تجهیزات پزشکی پر کاربرد در فروشگاهی معتبر۱۴۰۱

0

با اینکه مراجعه به یک پزشک متخصص می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری شما موثر باشد، اما بخش اعظم تشخیص بیماری نیازمند استفاده از تجهیزات پزشکی است. یک پزشک بدون استفاده از تجهیزات تخصصی پزشکی نمی‌تواند به خوبی بیماری را تشخیص داده و آن را درمان کند؛ البته تمامی این تجهیزات مختص بیمارستان نبوده و شما برای پیشگیری از برخی بیماری‌ها می‌توانید از آن‌ها در منزل خود نیز استفاده کنید.

تجهیزات پزشکی توانی نو به عنوان مرجع تخصصی فروش و عرضه کالای پزشکی در ایران با ارسال سریع کالای اصل این امکان را به وجود آورده تا بهترین های کالا پزشکی را در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

 تجهیزات پزشکی

انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی متناسب با نوع کاربردی که دارند، در انواع مختلفی تولید می‌شوند.جالب است بدانید که دستگاه تصفیه هوا نیز از جمله کالا های مراقبتی  و بهداشتی است  که میتوان از تجهیزات پزشکی توانی نو خریداری نمود.تجهیزات پزشکی توانی نو، دارای تمامیتجهیزات پزشکی و مراقبتی است که علاوه بر فرش برای مصارف خلنگی برای مراکز نیز خدمت رسانی میکند تجهیزات پزشکی در حالت کلی متناسب با نوع کاربردی که دارند، به چند دسته زیر تقسیم بندی می‌شوند:

۱_تجهیزات معاینه

وسایل معاینه از‌جمله تجهیزات پزشکی هستند که علاوه بر پزشکان، افراد عادی نیز می‌توانند از آن‌ها در منزل خود استفاده کنند. به عبارتی استفاده از تجهیزات معاینه دانش و علم تخصصی لازم نداشته و افراد می‌توانند با یادگیری طرز استفاده از آن‌ها، در منزل خود نسبت به معاینه برخی از بیماری‌های خود اقدام کنند.

برخی از تجهیزات مورد‌استفاده برای معاینه عبارت‌اند از:

  • دستگاه فشارسنج بازویی
  • دستگاه اندازه گیری قند‌خون و دیابت
  • ترازو وزن کشی
  • اتوسکوپ
  • آیسلانگ
  • چراغ‌قوه
  • گوشی پزشکی
  • دستگاه فشار‌سنج جیوه‌ای
  • دستگاه فشار‌سنج دیجیتالی
  • و …

۲_تجهیزات عمومی و درمانی

این تجهیزات جزو پرتقاضاترین تجهیزات پزشکی بوده و وجود آن‌ها در تمامی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها ضروری است. البته افرادی که در خانه نیاز به این تجهیزات دارند نیز می‌توانند آن‌ها را از تجهیزات پزشکی توانی نو خریداری نمایند.دستگاه هایی که برای محیط خانه مناسب هستند شامل:دستگاه تصفیه هوا ،دستگاه بخور هستند.البته برای رفاه حال بیماران از تجهیزات دیگری از قبیل : دستگاه فیزیوتراپی ،ویلچر،ویلچر برقی،عصا ،واکر،واترجت دندان و… استفاده میشود.برخی دیگر از دستگاه های پزشکی و مراقبتی پر مصرف خانگی نیز شامل موارد زیر میشوند:

  • ماساژور
  • واترجت دندان
  • دستگاه فیزیوتراپی
  • دستگاه اکسیژن‌ساز
  • و …

اغلب افراد بیشتر از تجهیزات پزشکی معاینه در منزل خود استفاده کرده و از تهیه تجهیزات عمومی و درمانی غافل هستند؛ اما بهتر است بدانید که این تجهیزات درمانی و عمومی، همان‌طور که از نامشان نیز معلوم است، در روند درمانی شما تاثیر خوبی داشته و منجر می‌شوند تا شما این دوره را به راحتی و هرچه سریع‌تر به پایان برسانید. در‌حالت‌کلی این تجهیزات کمک دست شما در نگهداری از بیمار و پیشگیری از بیماری سایر افراد خانواده هستند.

تجهیزات پزشکی

۳_تجهیزات پزشکی تخصصی درمانی

برخی از تجهیزات پزشکی نیز وجود دارند که تنها مختص پزشکان و بیمارستان‌ها بوده و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی باید از فروش آن‌ها به مردم عادی خودداری کنند؛ البته این تجهیزات در تمامی فروشگاه‌ها یافت نشده و تنها درصد کمی از آن‌ها این وسایل تخصصی را دارند.

