بلیت فروشی پرسپولیس و هوادار ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ لغو شد؛ ساعت بازی

0

بلیت فروشی پرسپولیس و هوادار ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ لغو شد؛ زمان و ساعت بازی

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و هوادار لغو شد؛ بازی دو تیم پرسپولیس و هوادار که قرار است روز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ از سری بازی های هفته پنجم لگ برتر فوتبال ایران برگزار شود، بدون تماشاگر شد و در نهایت بلیت فروشی برای بازی پرسپولیس و هوادار ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ منتفی است.

بازی پرسپولیس و هوادار 14 شهریور 1401

خانم ها که مانند دو بازی دیگر لیگ برتر فوتبال خودشان اماده کرده بودند تا تیم محبوب خود را در ورزشگاه تشویق کنند، این بار امکان حضور ندارند و بطور کلی بازی پرسپولیس و هوادار بدون تماشاگر در ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ لغو شد

تیم پرسپولیس و هودار در جریان بازی های هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می روند.

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند بازی تیم‌های پرسپولیس و هوادار به ورزشگاه آزادی منتقل خواهد شد تا باشگاه هوادار از امکان بلیط فروشی بهره ببرد اما این باشگاه تصمیم به میزبانی از پرسپولیس در دستگردی گرفت.

به این ترتیب این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه کوچکتر شهر تهران برگزار خواهد شد و هواداران پرسپولیس امکان حمایت تیمشان را نخواهند داشت.

در جدیدترین امار از ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر هوادار، بازیکنانی چون: علی نعمتی و یورگن لوکادیا و سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی قرار دارند.

لازم به ذکر است بازی پرسپولیس و هوادار فردا دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند بازی تیم‌های پرسپولیس و هوادار به ورزشگاه آزادی منتقل خواهد شد تا باشگاه هوادار از امکان بلیت فروشی بهره ببرد اما این باشگاه تصمیم به میزبانی از پرسپولیس در دستگردی گرفت.

به این ترتیب این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه کوچکتر شهر تهران برگزار خواهد شد و هواداران پرسپولیس امکان حمایت تیمشان را نخواهند داشت.

در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان با ۸ امتیاز و تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران با ۷ امتیاز رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

نظرات