دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک، از صفر تا صد!

0

این روز‌ها دکوراسیون داخلی منازل برای خانواده‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است چرا که یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن یک زندگی با آرامش، داشتن یک فضای مناسب و استاندارد در عین حال زیبا و مدرن برای سکونت است. به همین دلیل، طراحی و انتخاب دکوراسیون داخلی خانه برای افراد جامعه و خانواده‌ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به طوری که درحال حاضر، هر خانواده متناسب با سلیقه‌هایی که دارند و بودجه‌ای که برای این کار درنظر گرفته‌اند، مبالغی را برای انجام تغییرات در دکوراسیون داخلی خانه‌های خود پرداخت می‌کنند.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

دکوراسیون داخلی محدود به فضای آشپزخانه، فضای نشیمن و اتاق‌ خواب نمی‌شود و امروزه دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز به یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها در رابطه با دکور داخلی خانه تبدیل شده و افراد توجه ویژه‌ای به آن دارند. البته که این امر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

در این مقاله می‌خواهیم درمورد دکوراسیون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی صحبت کنیم و نکاتی را به شما بگوییم که رعایت کردن آنها باعث می‌شود تا آشپزخانه‌ای زیبا‌تر، حمام و سرویس بهداشتی مدرن‌تر و بهتری داشته باشید. در آخر هم شما را با محصولات هوگونیک آشنا می‌کنیم و از مزیت‌های این برند نسبت به سایر برند‌های بازار می‌گوییم.

برای داشتن یک آشپزخانه زیبا، اول این ۵ نکته را در نظر داشته باشید

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. وقتی که شخصی وارد یک خانه می‌شود به خصوص اگر آن شخص خانم باشد، آشپزخانه اولین قسمتی است که توجه‌ها به آن جلب می‌شود. در واقع آشپزخانه به نوعی قلب خانه است و داشتن یک آشپزخانه با چیدمان اصولی و دکور جذاب به زیبایی‌های منزل شما اضافه می‌کند.

همانطور که می‌دانید آشپزخانه برای خانم‌ها بسیار مهم است و بنا به دلایلی آنها توجه ویژه‌ای نسبت به این بخش از خانه دارند. یکی از آن دلایل، این است که خانم‌ها وقت بیشتری را در آشپزخانه سپری می‌کنند؛ پس، برای اینکه آنها از بودن در این فضا لذت ببرند و احساس نارضایتی نداشته باشند باید دکوراسیون آشپزخانه طبق سلیقه آنها و به درستی انجام بگیرد و از بهترین وسایل استفاده شود.

۱- فضای مناسب؛ همه وسایل باید سر جای خودشان قرار بگیرند

یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن یک آشپزخانه شیک و دل‌باز، در نظر گرفتن فضای مناسب (نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ) برای آن است. شما برای اینکه بتوانید دکورهای مختلف را روی آشپزخانه اجرا کنید و وسایل مختلف آشپزخانه را به راحتی در کنار هم قرار بدهید و بدون نگرانی در آشپزخانه رفت و آمد کنید، به یک فضای استاندارد نیاز دارید. ما این موضوع را به طور کلی بیان کردیم و اگر فضای آشپزخانه منزل شما محدود است، نگران نباشید زیرا شما هم می‌توانید دکورهای مخصوص به خود را داشته باشید و با استفاده از وسایل دیگر به زیبایی‌های آشپزخانه منزل خود اضافه کنید.

۲- کابینت؛ جزء جدا نشدنی از آشپزخانه

هر کدام از اجزا و لوازم آشپزخانه آنقدر مهم هستند که اولویتی نمی‌توان برای آنها در نظر گرفت، با این حال وقتی اسم آشپزخانه می‌آید اول از همه ذهن‌ها به سمت کابینت‌ها می‌رود! بله باید این اتفاق هم بیفتد؛ در حقیقت کابینت لباس آشپزخانه است و هرچقدر طرح و رنگ مناسب‌تری با توجه به دیگر قسمت‌های خانه و لوازم آشپزخانه داشته باشد، تصویر زیباتری از آشپزخانه می‌سازد.

کابینت‌ها علاوه‌بر جذاب‌تر نشان دادن آشپزخانه، جای مناسبی برای قرار دادن لوازم مصرفی می‌باشند و از شلوغی بیش از حد فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کنند.

انتخاب طرح و رنگ کابینت کاملا سلیقه‌ای است ولی همانطور که گفتم باید در انتخاب آن دقت کرد و به طرح و رنگ کاشی‌های استفاده شده در آشپزخانه و حتی به دیگر وسایل آشپزخانه و همچنین رنگ و طرح کاغذدیواری‌های استفاده شده در قسمت‌های مختلف خانه به ویژه فضای نشیمن که ارتباط مستقیم با آشپزخانه دارد توجه داشت.

