قفسه های چوبی کتاب علاوه بر زیبایی، کاربردی هستند و بسته مدل آن ها، محیط می تواند دکوراسیون خاصی پیدا کند.

شلف چوبی قفسه ای
قفسه کتاب

سخن پایانی

شـلف های چوبی وسایل ساده ای هستند که می توانند در تزئین دکوراسیون اهمیت زیادی داشته باشند. از آن جایی که این عناصر، روی دیوارها ثابت می شوند، برای تمامی محیط ها مناسب هستند. این شلف ها می توانند به هر اندازه و مدلی ساخته شوند و محیط اطراف خود را زیباتر کنند. فروشگاه اینترنتی وود دی woodday، یکی از فروشگاه های پیشگام در عرضه انواع محصولات چوبی مانند رگال لباس ، کنسول، میز ناهاری و غیره، این محصول کاربردی را بر اساس سفارش مشتری آماده می کند.

1 دیدگاه در “با انواع شلف های چوبی و کاربرد هر یک آشنا شوید

  1. nima گفت:

    kareton besiyar zibast

نظرات