فیلم کامل ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و واکنش های جالب را ببینید

1

فیلم کامل ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و واکنش های جالب را ببینید

” لاغری محسن کیایی”، و کاهش وزن شدید او باعث شگفتی و تعجب کاربران شده و برخی بازیگران نیز به لاغر شدن شدید او واکنش نشان دادند در ادامه ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و علت لاغر شدن و بیماری محسن کیایی از زبان خودش و عکس جدید او بعداز لاغر شدن و کاهش وزنش را مشاهده نمایید

عکس قبل و بعد از لاغر شدن محسن کیایی + فیلم کامل علت لاغری محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در حال حاضر در سریال بی گناه به عنوان بازیگر و فیلمنامه نویس حضور داردف در عکسهای قبلی چاق و تپل بود، حالا با انتشار عکس جدید از لاغری خود رونمایی کرد. او در حالیکه چهره ای با ۱۸۰ درجه تغییر در لایو اینستاگرام خود درباره کاهش وزن و لاغری خود صحبت کرد و گفت که بر اثر چاقی و اضافه دچار مشکل شده بودم و تصمیم گرفتم که وزنم را پایین بیارم و لاغر شوم. نکته مهم درباره تناسب اندام این بازیگر که بیشتر کاربران نوشتند که چاقی بیشتر به او می آید و لاغری فرم صورتش را عوض کرده است. اما استایل آقای بازیگر با لاغری هم جذاب است و از زمین تا آسمان عوض شده. ویدئوی صحبت های محسن کیایی درباره لاغر کردنش و کاهش وزن عجیبش را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

 

محسن کیایی پس از آشنایی خود با همسرش سهیلا امیرحسینی که همکار بودند در سال ۱۳۸۴ عقد کرده و دو سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. سهیلا امیر حسینی همسر محسن کیایی نیز یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

عکس قبل و بعد از لاغر شدن محسن کیایی

عکس قبل و بعد از لاغر شدن محسن کیایی

طی سال های گذشته، موج کاهش وزن و لاغری در بین بازیگران و هنرمندان به راه افتاده که از بهاره رهنما و نعیمه نظامدوست بگیر تا ملیکا شریفی نیا و مهران غفوریان و احسان کرمی و رضا داوود نژاد و …. که با عمل جراحی اسلیم و برخی نیز با رژیم غذایی توانستند به وزن دلخواه خود برسند و از چاقی خلاص شوند.

ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و علت لاغر شدنش + عکس های جدید

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است

دارای یک برادر بزرگتر به نام مصطفی کیایی کارگردان مطرح کشورمان و یک برادر کوچکتر به نام میلاد است که به عنوان عکاس و مستندساز فعالیت می کند.

ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و علت لاغر شدنش + راز لاغری محسن کیایی

وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، خط ویژه، عصر یخبندان، ساخت ایران ۲، خوب بد زشت، بارکد، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، ایستگاه اتمسفر، آستیگمات، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، جشن دلتنگی، ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، مطرب، هم گناه، تا ابد، بی صدا حلزون، روز بلوا، نگهبان شب و دینامیت را در کارنامه هنری خود دارد.

عکس قبل و بعد از لاغر شدن محسن کیایی+ ماجرا و علت لاغری محسن کیایی

واکنش ها

برخی کاربران با اشاره به حضور او در برنامه مهمونی ایرج طهماسب و کل کل با بچه مهمونی با شوخی نوشتند: چقدر لاغر شدی محسن خانواده

*****

یا کابری نوشت: چرا اینقدر لاغر شدید جناب کیایی؟ البته لاغری و چاقی مهم نیست انشالله همیشه سلامت باشید. شما بهترین هستید

عکس قبل و بعد از لاغر شدن محسن کیایی

چطوری یه دفعه انقدر لاغر شدید

****
واااای خیلی لاغر کردی اینتو دوس ندارم توپولت بهتر بود😢

*****

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای کاهش وزن و لاغری محسن کیایی و واکنش های جالب را ببینید

  1. مریم گفت:
    4
    4

    میگم که چرا اینقدر جذاب و دوست داشتنی هستی آدم حرصش درمیاد خو

نظرات