جدول نتایج دیدارهای مرحله یک هشتم والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ +برنامه بازی ها

0

جدول نتایج دیدارهای مرحله یک هشتم والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ +برنامه بازی ها

برنامه کامل مرحله یک‌هشتم نهایی والیبال قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۲ : جدول مرحله حذفی یک هشتم والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مشخص شد + اسامی تیم های حاضر در مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ همراه با زمان و تاریخ شروع دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ و زمان بازی های ایران در ادامه مطلب با جزئیات خواهید خواند

مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان 2022

برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲

مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ با صعود ۱۶ تیم به مرحله حذفی یک هشتم رسید و تیم ملی والیبال کشورمان نیز با برد مقابل آرژانتین و مصر، توانست جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند. تیم ملی والیبال ایران با باخت مقایل هلند در جایگاه دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی جهانی قرار گرفت و قرار است در کنار تیم های تیم‌های ملی لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رتبه‌های اول تا شانزدهم به رقابت بپردازد.

دیدارهای مرحله حذفی از ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ تا بیستم شهریور در شهر لهستان و اسلوونی برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده توسط فدراسیون جهانی والیبال، مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از سری بازی های مرحله یک هشتم والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با ۱۶ تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان (جام جهانی والیبال جهان) از روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.

مرحله یک هشتم والیبال قهرمانی جهان 2022

برنامه بازی های مرحله حذفی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

۱۶ تیم برتر جدول رده‌ بندی در مرحله یک هشتم حذفی عبارتند :

لهستان – تونس

اسلوونی – آلمان ساعت ۲۰ – ۱۲ شهریور

ایتالیا – کوبا ساعت ۲۳:۳۰ – ۱۲ شهریور

صربستان – آرژانتین

برزیل – ایران سه شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۲۳:۳۰

فرانسه – ژاپن

هلند – اوکراین

امریکا – ترکیه

جدول مرحله حذفی یک هشتم مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + نتایج

نکته مهم این رقابت ها، حریف تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای مراحل حذفی والیبال قهرمانی جهان است که شاگردان بهروز عطایی قرار است با تیم ملی والیبال برزیل به رقابت بپردازد.

به گزارش حرف تازه از ورزش سه، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ که از روز جمعه چهارم شهریور با حضور ۲۴ تیم در شش گروه و در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، چهارشنبه نهم شهریور با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

در پایان این مرحله ۱۶ تیم برتر مسابقات طبق نتایج کسب شده در جام جهانی والیبال، به مرحله یک هشتم‌ نهایی صعود می‌کنند که تیم‌های لهستان و اسلوونی فارغ از نتیجه مسابقاتشان در مرحله مقدماتی به عنوان میزبان این مسابقات در جایگاه‌های اول و دوم جدول قرار می‌گیرند. البته لهستان هم اکنون با سه برد و ۹ امتیاز موفق به کسب جایگاه نخست شده است.

ساعت بازی ها

مرحله یک هشتم‌ نهایی مسابقات جام جهانی والیبال مردان جهان نیز به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد که دیدار تیم‌های اول با شانزدهم، چهارم با سیزدهم، پنجم با دوازدهم و هشتم و نهم در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان در دو روز ۱۳ و ۱۵ شهریور (هر روز دو دیدار) برگزار خواهد شد.
همچنین سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی در روزهای ۱۲ و ۱۴ شهریورماه میزبان چهار دیدار این مرحله است که تیم‌های دوم با پانزدهم، سوم با چهارهم، ششم با یازدهم و هفتم با دهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز روزهای چهارشنبه ۱۶ شهریور در لیوبلیانای و پنج‌شنبه ۱۷ شهریور در شهر گلیویس برگزار خواهد شد تا از چهار تیم برتر جهان رونمایی شود و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خود را روز شنبه ۱۹ شهریور در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه در کشور لهستان (میزبان مرحله مقدماتی) پیگیری کنند.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی نیز روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه در همین شهر و سالن برگزار و تیم‌های اول تا سوم معرفی خواهند شد.

تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و در غیاب روسیه پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها به دنبال چهارمین قهرمانی خود در جهان هستند.

نتایج امروز

به گزارش خبرنگار حرف تازه، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی در حال برگزاری است و مرحله گروهی و مقدماتی این رقابت ها به اتمام رسید.

تیم ملی کشورمان دو برد در مرحله گروهی دو پیروزی در برابر آرژانتین و مصر را تجربه کرد و در سومین دیدار در مقابل هلند ۱-۳ بازی را واگذار کرد.

باخت به هلند باعث شد که تیم ملی والیبال ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شود و بر این اساس ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل خواهد رفت.

در پایان این مرحله تیم‌های برزیل (سه برد و ۹ امتیاز) و ایران (دو برد و پنج امتیاز) در رتبه‌های چهارم و دوازدهم جدول قرار گرفتند تا حریف یکدیگر در مرحله یک هشتم نهایی شوند.

تیم‌ ملی والیبال مردان برزیل با سه طلا و دو نقره دومین تیم پرافتخار رقابت‌های قهرمانی جهان بعد از روسیه است.

 

نظرات