پخش زنده و آنلاین کشتی محمدهادی ساروی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دوشنبه ۲۱ شهریور

0

پخش زنده و آنلاین کشتی محمدهادی ساروی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ + ساعت مسابقه

پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی امشب دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ فینال کشتی فرنگی قهرمانی‌ جهان صربستان ۲۰۲۲ + تماشای آنلاین کشتی محمدهادی ساروی فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ فینال قهرمانی زنده و با کیفیت عالی همراه پخش کشتی فرنگی فینال محمدهادی ساروی قهرمانی جهان در صربستان شبکه سه زنده با نتیجه و خلاصه فیلم کشتی محمدهادی ساروی دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

کشتی محمدهادی ساروی فینال کشتی قهرمانی جهان 2022

پخش زنده کشتی فینال محمدهادی ساروی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به وقت ایران، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی برای کسب مدال برنز به مصاف برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

کشتی گیران ایران در صورت صعود به نیمه نهایی از ساعت ۱۹:۱۵ الی ۲۰:۱۵ مجدد بر روی تشک حاضر خواهند شد. و گرایی، نجاتی و ساروی نیز در فینال و رده بندی از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ بر روی تشک خواهند رفت.

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی صربستان برگزار میشود

ساعت کشتی رده بندی محمدهادی ساروی ۲۰۲۲ امروز

محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم  برای کسب مدال برنز به مصاف برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

ساعت کشتی ساروی دوشنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد و تا ساعاتی دیگر نتیجه کشتی بروز رسانی میشود:

کشتی محمدهادی ساروی در فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صربستان را به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

شبکه های پخش

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت و آنتن و تلوبیون و شبکه سه کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

در روز سوم رقابت ها ۳ نماینده ایران در فینال و رده بندی و ۲ نماینده نیز در مرحله مقدماتی به روی تشک خواهند رفت. محمدرضا گرایی در ۶۷ در فینال، محمدهادی ساروی در ۹۷ و همچنین علیرضا نجاتی در ۶۳ در رده بندی از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به میدان خواهند رفت؛ همچنین مهدی محسن نژاد در ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ در مرحله مقدماتی از ساعت ۱۳ الی ۱۷ به میدان خواهند رفت و در صورت صعود از ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵ به میدان خواهند رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۹ شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان ایلدار بهرام اف از ازبکستان و کرم کمال از ترکیه می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان صباح شریعتی و ساتیش از هند می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی برای کسب مدال برنز به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین می رود.

نظرات