طراحی اپلیکیشن در کرج

0

امروزه با توجه به اینترنتی شدن روش های بازاریابی و بازار داغ رقابت میان کسب و کار ها در شهر کرج، شرکت های طراحی اپلیکیشن در کرج بسیار رشد داشته اند. هرگونه خدماتی از نوع فروش محصول یا ارائه نوع خاصی از خدمات، نیاز به طراحی اپلیکیشن دارد.

زیرا این روزها مردم دنیا به جای استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر تقریبا برای ۹۰ درصد کارهای اینترنتی خود از گوشی همراه استفاده می کنند. همانطور که می دانید اپلیکیشن ابزاری است که می توانیم روی سیستم هوشمند نصب کنیم به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است و در کمترین زمان می توان به نتیجه ی دلخواه دست یافت.

 طراحی اپلیکیشن در کرج

طراحی کردن یک اپلیکیشن متناسب با نوع کسب و کار از موارد بسیار مهم است که هر نوع شغلی برای بازاریابی گسترده تر باید انجام بدهد. در آینده ی بسیار نزدیک اکثر کسب و کارها مجبور خواهند شد این کار را برای ارتقای بازاریابی شغل خود انجام بدهند.

داشتن اپلیکیشن در کنار طراحی یک سایت کارآمد می تواند در بالابردن میزان درآمد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. انجام این کار باعث می شود تا با صرف هزینه بسیار کم برای طراحی به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید.

انجام این کار پروسه ای زمان بر است زیرا نیاز به کدنویسی دارد و شما باید دقت داشته باشید بهترین شرکت را برای طراحی اپلیکیشن خود انتخاب کنید. برای انتخاب شرکت و بررسی متخصص بودن تیم آن شرکت نیاز است تا نمونه کارهای طراحی شده توسط آن را بررسی کنید.

شرکت زبدگان از شرکت هایی است که در حوزه طراحی سایت ارزان در کرج و طراحی اپلیکیشن در کرج سالها است که با داشتن نیروی حرفه ای و متخصص و متعهد مشغول فعالیت است و در این زمینه سابقه ی بسیار عالی دارد و پروژه های بسیار زیادی را بصورت حرفه ای به ثمر رسانده است.

طراحی سایت ارزان در کرج

این شرکت با دریافت هزینه ی بسیار مناسب یک اپلیکیشن بسیار عالی و با کیفیت را با درنظر گرفتن تمام المان هایی که نیاز است در طراحی متناسب با شغل شما به کار برده شود به شما تحویل خواهد داد.

مزایای طراحی اپلیکیشن در کرج

ساخت اپلیکیشن به شما کمک می کند در این بازاری که رشد سریع کسب و کارهای اینترنتی بسیار داغ شده است از رقیبان خود عقب نیفتید. مزایای طراحی اپلیکیشن عبارتند از:

  • ارتباط با مشتریان به صورت مداوم
  • کاهش در هزینه ها به خصوص هزینه های مربوط به تبلیغات و کاتالوگ دیجیتال
  • افزایش اعتبار میان مشتریان
  • افزایش فروش و درآمد
  • عدم محدودیت به زمان خاص برای فروش و امکان کسب درآمد در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • دسترسی تعداد بسیار زیادی از کاربران به خدمات
  • امکان دیده شدن توسط کاربر بصورت مکرر در طول روز
  • به روز رسانی اطلاعات محصولات و خدمات به آسانی و در زمان کم

با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل توسط کاربر، حتی زمانیکه آن را باز نکند نیز در طول روز بارها از روی آن عبور می کند و آن را می بیند. بنابراین اگر روزی به فکر استفاده از خدماتی بیفتد که شما آن را انجام می دهید حتما به سراغ شما خواهد آمد. بنابراین دیده شدن

