آدرس سایت آنلاین بلیط فروشی بازی دربی سپاهان و ذوب آهن ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

0

آدرس سایت آنلاین بلیط فروشی بازی دربی سپاهان و ذوب آهن ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

خرید بلیت الکترونیکی و انلاین بازی سپاهان و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر در ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ (دربی اصفهان) مشخص شد. با اعلام باشگاه سپاهان زمان بلیط فروشی بازی این تیم با ذوب آهن اصفهان مشخص شد و فوتبال دوستان و هواداران اصفهانی سپاهان و ذوب آهن می توانند با مراجعه به سامانه zobahansport.ir بلیط تماشای شهرآورد دو تیم سپاهان و ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می شود را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی سپاهان و ذوب آهن 14 شهریور 1401

بلیت فروشی بازی سپاهان و ذوب آهن ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

سایت آنلاین خرید اینترنتی بلیط دیدار سپاهان و ذوب آهن از هفته پنجم لیگ برتر در سامانه zobahansport.ir انجام میشود و توجه کنید تهیه بلیت نیز حتما باید با شماره ملی خود فرد انجام شده باشد که در گیت ورود ورزشگاه نیز کنترل خواهد شد.

خرید بلیت بازی شهرآورد سپاهان و ذوب آهن ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

دقایقی پیش سامانه بلیط‌فروشی دیدار شهرآورد اصفهان و ذوب‌آهن آغاز به کار کرد و بر همین اساس خرید بلیط این دیدار از طریق سایت zobahansport.ir قابل پیگیری است و علاقه‌مندان به تماشای این بازی می‌توانند از طریق سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اقدام به خرید بلیط کنند.

گفتنی است که دربی اصفهان بین دو تبیم سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰ دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

بلیت فروشی این مسابقه از طریق سایت https://zobahansport.ir انجام خواهد شد.

لازم ب ذکر است بلیت‌فروشی بازی ذوب‌آهن و سپاهان از یکشنبه سیزدهم شهریورماه از ساعت ۱۴ آغاز شده و تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد و اگر موفق به تهیه بلیط این بزی نشدید بهتر است عجله کنید.

بازی دو تیم سپاهان و ذوب آهن در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه چهاردهم شهریورماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه تا دوشنبه ۱۴ شهریور فروخته می شود.

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرایط خرید بلیت اینترنتی

– سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند

– تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

– اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت.

گفتنی است بازی سپاهان و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می شود.

قیمت‌ بلیت‌های شهرآورد اصفهان

باشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان این مسابقه قیمت بلیت جایگاه عادی این دیدار برای تیم مهمان ۲۰۰ هزارتومان و برای تیم میزبان ۱۵۰ هزارتومان از سوی این باشگاه اعلام شده است.

باشگاه ذوب‌آهن در پی اعتراضات ایجاد شده در مورد قیمت‌ بلیت های دیدار برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرده است.
محمد مهدی رمضانی مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن درباره در نظر گرفتن بلیط ۲۰۰ هزار تومنی برای هواداران سپاهان و همینطور با اشاره به اعتراضاتی که نسبت به گرانی بلیت‌‎ها وجود دارد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در خصوص بلیت فروشی دربی اصفهان و قیمت بلیط ها لازم است که همه عزیزان و هواداران عزیز اطلاع داشته باشند که بحث بلیط فروشی و قیمت بلیط ها چیزی است که در جلسه هماهنگی مسابقه تعیین شده وبه رغم اینکه قیمت بلیط ها اشتباهات متفاوت اعلام شده تمام بلیط ها چه جایگاه طرفداران تیم سپاهان و چه طرفداران تیم ذوب آهن به قیمت ۱۵۰ هزار تومان هست
او سپس درباره افزایش قیمت بلیت‌ها و دلیل آن توضیح داده است: دلیل قیمت بلیط هم افزایش سرسام‌آور هزینه هاست برگزاری یک مسابقه فقط آن اتفاقی که در چارچوب زمین مسابقه می افتد نیست و پرداخت هزینه های حضور بیش از ۹۰۰نفر نیروهای امنیتی داخل و بیرون ورزشگاه، اجاره اتوبوس این نیروها و تخلیه هواداران، پرداخت سهم سازمان، هزینه‌های برق ، آب ،هزینه مالی وغذای عوامل اجرایی، اورژانس، آتش‌نشانی، صدا و سیما و سایر نیروهای که در برگزاری مسابقه دخیل هستند هزینه سنگینی را بر دوش باشگاه‌ها گذاشته که به ناچار باید بخشی از هزینه از بلیط فروشی تامین بشود
بخش بعدی صحبت‌های مدیر رسانه ای ذوب‌آهن نیز درباره قیمت بلیت‌ها برای جایگاه‌های ویژه بود و در این مورد بیان کرد: در خصوص جایگاه vip ورزشگاه به هیچ عنوان اطلاعاتی که داده شده درست نیست از قسمت Vvip ورزشگاه ,تیم میهمان سهمی داردکه که به باشگاه سپاهان هم تعلق گرفته در قسمت vip هم ما ۵۰ بلیط vip در اختیار باشگاه سپاهان قرار دادیم که بتوانند استفاده کنند همه هواداران از استان اصفهان هستند و حضورشان باعث خوشحالی ماست.

 

نظرات