فیلم کامل ماجرای جنجالی علی تو کجا رفتی که من مردم و واکنشها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای جنجالی علی تو کجا رفتی که من مردم و واکنشها را ببینید

ویدئو و فیلم علی تو کجا رفتی که من مردم را کامل ببینید که یک پسربچه در بیمارستان هنگام تزریق آمپول میگه علی تو کجا رفتی که من مردم و واکنش ها در ویدئوی علی تو کجا رفتی که من مردم که اینروزها در صفحات اینستاگرام بازدید میلیونی داشته را از دست ندهید و ببینید

فیلم علی تو کجا رفتی که من مردم

فیلم علی تو کجا رفتی که من مردم با حرکات بامزه و خنده دار یک پسربچه در بیمارستان، طی چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و توئیتر وایرال شده و با واکنش های جالب و جذابی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شده است که شما نیز ویدئوی علی تو کجا رفتی که من مردم این کودک را در فیلم زیر ببینید و از دست ندهید:

از ساعاتی پیش فیلمی از مراجعه یک پسر بچه به بیمارستان به همراه خانواده اش بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

گویا این آقا پسر برای معالجه به بیمارستان می رود و هنگام تزریق امپول و سوزن به دستش این جمله را تکرار می کند: علی تو کجا رفتی. حالا همین تیکه کلام او و فیلمش به یکی از پربازدیدترین کلیپ های روز تبدیل شده و هنوز هم در اینستاگرام و پیج مجازی در حال دست به دست شدن است.

واکنش ها

زمان و مکان این فیلم مشخص نیست، امام برخی از کاربران از انتشار این کلیپ گلایه کردند و گفتند که منتشر کردن ویدئوهای خصوصی مردم زشت و رفتار ناپسند است و برخی نیز گفتند: واقعا متوجه نمیشم از استرس یه بچه فیلم گرفتن و پخش کردن چه لذتی داره؟! اون بچه قرار نیست بزرگ بشه؟ بیشتر از این با روانشون بازی نکنین،

برخی نیز نوشتند: صلواتم میده

دیگری نوشته سوژه چند روز پیج های زرد پیدا شد و …

****
قیصر کجایی که داشتو. کشتن

*****

کلا الکی فیلم میسازن ویو بگیرن😏

*****
ملت یه چی یاد گرفتن فالور میخوان جمع کنن

سوژه های شبکه های اجتماعی معمولا شامل کلیپ ها و ویدئوهایی از زندگی روزمره کاربران است که حالا خواسته و یا نا خواسته وایرال میشود و برخی نیز برای فالور و دیده شدن دست به هر کاری می زنند. فضای مجازی محلی بی در و پیکر برای برخی سودجویان شده که از هر فرصتی برای فالور و بازدید و پول دراوردن می زنند.

نظرات