برخی از این تجهیزات پزشکی تخصصی عبارت‌ند از:

  • دستگاه ام آر آی
  • تجهیزات التراسونیک
  • تجهیزات سی تی اسکن
  • دستگاه‌های اندازه‌گیری نوار قلب
  • تجهیزات ثبت نوار عصب
  • وسایل مورد‌استفاده در اتاق عمل
  • تجهیزات دندان‌پزشکی
  • و …

تصفیه هوا و دستگاه فیزیوتراپی در تهران

خرید‌و‌فروش تمامی تجهیزات پزشکی از‌جمله تصفیه هوا و فیزیوتراپی در تهران نسبت به سایر شهرها رونق بسیاری دارد. تهران را می‌توان بورس فروش تجهیزات پزشکی معرفی کرد؛ چرا‌که اغلب فروشگاه‌های معتبر و برندهای معروف تجهیزات پزشکی در این شهر واقع‌شده و برندهای معروف خارجی نیز در تهران نمایندگی دارند؛ پس برای خرید این دو دستگاه بسیار کاربردی، می‌توانید از تجهیزات پزشکی که در تهران هستند، استفاده کنید.

ممکن است خرید و تهیه دستگاه فیزیوتراپی در شهرستان‌ها به دلیل تعداد پایین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی در آن‌ها سخت باشد؛ به همین دلیل نیز بهتر است افراد برای تهیه دستگاه‌های مهمی از‌جمله فیزیوتراپی با برند خوب، به تهران و یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنند. تجهیزات پزشکی توانی نو با داشتن شعبه حضوری در تهران و دارا بودن فروشگاه اینترنتی، به افرادی که نمی‌توانند وسیله‌های پزشکی مورد‌نیاز را از شهر خود تهیه کنند، کمک می‌کند.

  • کاربردهای دستگاه تصفیه هوا در منزل

دستگاه تصفیه هوا متشکل از چندین قسمت فیلتراسیون است که این فیلترها قادر به از‌بین‌بردن گازهای شیمیایی، ویروس‌ها و آلودگی‌ها هستند. دستگاه تصفیه هوا، پس از جذب هوای آلوده و تصفیه‌ی آن توسط فیلتر، هوای تصفیه‌شده را دوباره در محیط اطراف پخش می‌کند. استفاده از این دستگاه در مکان‌های مختلف و به ویژه در منازل فواید بسیاری دارد که از‌جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این دستگاه، آلودگی‌های ناشی از سیگار در هوا تمیز می‌شوند.
  • این دستگاه با از بین بردن گرد‌و‌غبار و آلودگی‌های هوا در یک مکان، علائم آسم افراد را کاهش می‌دهد.
  • هنگامی که آلودگی‌های خیابانی وارد منزل می‌شوند، دستگاه تصفیه هوا آن‌ها را از‌بین می‌برد.
  • در صورت ابتلا یکی از اعضای خانواده به بیماری‌های ویروسی، این دستگاه محیط اطراف و هوا را از این ویروس‌ها پاکسازی می‌کند.
  • دستگاه تصفیه هوا می‌تواند ویروس‌های کرونا موجود در هوا را از بین ببرد.
  • این دستگاه سطح دی‌اکسید‌کربن موجود در هوای منزل را کاهش می‌دهد.
  • و سایر فواید دیگر.

اگر شما نیز از یکی از مشکلات گفته‌شده در موارد بالا رنج می‌برید، بهتر است برای رفع مشکل خود بهترین دستگاه تصفیه هوا را از تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه و خریداری کنید؛ البته این دستگاه تنها برای درمان بیماری‌ها نبوده و به توصیه پزشکان متخصص امروزه باید در هر منزلی یک دستگاه تصفیه هوا برای پاکسازی هوای محیط وجود داشته باشد.

اهمیت خرید و استفاده از تجهیزات پزشکی در منزل

فرض کنید که شخصی از اعضای خانواده‌تان فشارخون بالایی داشته و روزانه از قرص‌های فشار‌خون استفاده می‌کند؛ گاهی اوقات که علائمی از افزایش فشار خون در این شخص دیده می‌شود، باید برای تشخیص دقیق افزایش فشار‌خون به بیمارستان مراجعه کند؛ اما داشتن یک دستگاه فشار‌سنج به وی کمک می‌کند تا در هر لحظه و در هر مکان از فشار‌خون خود مطلع شده و سپس برای درمان به پزشک مراجعه کند.

این مثال ساده به‌راحتی اهمیت استفاده از تجـهیزات پزشکی معاینه در منزل را بیان می‌کند. البته تنها دستگاه فشارخون نبوده و استفاده از دستگاه‌های دیگری از‌جمله دستگاه اندازه‌گیری قند‌خون نیز به همان اندازه اهمیت دارد.

