بیوگرافی محمد زهتاب پیشکسوت وزنه برداری +علت فوت و درگذشت محمد ذهتاب

0

بیوگرافی محمد زهتاب پیشکسوت وزنه برداری +علت فوت و درگذشت محمد ذهتاب

بیوگرافی محمد ذهتاب پیشکسوت وزنه برداری متولد سال ۱۳۰۶ در تهران با علت فوت و همسر و فرزندانش +عکس های محمد زهتاب داور بین‌المللی وزنه‌برداری ایران و سوابق شخصی و ورزشی در رشته وزنه برداری با ماجرای درگذشت محمد ذهتاب در ادامه این صفحه ببینید:

محمد زهتاب کیست, محمد ذهتاب کیست, محمد زهتاب درگذشت, بیوگرافی محمد ذهتاب, درگذشت محمد ذهتاب

بیوگرافی محمد زهتاب و همسرش

با خبر شدیم محمد ذهتاب پیشکسوت وزنه‌برداری ایران روز سه شنبه ۱۵ شهریور درگذشت. علت درگذشت محمد زهتاب وزنه بردار قدیمی بیماری ذکر شده است.

محمد زهتاب در سال ۱۳۰۶ در تهران متولد شد. او رئیس شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری، داور درجه یک بین‌المللی و یکی از مدرسان بین‌المللی وزنه‌ برداری بود که متاسفانه در ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت. سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری، دبیری فدراسیون، ریاست کمیته داوران از جمله سوابق کاری او محسوب می‌شد.

بیوگرافی محمد ذهتاب پیشکسوت وزنه برداری +علت فوت و درگذشت محمد زهتاب

سوابق فعالیت

محمد زهتاب یکی از ورزشکاران رشته وزنه برداری ایران و از افتخارآفرینان کشورمان بوده که در عرصه وزنه‌برداری، سرمربیگری تیم ملی، ۲۰ سال دبیری فدراسیون، ۸ سال معاونت دبیرکل وزنه‌برداری آسیا و ریاست کمیته داوران فدراسیون بر عهده است. او سرمربی و دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری ، عضو سابق تیم ملی وزنه برداری و داور درجه یک بین المللی اهل ایران بود که در میادین ورزشی زیادی سوت زده بود و عضو هیات ژوری مسابقات قهرمانی جوانان جهان در لهستان در سال ۲۰۱۵ نیز از دیگر سوابق این چهره برجسته کشورمان می باشد.

همسر و فرزندان محمد زهتاب

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و صاحب همسر بودند. از فرزندان محمد ذهتاب اطلاعی در دست نیست

علت درگذشت محمد ذهتاب

علت فوت و درگذشت محمد ذهتاب

مرحوم زهتاب مدتی در بیمارستان بستری بود و به علت عوارض ناشی از بیماری درگذشت. ذهتاب متولد سال ۱۳۰۶ و از داوران بین‌المللی وزنه‌برداری ایران بود.

محمد ذهتاب و همسرش

زنده یاد زهتاب با قرار گرفتن در هیئت ژوریِ مسابقات قهرمانی جوانان جهان در لهستان در سال ۲۰۱۵، باعث شد تا ایران، پس از ۱۰ سال، صاحب این کرسی ممتاز داوری در هیئت ژوری مسابقات جهانی شود.
محمد ذهتاب از اساتيد و پيشكسوتان با سابقه وزنه برداري ايران در امر داوري محسوب مي شود كه سابقه قضاوت در رقابت هاي جهاني و بازي هاي المپيك را نيز در كارنامه داوري خود دارد

علت درگذشت محمد زهتاب

محمد زهتاب کیست, محمد ذهتاب کیست, محمد زهتاب درگذشت, بیوگرافی محمد ذهتاب, درگذشت محمد ذهتاب

درگذشت داور بین المللی وزنه برداری

نظرات