آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و پیکان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

1

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و پیکان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

خرید بلیت الکترونیکی بازی استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱ با اعلام باشگاه استقلال آغاز شد و بلیط فروشی بازی استقلال و پیکان با افزایش ظرفیت جایگاه بانوان به ۱۰۰۰ بلیت برای فوتبال دوستان و هواداران و زنان هوادار استقلال می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر شهریور 1401

بلیت فروشی بازی استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱

سامانه بلیط فروشی دیدار استقلال و پیکان از ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ به روی علاقمندان حضور به ورزشگاه باز می شود و برای بانوان و زنان هوادار استقلال نیز ۱۰۰۰ بلیت در جایگاه ۵ در نظر گرفته شده است و بانوان و خانم های گرامی نیز حتما برای خرید بلیط اقدام کنند.

بلیت فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز خواهد شد و هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

بازی دو تیم پیکان و استقلال از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم، روز سه شنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز دوشنبه فروخته می شود.

با توجه به صدور مجوز حضور بانوان در این دیدار، بلیت فروشی برای آن‌ها انجام می‌شود و جایگاه این گروه از هواداران استقلال نیز مشخص شده است.

شورای تامین استان تهران مجوز حضور هزار نفر از بانوان هوادار استقلال در دیدار با پیکان را صادر کرد و قرار است ۱۰۰۰ بلیت برای زنان هودار استقلال فروخته شود. امروز با تصویب شورای تامین استان تهران مجوز حضور هزار نفر از بانوان هوادار استقلالی در دیدار با پیکان صادر شد.

قیمت جدید بلیت

بر این اساس قیمت بلیط این جایگاه ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قرار است تعداد ۱۰۰۰ بانوی هوادار در این بازی حاضر شوند.

با اعلام سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، بانوان از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره ۲۱ می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره ۲ در سکوی شماره ۵ مستقر شوند.

اتوبوس برای انتقال بانوان محترم از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس در نظر گرفته شده است. همچنین همراه داشتن بلیت ورودی و کارت ملی نیز الزامی است.

خرید بلیط بازی استقلال و پیکان برای بانوان سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار استقلال و پیکان از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

گفتنی است بلیت فروشی بازی استقلال و پیکان با افزایش ظرفیت جایگاه زنان برای خرید ۱۰۰۰ بلیط در ورزشگاه آزادی خبر خوبی است که می تواند زنان هوادار استقلالی را خوشحال کند

در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۱۹:۰۰ سه شنبه پانزدهم شهریورماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

هواداران استقلال می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیط تماشای بازی اقدام کنند.

ترکیب استقلال مقابل پیکان

در یکی از بازی‌های حساس هفته پنجم لیگ برتر تیم های استقلال و پیکان روز سه شنبه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، آرمان رمضانی مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد، چند روزی است در تمرینات شرکت نمی‌کند و به همین خاطر مقابل پیکان هم غایب است.

همچنین محمدحسین زواری هم به دلیل مصدومیتی که قبل از دیدار با نفت برایش پیش آمد در تمرینات حضور ندارد و شرایط حضور مقابل پیکان را نیز نخواهد داشت.

– سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند

– تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

– اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت.

1 دیدگاه در “آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی استقلال و پیکان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

  1. جاوید گفت:

    ببخشید من میخواستم یک بلیط بخرم

نظرات