ماجرای همسر فیلیپینی آناهیتا همتی از ازدواج و جدایی تا درگذشت با علت فوت

0

افشاگری آناهیتا همتی از ازدواج و درگذشت و فوت همسرش و همسرش کیست

آناهیتا همتی بازیگر ایرانی به سوگ همسرش نشست! او با انتشار عکس های همسر فیلیپینی خود راز بزرگی از زندگی خصوصی خود را پس از ۱۹ سال فاش کرد که چند سال پیش ازدواج کرده و در سال ۱۴۰۰ همسرش فوت کرده است. اناهیتا همتی در سال ۱۳۸۳ با مردی فیلیپینی ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۶ به دلایل نامعلوم از او جدا شد همسر آناهیتا همتی کیست و علت جدایی و علت فوت و درگذشت همسر آناهیتا همتی

همسر آناهیتا همتی

همسر فیلیپینی آناهیتا همتی کیست

آناهیتا همتی بازیگر زن ایرانی با انتشار عکس های همسرش الکساندرا جی ریوسا (alexander jriosa) راز بزرگی از زندگی خصوصی خود را فاش کزد که چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر همسرش فوت کرده است.

این بازیگر در سال ۱۳۸۳ با مردی فیلیپینی به نام الکس ازدواج کرد و گویا پس از سه سال زندگی در سال ۱۳۸۶ نیز بنا به دلایلی مجبور به جدایی شدند.

افشاگری آناهیتا همتی از ازدواج و درگذشت و فوت همسرش و همسرش کیست

علت فوت و درگذشت

آناهیتا همتی بازیگر سریال خانه به دوش در پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود نوشت: سه سالی که ضربان قلبمون کنار هم تپید، لذتبخشترین و درخشانترین دوران زندگیم بود، اگر “مرگ” مارو از هم جدا نمیکرد قرار بود دوران بازنشستگیمون رو بازم با هم سپری کنیم.

“عاشقی” توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس میکشم.

تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم. وقتی که چشم میچرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم میبینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… بوی لاوندر و …
Alex 1973-2021 #rip
سال هشتادوسه تا هشتادوشش، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان.
امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه

افشاگری آناهیتا همتی از ازدواج و درگذشت و فوت همسرش و همسرش کیست

آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

شهرت او با سریال «خانه به دوش» سال ۱۳۸۳ در کنار علی صادقی شروع شد و اغلب در جواب علت ازدواج نکردن خود میگفت: تابحال فرد ایده الم را پیدا نکردم

ماجرای همسر فیلیپینی آناهیتا همتی از ازدواج و جدایی تا درگذشت با علت فوت

از نوشته اینستاگرامی خانم همتی، اینکونه برداشت میشود که همسرش الکس اهل فیلیپین متولد سال ۱۹۷۳ بوده و در سال ۲۰۲۱ فوت کرده است. او اشاره ای به علت فوت و درگذشت همسر و عشق زندگیش نکرده و صرفا روز تولدش از وی یالدی کرده و راز بزرگی از زندگیش را برای اولین بار فاش کرده است.

پیش از این خبری از ازدواج این بازیگر زن در جایی نوشته نشده بود و حالا مشخص شد که ایشان ۱۹ سال پیش با مرد خارجی پس از گذراندن دوران عشق و عاشقی ازدواج کرده است. اناهیتا همتی سال ۱۴۰۰ همسرش را از دست داده است.

همسر فیلیپینی آناهیتا همتی کیست

همسر آناهیتا همتی کیست

همسر فیلیپینی آناهیتا همتی کیست

عکس بیوگرافی همسر آناهیتا همتی

 

نظرات