خدمات پس از فروش خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

1

شاید شما یک کشاورز باشید یا شاید یک قطعه چاه داشته باشید و شاید بخواهید که آب را از یک مکانی به یک مکان دیگر منتقل کنید. پمپ­های آب وظیفه دارند تا آب را از مکانی به مکانی دیگر منتقل کنند. این مکان ممکن است انتهای یک چاه کشاورزی باشد یا ممکن است یک استخر کشاورزی باشد. این دستگاه ممکن است دورن آب باشد و ممکن است بیرون آب باشد. حتی ممکن است با برق و شاید هم با سوخت فسیلی کار کند. اگر می خواهید درباره ی قیمت و خرید انواع پمپ و بوستر پمپ اطلاعات بیشتری داشته باشید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

اهمیت استفاده از پمپ آب کشاورزی

اگر شما با کشاورزی آشنا باشید می­دانید که یک کشاورز فقط در زمان­های خاص و به مدت خاص می­تواند از آب کشاورزی استفاده کند. برای همین کشاورزان زمانی که آب را نیاز ندارد آن را در استخر یا در مخزن آب ذخیره می­کنند. پمپ آبیاری یکی از مهمترین ابزارها برای یک کشاورز است. امروزه تقریباً قیمت آب و منابع کمی بالاست و به همین دلیل کشاورزان مجبور هستند تا هزینه کنند و خطوط انتقال آب را بروز کنند و از آخرین تکنولوژی روز استفاده کنند. البته این موضوع نکته مثبت دیگری نیز دارد و آن این است که لوله کشی باعث می­شود که هدر رفت آب به کمترین مقدار برسد. در روش­های قدیمی انتقال آب میزان هدر رفت آب بسیار بالا بود.

خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

استفاده از پمپ آب در بعضی از مواقع برای تقویت فشار آب است و در بعضی مواقع برای جلوگیری از هدر رفت است. اگر شما هم در یک خانه آپارتمانی زندگی می­کنید بهتر است از یک پمپ آب استفاده کنید تا فشار آب را تقویت کنید و آب را از پایین به راحتی به بالا انتقال دهید. با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که بوستر پمپ آبرسانی یکی از قوی ترین پمپ­های آب در دنیا است.

مزایا پمپ آب کشاورزی

اگر شما به مطالب قسمت قبل به صورت کامل دقت کرده باشید وظیفه پمپ آب را به صورت کامل فهمیده اید. اما در این قسمت مقاله مزایا پمپ آب کشاورزی را برای شما شرح خواهیم داد. بسته بر نوع و مدل پمپ آب قدرت آن متغیر است و ممکن است کاربرد آن متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر سوخت پمپ شما سوخت فسیلی باشد نمی­توانید آن را درون استخر قرار دهید یا درون چاه آن را قرار بدهید. اما اگر برای فعالیت خود از برق استفاده کند می­توانید آن را درون آّب، چاه، قنات و….. قرار دهید.بعضی از پمپ­ها دریچه ترکیب دارند و می­توانید درون آن کود یا سم بریزید تا به صورت یک دسته و به اندازه کافی با آب ترکیب شود و درون زمین شما مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

البته اگر می­خواهید که از این پمپ برای مصارف خانگی استفاده کنید؛ ما این کار را به شما پیشنهاد نمی­کنیم. این پمپ­ها صدای نسبتاً زیادی از خود تولید می­کنند و  در آپارتمان، خانه و…. باعث ایجاد آلودگی صوتی شدید می­شود. اگر بخواهید از پمپ آب در خانه استفاده کنید می­توانید پمپ خانگی خریداری کنید که صدای بسیار کمی دارد. حالا که از مزایا پمپ آب کشاورزی صحبت کردیم؛ می­خواهیم برای شما از انواع این پمپ­ها صحبت کنیم. البته پیشنهادهایی به شما می­کنیم تا بتوانید بهترین عملکرد را در هنگام استفاده از پمپ آب داشته باشید.

