علت مرگ همسر امین غلامی خواننده پاپ با ماجرای درگذشت / امین غلامی کیست

0

علت مرگ همسر امین غلامی خواننده پاپ با ماجرای درگذشت / امین غلامی کیست

امین غلامی خواننده پاپ به سوگ همسرش نشست. مرگ همسر امین غلامی خواننده پاپ بر اثر بیماری سرطان دل ها را به درد آورد. این خواننده که طر روزهای گذشته از بیماری همسرش در صفحه اینستاگرامش خبر داده بود، اعلام کرد که همسرش دقایقی پیش در اوج جوانی درگذشت. ماجرای درگذشت و علت فوت و درگذشت همسر امین غلامی خواننده محبوب و مشهور پاپ ایرانی را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

مرگ همسر امین غلامی

دقایقی پیش امین غلامی خواننده پاپ با استوری و عکسی از اعلامیه تلخ، خبر از درگذشت همسرش داد. او که اینروزها درگیر بیماری سرطان همسرش بود، حالا از خاتمه زندگی عاشقانه شان با مرگ همسرش به دلیل سرطانی می گوید کاخ آروزهایم ویران شد.

همسر وی به بیماری سرطان مبتلا شده بود و او نیز در حمایت از همسرش علاوه ب اینکه موهایش تراشید، با انتشار کمپین ما از سرطان قوی تر هستیم در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای کرد و عکس ها و فیلم هایی از لحظات بیماری و زندگی همسرش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و گفت: در اوج جوانی و رویاهای بسیار زیبایی که با همسرم ساخته بودم ، او را در ۲۵ سالگی از دست دادم و کاخ آرزوهایم ویران شد.

همسر امین غلامی کیست

در اتفاق تلخ و ناگواری همسر ایشان در ۸ شهریور ماه امسال (۱۴۰۱) درگذشت. امین غلامی درباره بیماری همسرش گفت: حدودا یک سال درگیر سرطان بودیم . همسرم در ابتدا یک تومور داشت و تقریبا درمان شده بود. در انتهای سال ۱۴۰۰ همه چیز بهتر شده و داشتیم در جنگ با این بیماری پیروز می شدیم که متاسفانه در اردیبهشت سال چهارصد و یک، نشانه‌هایی در همسرم بود که پس از مراجعه به پزشک متوجه تشدید بیماری در چند جای دیگر را درگیر کرده است. اخیرا پس از ۵ جلسه شیمی درمانی مجدد همسرم ویلچر نشین شده بود و با دستگاه اکسیژن تنفس می کرد اما هیچ کدام از ما امیدمان را از دست نداده بودیم و قصد داشتیم پس از تموم شدن دوره های شیمی درمانی ، برای برطرف شدن مشکلات حرکتی همسرم رادیوتراپی و درمان های جدیدی را شروع کنیم.

فقط می خواستم حال همسرم خوب شود.و در ثانیه های پایانی زندگی اش نیز روزهای رویاییمان را با یکدیگر تصور می کردیم. ما دو سال پیش با یکدیگر نامزد بودیم و پس از یک سال متوجه شدیم که همسرم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند؛ من و همسرم حدود ۵ ماه پیش تصمیم به ازدواج گرفتیم و زندگی مشترکمان را در حالی که سرطان زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده بود، شروع کردیم.

مرگ همسر امین غلامی خواننده

امین غلامی خواننده ایرانی متولد دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن ۱۴ سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو، کی برد ، دف، تنبک به تسلط کامل رسید.امین غلامی از سال ۱۳۸۸ ترانه سرایی را نیز آغاز کرد.

او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن ۱۴ سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.
او پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو,کی برد, دف, تنبک به تسلط کامل رسید
امین غلامی از اسل ۸۸ شروع به ترانه سرایی هم کرد که اولین ترک رسمی او ترک سر به هوا نام داشت که ترانه و آهنگ و تنظیم کار را هم خودش انجام داد و با همان کار از اول طرفداران خودش را یافت.
او پس از انتشار قطعه سر به هوا اقدام به تولید تک ترک ها ی دیگر و آلبوم کرد که برخی از این ترک ها پس از سر به هوا تا سال ۹۰ منتشر گردید.
از دیگر فعالیت های او اجرای آهنگ مادر در روز مادر در سازمان صدا و سیما در سال ۹۰ بود. به گفته امین غلامی در سال ۹۱ به علت مسائلی که اصلا نه مهم بود نه ارزشی داشت بنا به دلایلی از کشور خارج شدم و وقفه ۲ ساله در کارم افتاد. البته کارهای ترانه سرایی زیادی انجام میدادم.

نظرات