سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی کیست؟ +ماجرای ناپدید شدن و بیوگرافی سما جهانباز

14

لو رفتن بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی کیست؟ [+عکس‌های لو رفته]

لو رفتن بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی کیست؟ [+عکس‌های لو رفته]، سما جهانباز : دختر ناپدید شده در شیراز متولد دهه ۸۰، دانشجوی روانشناسی اهل اصفهان است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه در پی سفر به شیراز ناپدید و گم شده و در حال حاضر از او خبری در دست نیست. در ادامه بیوگرافی سما جهانباز با ماجرای ناپدید شدن و گمشدن سما جهانباز دختر اصفهانی و پیج اینستاگرامش و جزئیات حادثه ناپدید شدن سما جهانباز در شیراز از زبان پدرش با عکس و فیلم کامل ببینید

بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز

بیوگرافی سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

اگر بخواهیم در رابطه با بیوگرافی سما گمشده در شیراز حرف بزنیم باید بگوییم که دختر ناپدید شده در شیراز متولد دهه ۸۰، دانشجوی روانشناسی اهل اصفهان است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه در پی سفر به شیراز ناپدید و گم شده و در حال حاضر از او خبری در دست نیست

سما جهانباز دختر جوانیست که به مدت ۴۰ روز است در شیراز ناپدید شده است و خبری از او نیست او اهل اصفهان است و ۲۲ ساله می‌باشد.

دوربین های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل میرود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است.

فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد. هیچ سرنخی در دست نیست. هیچکس از او خبر ندارد. حالا پدرش در ویدیویی تلخ و دردناک، از مردم خواهش می‌کند که به دنبال دخترش بگردند.

عکس های سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز کیست بیوگرافی

سما سیمیران جهانباز مورخه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ برا فروش یک قطعه طلا به مغازه طلافروشی در خیابان معالی آباد شیراز مراجعه کرده و دیگر برنگشته است و حالا پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه هنوز خبری از او نیست و پدرش در جدیدترین مصاحبه ماجرای ناپدید شدن دخترش سما را توضیح داده و گفته از همان روز گمشدن دخترم پلیس در جریان قرار دارد و تلاش های زیادی برای یافتن دخترم انجام دادند. او حالا از همه مردم و از همه چهره های معروف نیز درخواست کمک کرده است. پدر سما جهانباز عکسی از دخترش را نیز در اختیار هنرمندانی مانند پرویز پرستویی و علی کریمی قرار داده تا هرچه زودتر سرنوشت دخترش مشخص شد و به آغوش خانواده بازگردد.نیروی انتظامی و پلیس در حال بررسی ناپدید شدن این دختر اصفهانی و تلاس برای پیدا شدنش هستند.

عکس و فیلم مصاحبه پدر سما جهانباز

پدر سما در مورد روز حادثه به خبرنگار رکنا گفت: «سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه اش در شهر شیراز رفته بود. صبح روز حادثه سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به طلا فروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یک دفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد.»

پدر سما جهانباز دختری که در اصفهان گمشده در ادامه می گوید: بررسی دوربین های مدار بسته حکایت از آن دارد که دخترم برای تاکسی گرفتن زیر پل معالی آباد رفته بود. چهل روز است از دخترم بی خبر هستم و به افراد مشهور و رسانه ها التماس کردم که عکس دخترم را منتشر کنند تا شاید خبری از او پیدا شود.

وی افزود: «علی کریمی و شهربانو منصوریان و فاطمه گودرزی عکس دخترم را منتشر کردند. همه این اقدامات به خاطر این است که به شدت دلواپس هستیم. هزار فکر به سرم می زند و با خودم می گویم نکند سما در چاهی افتاده یا مورد تعرض قرار گرفته باشد.»

خانواده سما جهانباز که به شدت نگران او هستند، هنوز شیراز را ترک نکرده و منتظرند از سما خبری پیدا شود: «خواب از چشممان رفته و خیلی نگران حال سما هستیم. پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی ویژه به این پرونده ادامه دارد اما هنوز هیچ نتیجه ای پیدا نشده است.»

جزئیات ربوده شدن

گفتنی است که ۲۵ تیرماه امسال دختر ۲۲ ساله اصفهانی به نام سما سیمیران جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد. موضوع این دختر گمشده خیلی سریع به مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز مخابره شد و فرضیه ربوده شدن این دختر قوت گرفت.

متاسفانه با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن سما جهانباز دختر ۲۳ ساله اصفهانی ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده‌اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی‌شود خاموش و از دسترس خارج می‌شود.

توضیحات خواهرش

خواهر سما در خصوص این ماجرا می‌گوید: «سما ۲۳ سال دارد و فرزند دوم خانواده‌مان است. او دانشجوی سال سوم روانشناسی است. ساکن اصفهان هستیم ولی عمه‌مان در شیراز زندگی می‌کند. طبق معمول همیشه برای مسافرت به شیراز آمده بودیم و سما روز حادثه برای خرید بیرون رفته بود. بعداز ظهر بود که سما با ما تماس گرفت و گفت که خریدش را انجام داده و سوار ماشین شده و تا یک ربع دیگر به خانه عمه‌مان می‌رسد. یک ساعت بعد از تماس سما هرچه با او تماس گرفتیم موفق نشدیم و گوشی او از دسترس خارج و خاموش شده بود.