۳- سینک ظرفشویی و شیرآلات با دوام

مورد بعدی که باید در انتخاب آن توجه داشته باشید، سینک و شیر ظرفشویی است. در طول روز از سینک ظرفشویی و شیرآلات به دفعات بالا استفاده می‌شود و احتمال برخود ظروف و وسایل دیگر با آنها زیاد است به همین دلیل در هنگام خرید، باید از جنس و ماندگاری رنگ این وسایل اطمینان حاصل کنید و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

شیرهای ظرفشویی امروزه شکل مدرن‌تری پیدا کرده‌اند و به زیباتر نشان دادن سینک کمک می‌کند. شیرهای ظرفشویی انواع مختلفی دارد که متناسب با نوع سینک باید انتخاب شود. شیر اهرمی ساده‌ترین نوع و ارزان‌ترین نوع شیرظرفشویی محسوب می‌شود.

شیر فنری دارای شلنگ می‌باشد که با کشیدن دهانه شیر به بیرون می‌آید و می‌توان آنرا به همه قسمت‌های سینک جابه‌جا کرد. نوع بعدی از شیرآلات، شیر آب هوشمند است که دارای سنسور می‌باشد و گران‌ترین نوع است.

سینک ظرفشویی انواع مختلفی دارد مثل سینک‌های استیل، سرامیکی و… که قیمت مناسب و ارزانی دارند اما امروزه این سینک‌ها جای خودشان را به سینک‌های گرانیتی با طرح و رنگ‌های مختلف داده‌اند. سینک ظرفشویی گرانیتی دارای ویژگی‌هایی است و به واسطه همین ویژگی‌ها طرفدارانی را پیدا کرده است. در ادامه، ویژگی‌های برتر و همچنین بهترین برند تولید کننده سینک گرانیتی را به شما معرفی می‌کنیم.

این را به خاطر داشته باشید که سینک‌های آشپزخانه در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. پس در زمان خرید سینک، باید به این نکات توجه داشته باشید زیرا رعایت آنها به بهبود دیزاین آشپزخانه کمک می‌کند.

– توجه به متراژ آشپزخانه.

– توجه به دیگر وسایل آشپزخانه و ایجاد تعادل میان همه اجزا.

– توجه به محل قرارگرفتن و نصب سینک.

چرا سینک گرانیتی؟

گرانیت یکی از سخت‌ترین و جذاب‌ترین مواد در جهان است و تنها سینک‌های گرانیتی هستند که در برابر صدمات، شوک‌های حرارتی، مواد شوینده، خراش‌های ناشی از چاقو مقاومت بالایی دارند.

مسئله بعدی، موضوع تمیز کردن این سینک‌ها و بهداشت در آشپزخانه است. تمیز کردن سینک‌های گرانیتی در مقایسه با سایر سینک‌ها بسیار راحت‌تر انجام می‌شود زیرا به مواد شوینده و ابزار خاصی نیاز ندارد و امکان تمیز کردن در همه جای سینک وجود دارد به همین دلیل باکتری‌ها به راحتی از روی سینک‌های ظرفشویی گرانیتی تمیز می‌شوند و از این بابت، جای نگرانی وجود ندارد.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

رنگ‌بندی فوق العاده جذاب این سینک‌ها موضوع دیگری است که باعث افزایش میزان خرید این سینک ظرفشویی لوکس شده است. از طرف دیگر تجهیزات مربوط به شیر آب نیز به نحوی کاملا هماهنگ با رنگ سینک به مشتری‌ها ارائه می‌شود. برای خرید سینک گرانیتی در تهران حتما به خیابان بنی هاشم سر بزنید تا تنوع بیشتری را مشاهده کنید. هوگونیک، نمایندگی مرکزی فونیکس در تهران است که آدرس آن در تهران، خیابان بنی هاشم میباشد. آدرس دقیق را میتوانید از سایت هوگونیک قسمت تماس با ما مشاهده بفرمایید.

اگر با سینک گرانیتی آشنایی کامل ندارید حتما مقاله مزایا و معایب سینک گرانیتی در هوگونیک را مطالعه کنید. این مقاله یک راهنمای کامل برای خرید سینک گرانیتی است: https://hogonik.com/pros-and-cons-of-granite-sinks

۴- کاشی و سرامیک با طرح و رنگ مناسب

یکی از کارهایی که باعث زیبا‌یی دوچندان آشپزخانه می‌شود استفاده از کاشی‌های با ابعاد کوچک در فضای بین کابینت‌ها است. از سرامیک هم می‌توانید برای دیوار آشپزخانه استفاده کنید اما بهتر است که از سرامیک به عنوان کف‌پوش آشپزخانه استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که رنگ کف‌پوش آشپزخانه با کاشی های دیواری در تضاد باشد و از کاشی‌هایی استفاده کنید که تمیز کردن آنها راحت باشد.

