متن تبریک روز جهانی تکواندو ۲۰۲۲ مبارک به استاد با پیام زیبا + عکس و استوری

0

متن تبریک روز جهانی تکواندو ۲۰۲۲ مبارک به استاد با پیام زیبا + عکس و استوری

متن و پیام تبریک روز جهانی تکواندو به استاد ۲۰۲۲ : جملات و متن تبریک روز جهانی تکواندو ۱۴۰۱ به استاد با پیام زیبا + عکس و استوری تبریک روز جهانی تکواندو به استاد و مربی و سنسی همراه با عکس پروفایل و عکس نوشته تبریک روز تکواندوکار به استاد و مربی در ادامه مطلب این صفحه قرار دادیم که میتوانید دانلود کنید

تبریک روز تکواندو به استاد

جملات و متن تبریک روز تکواندو با عکس نوشته و استوری

تکواندوکارهای زیادی در زمینه ورزش تکواندو فعالیت دارند و مربیان و اساتید زحمتکشی نیز برای اموزش این رشته به هنرجویان و علاقه مندان به هنرهای رزمی در حال فعالیت هستند. امروز به مناسبت روز تکواندو ۲۰۲۲ متن و عکس های زیبا و جدیدی برای تبریک روز تکواندو به استاد و مربی را در این صفحه اورده ایم.

جملات و متن تبریک روز تکواندو با عکس نوشته و استوری

یک استاد تکواندو توانایی اموزش هنرجویان خود را در زمینه تربیتی و ورزشی را دارد و من از استادم اموختم که نه تنها در میدان نبرد، بلکه در زندگی باید تا لحظه آخر و آخرین نفس دست از تلاش و کوشش برنداشت و تا رسیدن به هدف مورد نظر خود هیچ گاه پا پس نکشید.

روزت مبارک استاد تکواندکار عزیزم

——-

برای برنده شدن باید جنگید حتی اگر با قَدَرترین افراد هم مبارزه کنید زندگی نیز به مانند مبارزی است که با لباس تکواندو در میدان حاضر شده است و تنها به اول شدن می اندیشد.

روز تکواندو بر شما مبارک استاد گرامی

عکس نوشته روز تکواندو مبارک برای استاد و مربی

یک استاد تکواندو همیشه به من می گفت که برای موفقیت در میدان نبرد و به طور کلی در زندگی خود هیچ چیزی قوی تر از اراده نیست. برای برنده شدن فقط کافیست اراده کنید و به خود بقبولانید که شما می توانید. خواستن توانستن است. پس برای رسیدن به رویاهای خود اراده کنید و با تکیه بر همین نیروی خود پا پیش بگذارید مطمئن باشید که هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند شما را شکست دهد.

——–

تکواندو درس زندگی است؛ درس ایستادگی در برابر تمامی مشکلات و مسائلی که ممکن است روزی گریبانگیر شما شود. برای مبارزه و پیروزی باید جنگید.

استاد عزیزم روز تکواندو بر شما گرامی باد

عکس پروفایل تبریک روز تکواندو برای استاد

عکس پروفایل تبریک روز تکواندو برای استاد

یک استاد تکواندو همیشه به شاگردهای خود نشان می دهد که در برابر تمامی حریف های خود باید از خود مقاومت نشان دهند و بر ترس غلبه کنند؛ پس در زندگی هم باید جسور بود.

روزت مبارک مربی عزیزم

———-

استاد عزیزم که به من درس احترام و بزرگ منشی و انسانیت را پیش از آموزش تکنیک های رزمی یاد دادی

امیدوارم در زندگی موفق و پیروز باشید

روز جهانی تکواندو یر شما مبارک

 

جملات زیبای تبریک روز تکواندو برای استاد

استاد عزیزم در تکواندو همیشه می گوید: باید به قدرت خود ایمان آورید. اعتماد به نفس داشتن و خود را کم ندانستن دو رمز موفقیت می باشد که شما می توانید با تکیه بر این دو در زندگی خود همواره سودای پیروزی در سر دهید.

روزت مبارک مربی عزیزم

———

همیشه این زور و بازو و عضله نیست که شما را پیروز نبرد می سازد؛ بلکه یک فکر بکر و افزایش اعتماد به نفس و خوشرویی است که شما را یک سر و گردن بالاتر از حریف خود می سازد.

من این درس را از شما استاد عزیزم اموختم

۴ سپتامبر روز تکواندو بر شما مبارک باد استاد جان

کلیپ استوری تبریک روز تکواندو

کلیپ استوری تبریک روز تکواندو برای استاد

سلامتی استاد تکواندویی که جنگیدن را به من یاد داد تا گول آدم ها را به همین راحتی نخورم. یاد گرفته ام که حق دادنی است نه گرفتنی. روزت مبارک

——-

یک استاد تکواندو به شما شکست دادن را یاد می دهد. با شکست دادن هست که می توان به پیروزی رسید. شکست پلی به سمت پیروزی است. برای آنکه شما فردی موفق و پیروز باشید، پیش از رسیدن به پیروزی، اول باید شکست خوردن را تجربه کنی.

——–

یک استاد تکواندو پیش از آنکه یک مبارز قوی و پیروزمندی باشد؛ باید در وهله نخست یک روانشناس خوبی باشد تا روی روان فرد مقابل خود عمل کند و او را هیپنوتیز کند.

۴ سپتامبر روز جهانی تکواندو مبارک استاد جان

تو بهترین استاد تکواندوکار جهان هستی

متن و عکس تبریک روز تکواندو برای استاد

امروز کسانی که روی سکوی قهرمانی ایستاده اند، روزی زنگ تفریح مبارزین بسیار زیادی بوده اند. آن ها بارها و بارها در میدان های مختلف به میدان نبرد رفته و با شکست زمین را ترک کرده اند. ولی هرگز تکواندو را ترک نکرده اند.

——–

استادی که به شما چگونگی اندیشیدن و مبارزه را یاد می دهد؛ حتی در صورت قهرمان شدن و غلبه کردن بر آن هم باید جلوی او زانو بزنی و دست او را ببوسی.

متن درباره اساتید تکواندو

تکواندو یک هنر است. با خلاقیت و هنر خود می توانی هر حریفی را از پای درآوری. به قد و هیکل و زور و بازوی فرد مقابل توجه نکن. بدان که تو می توانی با همان هیکل نحیف خودت هم با هنر رزم آوری تمامی حریفان خود را نات کوت کنی.

——

استاد تکواندو تمام اصول رزم و رزم آوری خویش را در چنته گذاشته است و همه فنون رزم را با جان و دل برای شما به طور ریز و دقیق آموزش می دهد تا شما بتوانید با بهره گیری از تجربه استاد خود نیز استادی در آینده نه چندان دور شوید.

——

——-

هرگز تسلیم نشو. بدان که اگر امروزت پای تمرین های طاقت فرسا و خسته کننده اذیت می شوی، فردایت به عنوان یک قهرمان تا ابد زندگی خواهی کرد و همه شما را به عنوان یک قهرمان ملی می شناسند. سختی و رنج را به جان بخر تا موفقیت با پا خودش درب خانه ات را بکوبد.

نظرات