علت مرگ چارلبی دین بازیگر هالیوود با ماجرای درگذشت / چارلبی دین کیست

0

علت مرگ چارلبی دین بازیگر هالیوود با ماجرای درگذشت / چارلبی دین کیست

سینمای هالیوود به سوگ بازیگر جوانش نشست. علت مرگ چارلبی دین هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است. چارلبی دین بازیگر نوظهور و چهره جدید سینمای هالیوود بر اثر بیماری درگذشت. بر اساس گزارش ها چارلبی دین دارنده جایزه نخل طلای جشنواره کن روز دوشنبه ۲۹ آگوست ۲۰۲۲ در بیمارستانی واقع در نیویورک بطور ناگهانی، در سن ۳۲ سالگی درگذشت. به خانواده او در مورد عفونت ویروسی ریه گفته شد و منتظر نتایج کالبد شکافی بودند. در ادامه بیوگرافی چارلبی دین و همسرش همراه با سوابق هنری و فیلم ها و سریال های چارلبی دین با پیج اینستاگرامش از کمجله حرف تازه میخوانید

علت مرگ ناگهانی چارلبی دین بازیگر هالیوود کیست

بیوگرافی چارلبی دین و همسرش

چارلبی دین Charlbi Dean Kriek متولد ۵ فوریه سال ۱۹۹۰، در کیپ تاون، بازیگر و هنرپیشه سینما و مدل اهل آفریقا بود. او اخیرا با بازی در فیلم مثلث غم معروف شده بود و دارنده جایزه نخل طلا از جشنواره کن برای بازی در فیلم سینمای مثلث غم بود. وی بطور ناگهانی در ۲۹ اوت ۲۰۲۲ در شهر نیویورک آمریکا درگذشت. دین سال ۲۰۰۹ از یک تصادف رانندگی خطرناک جان سالم به در برده بود.

علت مرگ چارلبی دین بازیگر نوظهور هالیوود با ماجرای درگذشت / چارلبی دین کیست

زندگی شخصی

جارلبی در کیپ تاون در خانواده آفریقایی متولد شد. او یک برادر به نام الکس دارد و مدلینگ را از سن ۶ سالگی با حضور در تبلیغات و کاتالوگ ها آغاز کرد. او زمانی که ۱۲ ساله بود با Alfa Model Management قرارداد بست و از سن ۱۴ سالگی تحت آموزش قرار گرفت.

سوابق بازیگری

چارلبی دین مدل و بازیگر اهل آفریقای جنوبی است. او پیش از بازیگری و ورود به سیمنا، ابتدا در صنعت مدلینگ مشغول فعالیت شد و سپس به دلیل علاقه به سینما تصمیم گزفت تا این حرفه را دنبال کند.

او با بازی در فیلم سینمایی «اسپاد» ساخته سینمای آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ به طور حرفه ای وارد بازیگری شد. دین در قسمت دوم این فیلم سینمایی که در سال ۲۰۱۸ نمایش داده شد نیز بازی کرده بود. دین پیش از بازی در مثلث غم در دو فصل از سریال ابرقهرمانی «آذرخش سیاه» در نقش یک قاتل ظاهر شده بود. «مسابقه مرگ ۳: دوزخ»، «خون در آب»، «مصاحبه با خدا» و «نخواب» از دیگر فیلم های او به شمار می روند.

فیلم ها و سریال های چارلبی دین

«چارلبی دین» بازیگر جوان آفریقای جنوبی به تازگی وارد سینمای حرفه ای در هالیوود شده بود. او برای بازی در مثلث غم به کارگردانی «روبن اوستلوند»‌ برنده نخل طلای جشنواره کن شد، «مثلث غم» به زودی در جشنواره فیلم تورنتو اکران می‌شود و از ۷ اکتبر در سینماهای آمریکا روی پرده می‌رود.

«مثلث غم» یک طنز سیاه و اولین فیلم مهم این بازیگر جوان بود. دین در «مثلث غم» در مقابل هریس دیکنسون و در نقش شخصیتی به نام «یایا» بازی کرد که به عنوان یک زوج مشهور همراه مهمانان دیگری متشکل از ثروتمندان مشهور به یک قایق تفریحی دعوت می‌شوند. فضا ابتدا مانند بهشت ثروتمندان و چهره‌های تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی است اما به زودی معلوم می‌شود این همسفران شامل یک الیگارش روس، دلال اسلحه انگلیسی، یک کاپیتان مارکسیست و شماری مجرم دیگر است. تضاد طبقاتی در این کشتی تغییرات دینامیکی ایجاد می‌کند.

او همچنین در دو فصل از مجموعه سریال ابرقهرمانی «آذرخش سیاه» در نقش یک قاتل ظاهر شده بود. «مسابقه مرگ ۳: دوزخ»، «خون در آب»، «مصاحبه با خدا» و «نخواب» از دیگر فیلم‌های او به شمار می‌روند

تصادف شدید

در اکتبر ۲۰۰۸، دین و مدل همکار اشتون اشنهاژ از یک تصادف رانندگی جان سالم به در بردند. شکستگی مچ دست، چهار دنده شکسته و آسیب ریه از جمله جراحاتش در حادثه رانندگی بود. او مدتی از بازیگری فاصله گرفت تا بهبود کامل یافت.

او در سال ۲۰۱۷ در فیلم‌های «نخواب» و «مصاحبه با خدا» بازی کرد

چارلبی دین کیست

ازدواج و همسر چارلبی دین

دین به تازگی با مدل آفریقای جنوبی لوک ولکر نامزد کرده بود.

عکس همسر چارلبی دین کیست

درگذشت ناگهانی و علت مرگ چارلبی دین

چارلبی دین در ۲۹ اوت ۲۰۲۲ بطور ناگهانی درگذشت و علت مرگ این بازیگر جوان آفریقایی در دست بررسی است. مرگ او اندکی قبل از شروع اکران بین المللی مثلث غم اتفاق افتاد. پیتر برادشاو از گاردین نوشت: “چارلبی دین یک ستاره واقعی در حال ساخت بود. از دست دادن او بسیار بزرگ است… سبکی منحصر به فرد و وعده های عظیم داشت.

نظرات