خوشبختانه کاشی و سرامیک‌هایی که در آشپزخانه استفاده می‌شوند، تنوع بالایی از نظر ابعاد، رنگ و طرح در بازار دارند و شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان یک نمونه را انتخاب کنید البته حواستان باشد که میان اجزای آشپزخانه از نظر رنگ و طرح، تعادل ایجاد کنید. با این کار نمای جذاب‌تری از آشپزخانه خواهید داشت.

اگر می‌خواهید طرح امروزی و مدرن‌تری داشته باشید بهتر است که از طرح‌های ساده استفاده کنید ولی اگر یک آشپزخانه با دیزاین سنتی می‌خواهید باید از کاشی‌های طرح‌دار استفاده کنید.

۵- وسایل بزرگ آشپزخانه (هود – یخچال – فر و …)

یخچال، فرگاز، گاز رومیزی، هود، ماشین ظرفشویی و ماشین لباس‌شویی. اینها همه وسایلی هستند که وجود آنها در آشپزخانه هر خانه‌ای کارآمد و ضروری است. بودن این وسایل سر جای خود، نمای جذاب‌تری به آشپزخانه می‌دهد فقط شما باید نکاتی را در خصوص این وسایل بدانید.

قبل از انتخاب این وسایل باید درمورد کیفیت و اصالت برند مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید و با دید باز و متناسب با نیازهایتان این وسایل را تهیه کنید. مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، رنگ این لوازم است. به عنوان مثال، رنگ یخچال انتخابی شما سفید است، پس انتخاب ماشین لباس‌شویی نقره‌ای، کار جالبی نیست و این گونه وسایل باید رنگی نزدیک به هم داشته باشند.

محصولات آلتون حرف اول آشپزخانه را می‌زند. این برند، محصولاتی چون انواع هود، اجاق‌گاز رومیزی و فرگاز را با کیفیت بالا تولید می‌کند. محصولات این شرکت تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند و شما می‌توانید متناسب با دیگر وسایل آشپزخانه خود، بهترین مدل را انتخاب کنید.

چطور یک سرویس بهداشتی و حمام شیک و مرتب داشته باشیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، در چند سال اخیر علاوه بر دکوراسیون آشپزخانه و اتاق نشیمن و اتاق خواب، دیزاین داخلی حمام و سرویس بهداشتی هم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و این افراد برای داشتن یک حمام و سرویس بهداشتی مدرن و لاکچری، مبالغی از مقدار کم تا زیاد پرداخت می‌کنند.

دانستن یکسری نکات به شما کمک می‌کند تا بهتر و راحت‌تر درباره دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام خانه خود تصمیم بگیرید. در ادامه به شما وسایلی را معرفی می‌کنیم که به تنهایی بخش بزرگی از دکور این فضاها را به خود اختصاص می‌دهند. در واقع همین وسایل هستند که باعث لاکچری شدن سرویس بهداشتی و حمام می‌شود.

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی از تجهیزات و وسایل ضروری سرویس بهداشتی و حمام محسوب می شود. این نوع از روشویی علاوه بر جداسازی وسایل و لوازم از فضای دستشویی و حمام، یک فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی و نگهداری محسوب می شود.

این محصول برای نگهداری لوازم نظافت و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر، طراحان دکوراسیون داخلی از کابینت روشویی به عنوان یک عنصر زیباسازی در افزایش جذابیت دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

رنگ و طرح این وسیله متنوع بوده و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود و با توجه به متراژ سرویس بهداشتی منزل خود، مناسب‌ترین مدل این محصول شیک و مدرن را انتخاب کنید. مجدد تاکید می‌کنیم که در انتخاب طرح و رنگ دقت داشته باشید تا با دیگر اجزای سرویس بهداشتی مثل سنگ و کف‌پوش و دیگر قسمت‌ها هم‌خوانی داشته باشد.

از مواد متنوعی در ساخت کابینت روشویی استفاده می‌شود. شیشه، سنگ، فلز، پی‌وی‌سی از مورد استفاده‌ترین مواد اولیه در تولید روشویی کابینت‌دار هستند.

