بیوگرافی شهید منصور خادم صادق با ماجرای هتاکی به همسر و دخترش + نحوه شهادت

0

بیوگرافی شهید منصور خادم صادق با ماجرای هتاکی به همسر و دخترش + نحوه شهادت

شهید منصور خادم صادق کیست ؟

شهید منصور خادم صادق متولد سال ۱۳۴۲ در شیراز، از شهدای دفاع مقدس  و همسرش با ماجرای هتاکی به همسر و دخترش + نحوه شهادت منصور خادم صادق و سوابق و خانواده وی با عکس و زندگانامه در ادامه با ماجرای ضرب و شتم همسر و فرزندش شهید منصور خادم صادق توسط دو زن بد حجاب از مجله حرف تازه میخوانید:

عکس های شهید منصور خادم صادق کیست ؟

بیوگرافی شهید منصور خادم صادق و همسرش

شهید منصور خادم صادق در سال ۱۳۴۲ در یکی از محله‌های پایین شهر شیراز در خانواده قرآنی و مذهبی و شهید پرور به دنیا آمد. او جانبازان دفاع مقدس بود که در سال ۷۲ بر اثر تصادف حین ماموریت در حوالی شهرستان دلیجان به شهادت رسید. عصر یکشنبه ششم شهریورماه امسال دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل تذکر لسانی به دو زن بد حجاب در پاساژ مصطفوی شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

بیوگرافی شهید منصور خادم صادق با ماجرای هتاکی به همسر و دخترش + نحوه شهادت

خانواده و خواهر و برادران

شهید منصور خادم صادق دارای چهار برادر به نام های خلیل و اسماعیل و یحیی و وهاب و یک خواهر است که دو برادرش به نام اسماعیل و خلیل به شهادت رسید. برادر بزرگترش اسماعیل خادم‌صادق نیز در فعالیت های پیش از انقلاب به شهادت رسید و حاج جلیل برادر دیگرش نیز که از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بودند پس از تحمل طولانی مدت عوارض ناشی از شیمیایی در جنگ، به برادران شهیدش پیوست

برادران شهید منصور خادم صادق

شهید منصور خادم‌صادق نسبت به حق‌الناس و بیت‌المال توجه خاصی داشتند. هر سه برادر حاج جلیل، حاج منصور و حاج یحیی از همان ابتدای جنگ و زمانی که شیپور جنگ نواخته شد در خط مقدم حضور داشتند.

برادرش آقا یحیی پاسدار بازنشسته هستند و ایشان از سرداران جنگ بودند و در حال حاضر نیز در کنگره سرداران شهید فعالیت دارند، برادر دیگرش آقا وهاب در دانشکده علوم و فنون زرهی هستند.

بیوگرافی شهید منصور خادم صادق و همسرش و دخترش

سوابق و سال های فعالیت

شهید منصور خادم صادق از از شهدای استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.
شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.

فیلم ضرب و شتم دختر و همسر شهید منصور خادم صادق

ماجرای فیلم ضرب و شتم دختر و همسر شهید منصور خادم صادق

ششم شهریور ماه امسال، انتشار فیلمی از کتک زدن و ضرب و شتم همسر و دختر شهید خادم صادق در شبکه های مجازی خبرساز شده و دل هر بیننده ای را به درد آورد. شهیدی که برای ناموس و وطن جنگیده و جانباز شده و به شهادت رسیده، حالا به دلیل حجاب همسر و دخترش را در ملا عام مورد ضرب و شتم قرار دادند. حادثه کتک‌کاری و هتاکی به همسر و دخترش شهید خادم صادق در یکی از پاساژهای سینما سعدی به نام پاساژ مصطفوی زاده رخ داد که در پی همین اتفاق شوم، این پاساز هم اکنون پلمپ شده است و دو خواهر هتاک نیز بازداشت شدند.

زندگی شخصی شهید منصور خادم صادق

طاهره گلستانی زاده همسر شهید منصور خادم صادق اینگونه توضیح داد: ششم شهریور ماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژهای سینما سعدی شدیم.در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از انها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم ” خانم شال‌تان را بپوشید” و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند.

عکس خانواده و دختر و همسر شهید منصور خادم صادق

عکس دختر و همسر شهید منصور خادم صادق

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آنها گفت” این کار شما هنجارشکنی است” و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود.متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد.

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار دادند.

از او درباره همسر شهیدش اظهار داشت: همسرم ۸ سال در جبهه‌های جنگ بود و در بیشتر عملیات حضور داشت و بارها مجروح شد و جانباز ۸۰ درصد بود. پس از جنگ در پارگان زرهی مشغول بود و طی یک ماموریت بر اثر تصادف به شهادت رسید.

سوابق شهید منصور خادم صادق

دستگیری ضاربان خانواده شهیدخادم صادق

فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

لطف الله شیبانی گفت: دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی ادامه داد: این دو زن که ششم شهریور ۱۴۰۱ دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

 

سید مصطفی بحرینی با بیان این که دو ضارب خانواده شهید خادم صادق با ورود دادستانی و تلاش نیروی انتظامی در کوتاه ترین زمان دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند، گفت: از آغاز این واقعه، موضوع تحت نظارت مدیر ارشد قضایی استان فارس قرار گرفت.

وی گفت: آنچه مشخص است هتاکی متهمان بازداشت شده در پی تذکر خانواده شهید خادم صادق به دو تن از عابران که اقدام به کشف حجاب کرده بودند، ایجاد شده که در راستای تکلیف قانونی ، مطالبه عمومی مردم مؤمن شیراز و با شکایت خانواده شهید، احد از معاونین دادستان مسئول نظارت مستقیم بر پرونده قضایی شد.

وی از رسیدگی سریع به پرونده و تکمیل تحقیقات عاملان هتک حرمت و ضرب و شتم این دو آمر به معروف خبر داد و خاطر نشان کرد: تصمیمات قضایی آتی در این خصوص در چارچوب قانون اطلاع رسانی خواهد شد

نحوه شهادت شهید منصور خادم صادق

پلمپ پاساژ مصطفوی شیراز

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

همسر شهید منصور خادم صادق

نحوه شهادت

شهید خادم صادق، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان بر اثر تصادف به شهادت رسید و در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر به خاک سپرده شد

به دنبال هتاکی و بی‌حرمتی دو زن هنجارشکن و بدحجاب به خانواده شهید خادم صادق، تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم شیراز، عصر سه شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مقابل محل وقوع حادثه، تجمع کردند. در این تجمع که با نوحه‌سرایی و مداحی اهل بیت همراه بود، جمع حاضر اعتراض خود را به رفتار ناشایست و توهین‌آمیز هنجارشکنان اعلام کردند.

نظرات