پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و هلند قهرمانی جهان ۲۰۲۲ چهارشنبه ۹ شهریور

0

پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و هلند قهرمانی جهان ۲۰۲۲ چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند امشب چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + تماشا آنلاین والیبال ایران و هلند والیبال قهرمانی جهان زنده از شبکه های داخلی و خارجی همراه پخش والیبال ایران هلند شبکه سه زنده بازی های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ با نتیجه و خلاصه بازی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی والیبال ایران و هلند قهرمانی جهان 2022

پخش زنده بازی والیبال ایران و هلند قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران، تیم های ملی والیبال ایران و هلند از سری مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ به دیدار هم می روند. بازیکنان تیم ملی والیبال هلند از والیبالیست های مطرح و تکنیکی اروپا هستند. هلند اولین مسابقه خود را با تیم ملی والیبال مصر برگزار کرد که با نتیجه ۳ – ۰ به پیروزی رسید و حالا در سومین بازی خود در حالی به مصاف تیم ملی والیبال کشورمان در چارچوب بازی های والیبال قهرمانی جهان می رود که دو برد و پیروزی را تجربه کرده است.

تیم ملی والیبال ایران پس از برتری مقابل آرژانتین و مصر، در صورت پیروزی مقابل هلند، صدرنشین مرحله گروهی خواهد بود

ساعت و نتیجه بازی و هلند جام جهانی ۲۰۲۲ امروز

ساعت بازی ایران و هلند روز چهارشنبه نهم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت که تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی ایران و هلند بروز رسانی میشود:

بازی والیبال ایران و هلند به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده والیبال ایران و هلند در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم ایران

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ هستند.

گفتنی است که تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف هلند خواهد رفت و پیروزی در این بازی می‌تواند تضمین‌کننده صعود ملی‌پوشان به عنوان صدرنشین باشد.

بهروز عطایی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران و بازی فردا مقابل هلند گفت: وضعیت مان خوب است و امروز یک جلسه تمرین توپی سبک انجام دادیم. بازیکنانی که روز گذشته بیشتر بازی کردند وزنه زدند و سایر نفرات هم تمرین توپی انجام دادند. وضعیت خوشبختانه خوب است. سعی می کنیم خود را برای بازی سخت مقابل هلند که تعیین کننده صدرنشین است، آماده کنیم.

او درمورد حضور در سالن مسابقه برای تماشای دیدار تیم های ملی والیبال کوبا و ژاپن، گفت: تا پایان بازی های امروز و فردا مشخص نمی شود که چه تیم هایی در مرحله بعد با هم روبه‌رو خواهند شد. نیاز است که شرایط تمام تیم ها را تحت نظر داشته باشیم. سعی می کنیم اطلاعات کاملی از تمام تیم ها داشته باشیم تا اگر با آنها روبه‌رو شدیم به مشکل نخوریم. به هر حال کوبا و ژاپن هم احتمال دارد حریف ما در دور دوم باشند و باید از آنها اطلاعات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی فردا مقابل هلند، عنوان کرد: قطعاً بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم کیفیت خوبی را در بازی فردا به نمایش خواهند گذاشت. بازی تعیین کننده ای خواهد بود و سعی می کنیم از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است که مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۴ شهریور آغاز شد تیم ملی ایران هفتم شهریور در دومین مسابقه خود به میدان خواهد رفت. دیداری حساس برابر مصر که بسیاری معتقد هستند که نتیجه آن می‌تواند در تعیین سرنوشت این گروه نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

نظرات