نگران شدیم و به پلیس شیراز اطلاع‌رسانی کردیم، اما خب گویا سیم‌کارت سما را از داخل گوشی بیرون آورده‌اند و حتی نمی‌شود ماموران از طریق نقطه زنی به گوشی او دسترسی پیدا کنند. تمام دوربین‌هایی که در آن نزدیکی بود را چک کردیم و مشخص شد که او تا نزدیکی یک پل پیاده آمده است ولی از یک قسمتی به بعد هیچ دوربینی در آن حوالی وجود ندارد که متوجه شویم کجا رفته است.

وقتی سما با ما تماس گرفت صدای خیابان شنیده نمی‌شد و خودش هم گفت که سوار ماشین شده، اما متاسفانه دیگر هیچ ردی از او نداریم. از وقتی سما ربوده شده تا به حال ما شیراز ماندیم و خواب و خوراک نداریم عاجزانه از ماموران پلیس تقاضا دارم به هر روشی که شده یک رد و اثری از خواهرم پیدا کنند.»

 

14 دیدگاه در “سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی کیست؟ +ماجرای ناپدید شدن و بیوگرافی سما جهانباز

  1. م گفت:

    اصلا چرا باید بره زیر پل ماشین بگیره چرا همان جلوی پاساژ ماشین نگرفته اصلا چرا باید اینهمه چشم دنبالش باشن تو فیلمش همه دارن نگاهش می کنن کدوم دختری هر جا میره چند تا پسر نگاهش می کنن

  2. ز. ش. م گفت:
    3
    1

    حرفهای دور از…… یعنی اگه الان همه چادری بشیم و نقاب بزنیم از این جور موارد پیش نمیاد؟؟؟؟؟؟ چطوری هر کسی که مهم باشه براشون یک روز نشده پیدا می کنن بعد این بنده خدا را نتونستن

  3. سجا گفت:
    4
    1

    سلام خودروهایی که همزمان با سوار شدن دختر خانم زیر پول وارد شدن وتصویرشون هستش تحت پیگیری قرار بگیرن

  4. شادی گفت:

    زهرا شماکه میگی پیداش میکنم چجوری؟؟؟؟ازطریق
    نیروی نظامی تماس بگیر بهشون بگو

  5. محمد گفت:

    سلام زهرا خانم.راهکار شما چیه برای پیدا کردن سما خانم؟

  6. محمد گفت:
    1
    1

    سلام.هموطنان قضاوت قبل از روشن شدن حادثه ممنوع هست بعدش خودتون پشیمون میشید . انشالله که پلیس آگاهی تمام تلاش خودشو بکنه برای پیدا شدن خانم سما و اگرم کمکی از مردم برمیاد اعلام کنند . فقط ای کاش در ساعات اولیه رسانه ای میشد بهتر بود.از خداوند منان میخواهیم که دل خانواده این دختر جوون رو خوشحال کنه

  7. هکتور گفت:

    فقططط خدا به داده اونی برسه که میگه حجاب ممنوعیت نیس و…
    حاجی چه ربطی به یخچال داره میدونی اومدی چه سایتی درباره ی دزدیدنه نه حجاب برو یه جا دیگه خ.. کن

  8. مهرداد گفت:

    سلام
    خیلی ناراحتم
    هرروز اخبار را چک میکنم
    خدا کنه زود پیدا بشه

  9. زهرا گفت:
    7
    5

    سلام از خانوادشم شماره ای چیزی نیست ؟من میتونم پیداش کنممممم

  10. الهم عجل لولیک الفرج گفت:
    15
    36

    درجامعه ای که دارن بی حجابی وکشف حجاب روترویج میدن وکسی هم اهمیت نمیده،بایدمنتظراین حوادث بود،متاسفانه خیلی ازافرادجامعه نمیخوان قبول داشته باشن حجاب مصونیت است نه محدودیت

  11. دلسوز گفت:
    43
    51

    خدا کنه پیدا بشه ولی یه کم هم به مساله حجاب دقت کنیم متاسفانه یکی از عمده دلایل مشکلات خانم ها حجابشون است که اصلا پدر و مادرها نه به آن توجه دارند و نه برای دخترانشان توضیح می دهند.
    پدرش می گوید با دوست پسرش نرفته، این حرف خیلی بده که پدر به راحتی جلو دوربین حرف از دوست پسر می زند و اصلا فکر آبروی خودش را نمی کند.
    شاید همین حرف سر نخ باشد.

  12. الهام گفت:
    18
    4

    واقعا چرا این اتفاقها می افته خدا خودش به پدر مادرش صبر ایوب بده تواین دنیا چه مرد چه زن امنیت نداریم

  13. علی شفیعی گفت:
    14
    3

    سلام میگویند در گوگل پلی اپلیکیشنی هست به نام گوشیم رو پیدا کن (فکرکنم) بعد ایمل گم شده رو روی یک گوشی نصب کنید و از طریق این اپلیکیشن محل گوشی رو که حتی خاموش باشه رو نشون میده. موفق باشید انشاالله که پیدا بشه خیلی نراحت شدم.

  14. حسین عمی گفت:
    11
    10

    کارآگاه عزیز
    خانواده محترم سما خانم
    برای چه رفته طلا بفروشه
    اینکه در آخرین تماس با چه شماره ای تماس داشته برای پلیس سخته اینا سر نخه.
    تعجب بر انگیز است.
    احتمال اینکه با یه پسری قرار داشته که فرار کنه هست ،
    و یا اینکه ربوده شده.

نظرات