برخی از تجـهیزات پزشکی عمومی نیز وجود دارند که استفاده از آن‌ها در منزل سبب بهبود بیماری و یا پیشگیری از رخ دادن آن می‌شود؛ به‌عنوان‌مثال، شخصی که به دلایل مختلفی نیاز به فیزیوتراپی روزانه دارد، می‌تواند این دستگاه را از فروشگاه تجـهیزات پزشکی توانی نو تهیه‌کرده و فیزیوتراپی را در منزل انجام دهد.

یکی دیگر از دستگاه‌هایی که از زمان شیوع ویروس کرونا محبوبیت بسیاری پیدا کرده و می‌تواند از رخ دادن بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند، دستگاه تصفیه هوا است. این دستگاه‌ها انواع مختلفی داشته و افراد می‌توانند با خریداری سایز کوچک آن، هوای منزل خود را تصفیه کرده و همواره هوای تازه‌ای را استنشاق کنند.

تجهیزات پزشکی

عوامل موثر بر قیمت تجهیزات پزشکی

اغلب افرادی که تاکنون هیچ‌گونه تجهیزات پزشکی را خریداری نکرده‌اند، تصور می‌کنند که قیمت تمامی تجهیزات پزشکی بسیار بالا است؛ اما باید توجه داشته باشید که هر وسیله از تجهیزات پزشکی، متناسب با نوع کارکرد و سایز، قیمت متفاوتی دارد. عوامل مهمی از قبیل سایز تجهیزات، تعداد دفعات استفاده از آن، نوع و جنس مواد استفاده‌شده در تولید آن، برند و شرکت سازنده آن، نوع تجهیزات پزشکی و … در تعیین قیمت نهایی تجهیزات پزشکی موثر هستند.

یکی از راه‌های آسان مقایسه قیمت این تجهیزات، استفاده از سایت‌های فروشگاهی تجهیزات پزشکی است؛ به‌عنوان‌مثال، شما در سایت تجـهیزات پزشکی توانی نو می‌توانید در ابتدا از قیمت تمامی تجـهیزات پزشکی مطلع شده و آن را با قیمت مغازه‌های حضوری و سایر فروشگاه‌های آنلاین مقایسه کنید. با این کار می‌توانید در نهایت محصول مورد‌نظر خود را از برندهای معتبر و با قیمت مناسب‌ و ارزان‌تری تهیه و خریداری کنید.

تجهیزات پزشکی توانی نو

فروشگاه تجـهیزات پزشکی توانی نو، یکی از فروشگاه‌های تجـهیزات پزشکی معتبر در تهران است که با دارا بودن امکان خرید اینترنتی و آنلاین، به مشتریان خود در خرید راحت و سریع کمک می‌کند. تجـهیزات پزشکی توانی نو، فعالیت اینترنتی خود را در سال ۱۳۹۷ و با تاکید بر سه معیار اصالت، کیفیت و مناسب‌ترین قیمت شروع کرده و تمامی محصولات آن دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند.

در این فروشگاه شما می‌توانید، انواع مختلفی از تجـهیزات پزشکی عمومی، معاینه، تجـهیزات پزشکی تخصصی و … را مشاهده کرده و در صورت نیاز نسبت به خرید آنلاین اقدام کنید. بهتر است بدانید که فروشگاه آنلاین تجـهیزات پزشکی توانی نو به عنوان یکی از پخش‌کنندگان تجـهیزات پزشکی، به‌صورت همکار به همکار (B2B) نیز فعالیت می‌کند.

سخن پایانی

بدون وجود تجـهیزات پزشکی هیچ پزشک متخصصی قادر به تشخیص بیماری و درمان آن نبوده و این تجـهیزات جزء جدا‌نشدنی در صنعت پزشکی هستند. استفاده از برخی تجـهیزات پزشکی در منزل به شما می‌کند تا بیماری خود را به‌موقع تشخیص داده و پیشگیری و اقدامات اولیه لازم را انجام دهید.

برای تهیه تجـهیزات پزشکی لازم برای منزل همانند دستگاه تصفیه هوا، دستگاه فشار‌سنج و همچنین اطلاع از قیمت و خرید می‌توانید، از فروشگاه تجـهیزات پزشکی توانی نوwww.tavanino.com کمک بگیرید. لازم به ذکر است که توانی نو به‌عنوان مرجع فروش و بررسی کالای پزشکی، انواع تجـهیزات تخصصی را با ارزان‌ترین قیمت، به‌صورت عمده و تکی ارائه می‌دهد.

نظرات