مهمترین مسئله در ساخت این تجهیزات، استفاده از متریال ضد آب است، زیرا در غیر این صورت رطوبت باعث آسیب دیدن ساختار بدنه کابینت می‌شود. به همین دلیل روشویی‌های کابینت دار باید کاملا از مواد ضد آب ساخته شده باشند. در ایران بهترین کیفیت را روشویی کابینتی PVC دارد.

شیرآلات و دوش حمام

استفاده از مدل‌های امروزی شیر آب و دوش حمام علاوه‌براینکه زیبایی دکوراسیون داخلی این فضا را دوچندان می‌کند بلکه با انتخاب بهترین برند، در مصرف آب هم صرفه‌جویی می‌شود. در بازار مدل‌های زیادی از شیر آب و دوش حمام با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. شیرآلات ویلسون، برند جدیدی که توانسته در مدت زمان کم سهم بازار خوبی را جذب کند. دلیل این موفقیت کیفیت فوق العاده بالای شیرآلات ویلسون است. کسانی که به دنبال خرید شیرآلات مشکی هستند، شیرآلات ویلسون گزینه بسیار مناسبی است. اگر سایر رنگها مثل طلایی مات و براق، استیل مات و براق، هفت رنگ، رزگلد، سفید و… جزو رنگبندی این برند خوش ساخت است.

بسته بندی شیر ویلسون همانند اسمش، لوکس و خاص است. مدلهای مختلف این برند لوکس را میتوانید در سایت هوگونیک مشاهده کنید.

تنوع بالای شیرآلات در بازار و رسانه‌ها، خرید شیرآلات را کاری سخت کرده است. با مراجعه به سایت هوگونیک و مطالعه پست “بهترین برند شیرآلات ایرانی کدام است؟” با بهترین برندهای بازار آشنا خواهید شد: https://hogonik.com/iranian-faucets

کاشی و سرامیک با طرح‌های ساده

سرامیک‌هایی که برای دیوارها و کف سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود به شدت روی کوچک یا بزرگ نشان دادن این فضا موثر است پس باید رنگ و طرحی را انتخاب کنید تا این فضا بزرگ‌تر نشان داده شود. برای هرچه شیک‌تر و مدرن‌تر شدن فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی، بهتر است که از رنگ‌های ملایم و طرح‌های ساده برای دیزاین این فضا استفاده کنید.

برای کامل کردن این زیبایی‌ها نیاز دارید تا از وسایل جزئی و کوچکتر مثل، گل‌های آپارتمانی با گلدان‌های کوچک، آینه با قاب‌های زیبا، لامپ‌های تزئینی و… استفاده کنید. همچنین با ایجاد قفسه برای گذاشتن وسایل دیگر می‌توانید به بهتر شدن این فضا کمک کنید. در هرصورت از پاکیزگی حمام و سرویس بهداشتی خود غافل نشوید و سعی کنید با استفاده از مواد خوش‌بو کننده هوا، این فضا را مطلوب‌تر کنید.

هوگونیک؛ تضمین زیبایی و کیفیت محصولات ایرانی

گروه تولیدی و بازرگانی هوگونیک یک فروشگاه تخصصی در زمینه تولید و فروش سینک گرانیتی، روشویی کابینتی، شیرآلات و دیگر لوازم صنعت ساختمانی و تنها نمایندگی مرکزی برندهای معروف فونیکس،هلا ،ویلسون ،مروارید، داتیس و آلتون در ایران می‌باشد.

این گروه تولیدی و بازرگانی، راهنما و مشاور شما در دکوراسیون داخلی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نیز می‌باشد. برای دریافت مشاوره و خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات، کافی است تا به سایت هوگونیک مراجعه کنید و از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت با مشاوران هوگونیک تماس بگیرید.

در ادامه ۳ محصول جذاب، پرفروش و باکیفیت این برند را به شما معرفی می‌کنیم که به صورت انحصاری فقط در هوگونیک(hogonik) قابل سفارش است.

سینک گرانیتی PHOENIX

در حال حاضر، سینک ظرفشویی فونیکس، محبوب ترین و پرفروش ترین سینک گرانیتی موجود در بازار است که از تولیدات مجموعه هوگونیک می‌باشد. سینک گرانیتی فونیکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که نتیجه سال ها تجربه و تلاش مهندسان ایرانی می‌باشد.

اگر بخواهیم تنها به یک برند برای سینک ظرفشویی گرانیتی اشاره کنیم، فونیکس قدیمی ترین و خوش نام ترین برند موجود در بازار است. مواد اولیه این سینک وارداتی بوده و از نظر کیفیت در حال حاضر بهترین بازار است.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

سینک گرانتی فونیکس از ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد رزین اکلریک ساخته می‌شود به همین خاطر دوام بالایی دارد و به راحتی خراشیده و دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود.

