مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای چیست؟

0

پارتیشن شیشه ای دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست؛ پانل های شیشه ای غیر باربر که برای تقسیم اتاق ها به بخش های کوچکتر استفاده می شود. آن ها را می توان در طیف وسیعی از فضاهای داخلی، از خانه ها و محیط های آموزش گرفته تا ساختمان های تجاری و دفاتر مجلل یافت.شرکت تترافرم مجری پارتیشن شیشه ای اداری در ایران با ۳۵ سال سابقه اجرایی در این حوزه می باشد و دارای کارخانه توید شیشه سکوریت و تیم اجرایی منظم در حیطه دکوراسیون اداری و طراحی اداری می باشد.

 پارتیشن شیشه ای

این روش مدرن و پویا برای جداسازی فضاها به دلیل بی شمار بودن مزایای پارتیشن شیشه ای است که آن ها را روز به روز محبوب تر می کند. آیا می خواهید بدانید چرا پارتیشن های اداری شیشه ای بهترین گزینه برای کسب و کار شما هستند؟ در اینجا فقط ۱۰ دلیل از بسیاری از دلایلی که باید پارتیشن شیشه ای را برای بهبود فضای خود انتخاب کنید، آورده شده است.

۱٫ مقرون به صرفه بودن

چه در حال راه اندازی یک دفتر کار جدید یا بازسازی یک فضای کاری موجود باشید، پارتیشن های شیشه ای بسیار مقرون به صرفه تر هستند و نیاز به ساخت و ساز کمی دارند؛ این نه تنها هزینه های بازسازی را کاهش می دهد، بلکه نصب سریع آن ها به این معنی است که برای مدت زمان کمتری کسب و کار شما درگیر بازسازی محیط کار می شود.

پارتیشن‌های شیشه‌ای همچنین می‌توانند در هزینه‌های جاری دفتر صرفه‌جویی کنند، زیرا هزینه کمتری برای روشنایی و گرمایش اتاق‌های جداگانه صرف می شود. اگر شرکت شما گسترش پیدا کند، جداسازی و سرهم کردن پارتیشن‌های شیشه‌ای ساده است و اگر به دفتر جدیدی نقل مکان کردید، می‌توانید آن ها را با خود ببرید.

۲٫ جریان نور

معمولا افراد اتاق های تیره و بدون نور طبیعی را دوست ندارند. دیوارهای سنتی و گچی، راه ورود نور از مناطق دیگر را مسدود می کنند و برای روشنایی فضای بسته مجبور به استفاده از نور مصنوعی است. پارتیشن شیشه ای شفاف اجازه می دهد نور آزادانه در کل فضای خانه یا محیط کار جریان یابد؛ استفاده از آن نه تنها مصرف برق را کاهش می دهد، بلکه در محیط های اداری بهره وری کارکنان را نیز بهبود می بخشد چرا که نور طبیعی محیطی گرم تر، روشن تر و راحت تر ایجاد می کند و استرس افراد را کاهش می دهد.

پارتیشن شیشه ای

۳٫ زیبایی

همه می دانند که نگاه اول در قضاوت کلی افراد نسبت به محیط تاثیر زیادی دارد که بر تصمیمات مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان از کسب و کار شما نیز اثر می گذارد. پارتیشن‌ شیشه‌ای دفتر شما را سازمان‌دهی می‌کند و ظاهری شیک و مدرن را به آن می بخشد که مطمئناً هر کسی را به محض ورود، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

استفاده از پارتیشن شیشه ای مدرن برای تقسیم فضای اداری نشان می دهد که تجارت شما آینده نگر است. فضای روشن و تمیزی که توسط پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای ایجاد می‌شود، فضا را دلپذیرتر کرده و حس حرفه‌ای بودن را افزایش می‌دهد.

۴٫ انعطاف پذیری

پارتیشن شیشه ای با نصب ساده و جداسازی آسان، جایگزینی عالی و راحت برای دیوارهای سنتی هستند. این امکان وجود دارد که چیدمان دفتر خود را با تلاش و بی نظمی نسبتا کمی تغییر دهید و اتاق های جدیدی را ایجاد کنید، به خصوص اگر پارتیشن شیشه ای ثابت را انتخاب کنید.

بر خلاف دیوارهای جامد، نصب و جابجایی پارتیشن های شیشه ای نیازی به تغییرات ساختاری ندارد، بنابراین می توانید با تغییر شرایط، آنها را عملاً به هر مکانی جابجا کنید. همچنین می توان آن ها را به هر نحوی که دوست دارید، نسبت به نیاز و فضای خود سفارش دهید.

۵٫ طراحی کاربردی

نه تنها راه های مختلفی برای چیدمان پارتیشن های شیشه ای شما وجود دارد، بلکه این دیوارهای شیشه ای در طیف وسیعی از سبک ها و طراحی ها نیز موجود هستند. از پارتیشن شیشه ای تک جداره تا دو جداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس تا فریم آلومینیومی، جنبه های کاربردی و زیبایی شناسی همه به انتخاب و سفارش شما بستگی دارد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای را می‌توان با گرافیک‌ها و علائم مارک داری که شاید به عنوان لوگو شما شناخته می‌شوند، مات یا چاپ کرد تا پارتیشن‌های شما منحصر به فرد باشد. درها را نیز فراموش نکنید – درهای شیشه ای لولایی و ریلی نیز برای پارتیشن شیشه ای نصب شده در دسترس هستند.همچنین در نصب پارتیشن شیشه ای میتوان از شیشه لاکوبل هم استفاده کرد که به صورت رنگی و دولایه و دورو نما قابل اجرا و نصب می باشد.شیشه لاکوبل  دارای ۳۵ رنگ متنوع از نوع مات و براق می باشد.

