حرکت جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ بعداز ممنوع الکاری

0

عکس و فیلم/ حرکت جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ 

حرکت احساسی جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ بعداز ممنوع الکاری سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده و اشک و ها و گریه های فرشته حسینی بازیگر افغان برای شوهرش به بحث داغ روز تبدیل گشته است همراه جزئیات در ادامه با تصاویر و عکس های تیپ و مدل این دو بازیگر را در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ ببینید

نوید محمدزاده در جشنواره ونیز 2022

نوید محمدزاده در جشنواره ونیز ۲۰۲۲

حضور فرشته حسینی و نوید محمدزاده در جشنواره ونیز ۲۰۲۲ با تیپ و استایل شیک و خاص همه کاربران فضای مجازی را شوکه کرد. اینروزها رای نوید محمدزاده به همراه همسرش فرشته حسینی در جشنواره فیلم ونیز در شهریور ۱۴۰۱ حضور دارد. او برای بازی در فیلم شب داخلی دیوار ساخته وحید جلیلوند به عنوان بازیگر به همراه عوامل و دیگر بازیگران فیلم در سفر ایتالیا بسر می برد. وی روی فرش قرمز اکران فیلم شب داخلی دیوار وحید جلیلوند مقابل دوربین عاکاسان حرفه ای جشنواره ونیز رفت که البته مدل لباس رسمی و شیک او سوژه عکاسان قرار گرفت و همچنین اشک ها و گریه های فرشته حسینی هنگام تشویق نوید دیدنی و تماشایی بود.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022

فیلم «شب داخلی دیوار»

فیلم «شب داخلی دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند روز گذشته در فستیوال ونیز به نمایش در آمد و تصاویر عاشقانه و احساسی زوج هنری کشورمان شکار دوربین عکاسان شد.

حرکت جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022 بعداز ممنوع الکاری

فرشته حسینی ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر ایرانی-افغانستانی است. فرشته حسینی فعالیت هنری را از ۹ سالگی در تئاتر شروع کرد. فرشته حسینی سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. فرشته حسینی در سال ۱۴۰۰ برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. فرشته حسینی و نوید محمد زاده در تیرماه ۱۴۰۰ با یکدیگر ازدواج کردند.تصاویر از فرشته حسینی که در هنگام خواندن نام نوید محمدزاده او اعماق وجود و با فوران احساسات او را تشویق می کند توسط عکاسان ثبت شده و انتشار پیدا کرده که مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

عکس های نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022

حرکت جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022 بعداز ممنوع الکاری

عکس و فیلم نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022 بعداز ممنوع الکاری

 

نظرات