فیلم ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی مونا بانکی پور و واقعیتها از زبان خودش بشنوید

0

ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی مونا بانکی پور و واقعیتها از زبان خودش بشنوید

مادر دارا حیایی مونا بانکی پور ترنس بوده؟ تغییر جنسیت مونا بانکی پور با پشت پرده واقعیت ها؛ مادر دارا حیایی تغییر جنسیت داد؟ مونا بانکی پور ماننده شهره لرستانی تغییر جنسیت داد؟ تغییر جنسیت مونا بانکی پور شایعه است که در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است و خود این بازیگر نیز بتازگی با انتشار پست اینستاگرامی به این شایعات زشت واکنش نشان داده و گفته : من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم همراه جزئیات بخوانید

مادر دارا حیایی مونا بانکی پور کیست

انتشار عکس های تولد دارا حیایی در کنار مادرش مونا بانکی پور ، موجب واکنش و اظهارنظر برخی از کاربران فضای مجازی درباره استایل و ظاهر مادر این بازیگر شد. مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر سابق امین حیایی است که حاصل ازدواجش با این بازیگر، دارا حیایی است که با سریال «ازسرنوشت» در دنیای بازیگری بیشتر شناخته شد.

مونا بانکی پور تغییر جنسیت داد, مونا بانکی پور تغییر جنسیت, تغییر جنسیت مادر دارا حیایی, مونا بانکی پور ترنس است؟

بتازگی انتشار عکس ها و تصاویر مونا بانکی پور با موهای تراشیدن و کوتاه و تیپ و استایل گنگ مردانه با خالکوبی و زیورآلات مردانه، این شائبه را برای کاربران و مخاطبانش پیش اورده که او نیز مانند شهره لرستانی تغییر جنسیت داده و ترنس است. اما این خانم بازیگر که اتفاقا همسر سابق امین حیایی و مادر دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت است در ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ آب پاکی را روی دست همه ریخت و هرگونه ترنس بودن و تغییر جنسیت را تکذیب کرد.

مادر دارا حیایی تغییر جنسیت داد؟ مونا بانکی پور ماننده شهره لرستانی تغییر جنسیت داد؟

مونابانکی پور در واکنش به شایعه تغییر جنسیتش نوشت: عجب ملت عجیبی هستیم! البته منظورم همگی نیست عده خاصی هستن یه توضیحی بدم واسه اون بعضی ها که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سرکوچه بودم و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس ها قائل هستم خودم نیستم اگر بودم ترسی نداشتم و اعلام میکردم.

واکنش ها

واکنش مونا بانکی پور به شایعه ترنس بودن و تغییر جنسیتش

بانکی پور نوشت: دوست دارم موهامو کوتاه کنم لباس اسپرت بپوشم در ارامش فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگر توضیحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواشتم روشن بشین که اینقدر اسون قضاوت نکنین در ضمن بهتره سکوت من نشکنه چون اگر سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم!!!!!!!!!!

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۴ با امین حیایی ۲۵ ساله که هنوز در اول مسیر بازیگری بود ازدواج کرد اما این زندگی بعد از یکسال با بدنیا آمدن فرزندشان دارا به طلاق ختم شد.
ایشان مادر دارا حیایی بازیگر سریال از سرنوشت است که که اینروزها خوش درخشیده و به یکی از بازیگران جوان تبدیل شده است.

این شایعات اینروزها با انتشار عکس های تولد دارا حیایی در کنار مادرش مونا و مادربزرگش فرزانه، قوت گرفت و باعث تا اوج حرف و سخن ها درباره ترنس بودن و تغییر جنسیتش بیشتر شود و در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها تیتر ترنس بودن و تغییر جنسیتش را داغ کنند

نظرات