روشویی کابینتی HOLA

روشویی کابینتی هُلا بهترین گزینه برای انتخاب توسط افراد سخت پسند با معیارهای سختگیرانه‌ است. هُلا قدیمی‌ترین، خوش‌نام ترین و لوکس‌ترین برند موجود در بازار است. مواد اولیه و روکش های مورد استفاده در روشویی کابینتی‌های این برند وارداتی بوده و ۳ سال گارانتی بی قید و شرط دارد.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

کیفیت فوق العاده این محصول و طراحی منحصر به فرد آن، توجه هر شخصی را به خود جلب می کند. اگر به دنبال کابینت روشویی لاکچری هستید، بدون شک هُلا مناسب‌ترین گزینه برای سلیقه شما با بودجه‌های مختلف است.

مهمترین نکته در خرید کابینت روشویی، توجه به ضد آب بودن آن است. بهترین جنس برای کابینت روشویی پی وی سی است که کاملا ضد آب بوده و در مقابل رطوبت هیچ مشکلی نخواهد داشت. بهترین جنس آینه برای این روشویی‌ها جیوه‌ با نیترات نقره بوده که به مرور زمان کدر یا سیاه نمی شود.

شیرآلات WILSON

شیرآلات ویلسون نسل جدید شیرآلات است که از تکنولوژی PVD در آبکاری بدنه شیرآلات استفاده میکند. این کار باعث میشود دوام رنگ به شدت بالا رفته و پس از مدتی کدر یا تیره نخواهد شد.

تمام شیرآلات این برند مطرح دارای ۵ سال ضمانت است و خیال شما سال‌‌ها بابت یک شیر سالم و باکیفیت راحت است.

خرید از هوگونیک چه مزیت‌هایی دارد؟

شما برای خرید محصولات این برند می‌توانید به سایت هوگونیک مراجعه کنید و تمام محصولات را به همراه مشخصات آنها در سایت مشاهده کنید و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه هوگونیک در تهران، خیابان بنی هاشم است و میتوانید تمام کالاهای این فروشگاه را از نزدیک لمس کنید.

همچنین می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه هوگونیک مراجعه کنید و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و از اصالت و کیفیت آنها خاطرجمع شوید.

دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه با هوگونیک

مزیت های خرید از هوگونیک باعث شده تا این برند از رقبای خودش در فروش سبقت بگیرد:

– مشاوره رایگان قبل از خرید.

– خریدی آسوده و مطمئن زیر نظر کارشناسان هوگونیک(اینترنتی و حضوری)

– ارسال رایگان به تمام نقاط شهر تهران در کمتر از ۳ ساعت بعد از خرید محصول. همچنین ارسال به دیگر شهرهای ایران.

– گارانتی ۲ و ۳ ساله برای محصولاتی که به صورت مستقیم از فروشگاه هوگونیک خریداری شده است.

نتیجه گیری

وقتی از دکوراسیون داخلی صحبت می‌شود منظور طراحی و انتخاب دکور برای همه قسمت‌های خانه است. در این مقاله درمورد دکوراسیون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی صحبت کردیم و گفتیم که چه نکاتی باید رعایت کرد و از چه وسایلی باید استفاده کرد تا یک فضای مدرن و به روز داشت. وسایلی که نام بردیم از وسایل بزرگ و مورد نیاز برای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هر خانه‌ای است. شما می‌توانید از لوازم تزئینی کوچک و بزرگ و حتی گل و گیاه برای شیک‌تر و مدرن‌تر نشان دادن این فضاها استفاده کنید. دقت داشته باشید که در این مورد زیاده‌روی نکنید چرا که نتیجه عکس خواهد بود.

در ادامه شما را با هوگونیک و مزایای آن نسبت به برند‌های دیگر آشنا کردیم و سینک گرانیتی با برند فونیکس و روشویی کابینتی با برند هلا و همچنین هود، اجاق‌گاز رومیزی و فرگاز با برند آلتون که سه تا از بهترین‌های بازار هستند را به شما معرفی کردیم. با این حال، حق انتخاب با شماست و با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید هر کدام از این محصولات را با هر برندی که مد نظر دارید تهیه کنید.

در آخر، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید هر محصول، به طور کامل درباره آن تحقیق کنید و از کیفیت و اصالت آن محصول مطلع شوید و حتما از فروشگاه‌های معتبر آنها را سفارش دهید.

منبع: hogonik.com

نظرات