فیلم لایو جنجالی تولد جونگ کوک ۲۰۲۲ با آهنگ تهیونگ را کامل ببینید

5

فیلم لایو جنجالی تولد جونگ کوک ۲۰۲۲ با آهنگ تهیونگ را کامل ببینید

فیلم کامل / لایو جشن تولد جونگ کوک ۲۰۲۲ بیاد بی تی اس BTS با آهنگ تهیونگ و واکنش ها را ببینید در ویدئوی لایو تولد جونگ کوک در اینستاگرام به مناسبت جشن تولد جدیدش در سال ۲۰۲۲ با بازخوانی آهنگ جدید تهیونگ خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی از سوی آرمی ها و طرفدارانشان همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است همراه جزئیات از دست ندهید و ببینید:

لایو تولد جونگ کوک ۲۰۲۲

اینروزها انتشار ویدیوی لایو تولد جونگ کوک در سال ۲۰۲۲ با بازخوانی آهنگ تهیونگ در لایو اینستاگرامی جونگ کوک در چند روز گذشته در حال دست به دست شدن است، در اینستاگرام و یوتیوب وایرال شد و باعث شد تا آرمی ها و طرفداران این خواننده کره ای و عضو سابق گروه موسیقی بی تی اس با استقبال گرمی از آن بازدید کنند و در لایو او حضور پیدا کنند.

او در این ویدئو آهنگی از تهیونگ همگروهی سابق خود در بی تی اس (BTS) را بازخوانی کرد و در بخشی نیز تصاویری از دوستانش را به اشتراک گذاشت. کلیپ جدید لایو تولد جونگ کوک را به مناسبت جشن تولدش در اوت ۲۰۲۲ منتشر کرد را در زیر ببینید:

جونگ کوک متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ در سئول؛ خواننده موسیقی و ترانه سرای اهل کره جنوبی و یکی از اعضای کگروه موسیقی بی تی اس است که در حال حاضر از هم جدا شدند و فعالیت گروهی ندارند.۷ پسر بی تی اس هم اکنون بطور جداگانه در حیطه موسیقی و خوانندگی فعالیت می کنند.

 

جونگ‌کوک در سال ۲۰۱۱، در آزمون برنامهٔ استعدادیابی کره‌ای سوپراستار کی که در دگو برگزار شد، حضور یافت و با وجود پذیرفته نشدن در این آزمون، از هفت کمپانی سرگرمی پیشنهاد مصاحبه دریافت کرد. او پس از دیدن اجرای آراِم (لیدر فعلی بی‌تی‌اس)، تصمیم گرفت به بیگ هیت اینترتینمنت ملحق شود. جونگ‌کوک در سال ۲۰۱۷، از دبیرستان هنرِ مدرسهٔ هنرهای نمایشی سئول فارغ‌التحصیل شد و از رفتن به دانشگاه انصراف داد.

5 دیدگاه در “فیلم لایو جنجالی تولد جونگ کوک ۲۰۲۲ با آهنگ تهیونگ را کامل ببینید

  1. bts라밀라 گفت:
    5
    1

    از هم جدا نشدن اا چی میگین اصلا جدا نشدن
    چتونه اهنگ هم میخوننن دگ 😑😑

  2. بی تی اس فن گفت:
    8
    1

    همگروهی سابقش تهیونگ!!!؟؟؟؟؟؟😑وات د ف.. خدایی چی زدی؟کی گفته بی تی اس جدا شده!؟چرا چرت و پرت در میاری از خودت!..خدایا شفا🙏🤌

  3. Asal kim گفت:
    11
    2

    مسخره ها چه مرگتونه یعنی نمیتونه آهنگ دوستشو بخونه؟!
    مگه شما آهنگ خواننده مورد علاقه تونو نمیخونید

  4. سالیوان گفت:

    سلام عزیز فقط ای کاش وقتی داشتی ویدیو هارو اپلود میکردی اینجا تو سایتت منبع و لینک کانال گوگل این ادمین رو داخل سایتت ذکر میکردی چون خودش ادیت زده و داخل کانال گوگلش اپلود کرده اگ زیر اسم کانال ادمین و لینکو میگزلشتی خیلی خوب میشد اینجوری زحماتش هدر نمیرفت کاش این کارو میکردی 🙂

  5. Army گفت:
    3
    4

    ازهم جدا نشدنننددد فقط جدیدا گروهی کار میکنن

نظرات