ویژگی های یک اپلیکیشن کارآمد چیست؟

  • سادگی استفاده: اگر کار با اپلیکیشن مشکل باشد یا کاربران نتوانند به سرعت به نتیجه دلخواه خود دست یابند، تمایل خود را برای استفاده از اپلیکیشن از دست خواهند داد. کاربران همیشه به دنبال راحت ترین روش برای انجام امور خود هستند. بنابراین ساخت یک اپلیکیشن با طراحی پیچیده می تواند کاربران را از استفاده از آن منصرف کند.
  • سرعت: سرعت اپلیکیشن نیز یکی از فاکتورهای مهم دیگر است که کاربران بسیار به آن توجه می کنند. اگر سرعت لود اپلیکیشن بسیار طولانی باشد کاربر به سرعت از آن خارج خواهد شد.
  • قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف: در طراحی اپلیکیشن باید توجه شود که قابلیت نصب بر روی هر سه سیستم عامل جاوا، اندروید و ios را داشته باشد.
  • امنیت برنامه: تامین امنیت اپلیکیشن نیز یکی از نکات ضروریی است می باشد زیرا در بعضی از این اپلیکیشن ها مانند اپلیکیشن ها فروشگاهی، اطلاعات شخصی افراد ذخیره می شود.
  • امکان جستجو: این ویژگی امکان سرچ و یافتن موردی که مد نظر کاربر است را برای آنها بسیار ساده تر می کند. البته این مورد در هر نوع اپلیکیشن نیاز به اجرا ندارد.
  • امکان به روزرسانی: با انجام به روز رسانی های مکرر می توانید اطلاعات موجود در اپلیکیشن را برای کاربران آپدیت کنید و آنها را از انجام آخرین تغییرات با خبر نمایید.
  • امکان دریافت بازخورد مخاطبان: با دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران از طریق اپلیکیشن می توانید به بهبود وضعیت آن کمک کنید.
  • جذابیت: استفاده از طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با فضای اپلیکیشن و چشم نواز به جذب کاربران به سمت اپلیکیشن شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
  • درگاه پرداخت: احتمالا اگر شما در کار فروش خدمات یا محصولی هستید می توانید با طراحی امکان پرداخت آنلاین از طریق اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید.
  • امکان دریافت تبلیغات: می توانید برای اپلیکیشن خود تبلیغات بگیرید و با نمایش آن تبلیغ از طریق معرفی کسب و کارهای دیگر نیز درآمد خوبی کسب کنید.

طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی اپلیکیشن

برای انتخاب یک شرکت مناسب موارد زیادی مانند نیروی کار، سابقه ی شرکت و … وجود دارد که نیاز است به آنها توجه داشته باشید. بسیاری از شرکت ها در ازای دریافت قیمت های گزاف برنامه هایی طراحی می کنند که بسیاری از استانداردهای لازم در آنها رعایت نشده است.

شرکت زبدگان این کار را برای شما با بهترین قیمت انجام می دهد. با سپردن طراحی اپلیکیشن خود به تیم حرفه ای زبدگان می توانید یک اپلیکیشن عالی و کارآمد با بهترین کیفیت و در عین حال با به صرفه ترین قیمت تحویل بگیرید.

همانطور که اشاره شد طراحی اپلیکیشن در کرج مزایای زیادی دارد و مهم ترین این مزایا افزایش درآمد و امکان دسترسی راحت کاربران به خدمات شما است. بنابراین اگر تاکنون برای اینکار اقدام نکرده اید زمان آن است تا برای بازاریابی کسب و کار خود این کار را انجام دهید.

اگر تمایل دارید این کار را به شرکت زبدگان بسپارید، می توانید از طریق شماره های ۰۲۶۳۲۵۴۲۴۰۴ و ۰۹۱۲۰۸۲۱۷۶۲ و یا از طریق لینک طراحی سایت در کرج تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره ی رایگان مشاوران حرفه ای زبدگان در جهت داشتن کاربردی ترین اپلیکیشن متناسب با نیاز خود بهره مند شوید.

نظرات