پارتیشن شیشه ای

۶٫ ایجاد فضای دلباز

پارتیشن شیشه ای یک راه استراتژیک برای تقسیم مناطق کاری در عین حفظ مزایای یک دفتر کار با پلان باز است. آن‌ها فضای کلی را باز و مشارکتی نگه می‌دارند و به افراد و گروه‌ها اجازه می‌دهند تا حدی حریم خصوصی داشته باشند بدون اینکه آنها را در اتاق های دلگیر محبوس کند.

با افزایش نور طبیعی و عدم وجود دیوارهای حجیم یا جداکننده های مات، پارتیشن شیشه ای می تواند این توهم نوری را ایجاد کند که دفتر کار بسیار جادار است.

۷٫ ارتباطات

همانطور که اشاره کردیم، محیط باز و مطبوع ایجاد شده توسط پارتیشن شیشه ای، روحیه و بهره وری همه افراد در دفتر را بهبود می بخشد. اینکه بتوانید همه را ببینید حتی زمانی که به صورت فردی کار می کنید، احساس یک تیم هماهنگ را ایجاد می کند و مانع از این می شود که هر کسی احساس طرد شدن و تنها بودن کند.

پارتیشن شیشه ای جدایی بین اعضای تیم و مدیریت را کاهش می دهد و افراد را به تعامل، پرسیدن سوال و بحث درباره ایده ها ترغیب می کند. به نوبه خود، این کار دیدگاه شرکت را تقویت می کند و موفقیت و کارایی کارکنان را افزایش می دهد.

۸٫ حریم خصوصی

در حالی که کار گروهی باعث می شود، تعامل بین کارکنان افزایش یابد، گاهی اوقات برای کارمندان مهم است که بتوانند بدون حواس پرتی بیش از حد به وظایف و کارهای خود بپردازند. جلسات کاری با مشتریان یا بازدیدکنندگان نیز نیاز به حفظ حریم خصوصی دارد که می تواند یک نگرانی عمده در مورد پارتیشن های شیشه ای باشد، اما این مورد را نمی توان جزو معایب پارتیشن شیشه ای دانست چرا که حتی پارتیشن‌ شیشه‌ای تک جداره می‌تواند تا ۴۴ دسی‌بل از نفوذ صدا محافظت کند و مانع از بیرون رفتن صدای مکالمات به فضای خارج از اتاق شود. همچنین پانل های شیشه ای می توانند با شیشه های مات یا شیشه رنگی استفاده شوند که حریم خصوصی بصری را بدون به خطر انداختن جریان نور یا شفافیت ارائه دهند.

پارتیشن شیشه ای

۹٫ کاهش صدا

آیا نگران این هستید که دفترتان بیش از حد پر سر و صدا باشد و حواس دیگران را از انجام کارهایشان منحرف کند؟ این جایی است که پارتیشن‌ شیشه‌ای دو جداره، با عایق صوتی تا ۵۵ دسی‌بل برای کنترل آکوستیک دفتر و محیط کلی می‌تواند کمک کند، برای جلوگیری از سر و صدا الزاما نیازی به دیوارهای سنتی ندارید.

حتی پارتیشن‌های شیشه‌ای با ‌ارتفاع کم به صورت نیم قد نیز می‌توانند به طور موثری نویز را کاهش دهند و به شما این امکان را می‌دهند که یک فضای باز را بدون نیاز به مقابله با صدای پچ پچ بیش از حدی که اغلب در محیط‌های اداری رخ می‌دهد، حفظ کنید. کاهش صدای محیط به کل تیم کمک می کند تا تمرکز بهتری داشته باشند.

۱۰٫ ایمنی و سادگی

یکی دیگر از نگرانی های کسانی که خرید پارتـیشن شیـشه ای را مد نظر دارند، دوام آنهاست. نترسید، زیرا شیشه های محکم استفاده شده در این پارتیشن ها به طور هدفمند طراحی شده اند تا برای مدت طولانی دوام بیاورند. این پانل های شیشه ای انعطاف پذیر و مستحکم به راحتی شکسته نمی شوند و نگهداری از آنها بسیار آسان است.

تمیز کردن پارتیـشن های شیـشه ای بسیار ساده است و در برابر خراشیدگی و شکستن بسیار مستحکم هستند. همچنین می‌توانید پارتیشن‌ شیشه‌ای ضد حریق را در مناطق مناسب برای بهبود ایمنی دفتر خود در برابر آتش انتخاب کنید. علاوه بر این، آن ها در صورت لزوم راهی عالی برای فاصله‌گذاری اجتماعی در طول پاندمی کووید ۱۹ هستند.

سخن آخر

همانطور که متوجه شدید، نصب پارتیـشن های شیشه ای در دفتر کارتان دارای مزایای بی شماری است. چه بخواهید با بودجه محدود، محل کار یا منزل خود را بازسازی می کنید یو چه بخواهید فضای خود را با کمترین اختلال ممکن مدرن کنید، پارتیـشن های شیشه ای به وضوح انتخابی برنده هستند.

اگر آماده سرمایه گذاری بر روی پارتیشن شیشه ای هستید، به تترافرم مراجعه کنید. در تترافرم می توانید نمونه پارتیشن های شیشه ای مورد نیاز خود را با توجه به شرایط و نیازهای خود طراحی کنید و با مناسب ترین قیمت دریافت کنید. همچنین کارشناسان مجرب شرکت  تترافرم به شما کمک خواهند کرد که بهترین نوع پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنید.همچنین هزینه بازدید و اندازه گیری پروژه شما رایگان می باشد.

نظرات