آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و نساجی ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی استقلال و نساجی ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

خرید بلیط الکترونیکی بازی استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱ با اعلام باشگاه استقلال آغاز شد و بلیت فروشی بازی استقلال و نساجی با ظرفیت محدود جایگاه بانوان برای بلیت برای فوتبال دوستان و هواداران و زنان هوادار استقلال می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم استقلال و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ برتر شهریور 1401

بلیت فروشی بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱

سامانه بلیت فروشی دیدار استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ به روی علاقمندان حضور به ورزشگاه باز می شود و برای بانوان و زنان هوادار استقلال نیز بلیت در جایگاه ۵ در نظر گرفته شده است و بانوان و خانم های گرامی نیز حتما برای خرید بلیط اقدام کنند.

بلیط فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز خواهد شد و هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

همچنین با اعلام باشگاه نساجی مجوز حضور هواداران بانوان نساجی در دیدار با استقلال صادر شد. براین اساس زنان و دختران هوادار نساجی می توانند برای تماشای بازی تیم شان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

بلیت فروشی بازی استقلال و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱

بازی دو تیم استقلال و نساجی از هفته ششم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم، روز شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه فروخته می شود.

با توجه به صدور مجوز حضور بانوان در این دیدار، بلیت فروشی برای آن‌ها انجام می‌شود و جایگاه این گروه از هواداران استقلال نیز مشخص شده است.

تعداد ۲۷ هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده که ۲۷۰۰ قطعه به هواداران تیم نساجی اختصاص دارد.

همچنین تعداد هزار بلیت برای بانوان استقلالی و ۱۰۰ قطعه بلیت نیز برای بانوان هوادار نساجی در نظر گرفته شده است.

جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان در طبقه دوم است که تفاوت قیمتی با جایگاه‌ طبقه اول در پشت دروازه جنوبی ندارد.

خرید بلیط بازی استقلال و نساجی برای بانوان شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و نساجی مازندران از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

قیمت بلیط

در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تیم استقلال روز شنبه نوزدهم شهریور در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۸ میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

هواداران استقلال می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیط تماشای بازی اقدام کنند.

شرایط بلیت فروشی در آستانه بازی قبلی استقلال، این بار وضعیت تغییر کرده و خانمها از ابتدا بلیت طبقه دوم را تهیه خواهند کرد تا مشکلات قبلی در ارتباط با خرید بلیت طبقه اول و استقرار در طبقه دوم تکرار نشود. با این همه خانم های استقلالی مسابقه این تیم برابر پیکان را بدون دردسر از همان طبقه دوم دیدند و مشکلی هم برای کسی ایجاد نشد.

نظرات