انواع پمپ آب کشاورزی

خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

پمپ­های آب کشاورزی به چندین دسته مختلف تقسیم می­شوند، اما مهم­ترین دسته بندی بر اساس نوع سوخت مصرفی آن است. به صورت کلی این پمپ­ها به دو دسته تقسیم می­شوند، دسته اول سوخت فسیلی و دسته دوم سوخت تجدید پذیر (برقی) هستند. از نظر ما استفاده از پمپ برقی در زمین کشاورزی زیاد منطقی نیست. زیرا ممکن است در اطراف زمین شما هیچ خطوط انتقال برقی نباشد. اما شما می­توانید از پنل خورشیدی و باطری استفاده کنید تا بتوانید پمپ آب هود را به کار بندازید. البته شما می­توانید در زمین کشاورزی خود از پمپ آب کشاورزی با سوخت فسیلی استفاده کنید. اگر هم می­خواهید در استخر یا چاه آب از این پمپ استفاده کنید بهتر است که از مدل برقی این پمپ­ها استفاده کنید. این پمپ­ها معمولا با برقی ۲۲۰ ولت کار می­کنند که کار را برای شما آسان­تر می­کند.

نکات مهم قبل از خرید پمپ آب

شما قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید پمپ آب کنید باید بدانید که از خرید خود چه می­خواهید. به عنوان مثال اگر شما می­خواهید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت کنید یا می­خواهید با هزینه مناسب خدمات مناسبی دریافت کنید باید تمام اینها مشخصه ها را بدانید و بعد اقدام به خرید کنید. از مواردی که قبل از خرید پمپ و بوستر پمپ باید بدانید نوع و مدل درخواستی خود است. شما میزان مکش را نیز باید بدانید، البته میزان خروجی نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال خروجی پمپ آب چند اینچ است. هر چه میزان خروجی بیشتر باشد نشان دهنده این است که قدرت پمپ نیز بالاتر و بیشتر است. در ادامه به صورت کوتاه و مختصر نکاتی را معرفی می­کنیم که در خرید بهتر به شما کمک می­کند.

خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

  • میزان حجم و اندازه
  • وزن پمپ و لوازم جانبی آن
  • میزان هزینه تعمیر و نگهداری آن
  • میزان طول عمر پمپ آب کشاورزی
  • مقدار صدای پمپ
  • قیمت محصول

تمام این نکاتی که به شما گفته ایم بسیار مهم است و دانستن این اطلاعات موجب می شود که از خرید خود پشیمان نشوید. برای خرید پمپ و بوستر پمپ به شرکت های معتبر و با تجربه مراجعه کنید.

خرید و قیمت پمپ کشاورزی از شرکت موتور غرب

اگر شما قصد دارید تا یک پمپ آب مناسب خریداری کنید می­توانید از سایت شرکت تلمبه موتور غرب دیدن کنید و با بهترین کیفیت و بهترین قیمت محصول مورد نظر خورد را خرید کنید. با خرید از این شرکت شما می توانید از مزایای خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید. مفهوم خدمات پس از فروش، همراه بودن با مشتری در زمان استفاده از کالا و ارائه کلیه ی سرویس های مورد درخواست مشتری جهت استفاده بهینه است. خدمات پس از فروش باعث بالا بردن اعتماد و اطمینان مشتری به کالا و برند میشود.  تلمبه موتور غرب چندین دهه است با آگاهی و باور به اهمیت خدمات پس از فروش، در حال فعالیت در این حوزه می باشد.

شماره تماس : ۰۲۱۳۳۹۸۳۷۶۸ – ۰۸۱۳۴۳۸۳۴۰۶ – ۰۹۱۸۱۱۱۴۶۳۳

1 دیدگاه در “خدمات پس از فروش خرید انواع پمپ در تلمبه موتور غرب

  1. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پمپ برای آپارتمان دارید؟
    قیمتش چنده؟
    فشار آب واحد ما خیلی کمه
    با پمپ اکی میشه؟

نظرات