اخذ تضمینی ویزای شنگن

0

بسیاری از کشورها سیاستهای ورود به کشورشان را سخت تر از قبل کرده اند و این برای ایرانیان به معنی ارائه سابقه سفری بیشتر و سوابق مالی چشمگیرتر جهت ویزا شدن است که همین موارد تضمین اخذ ویزای شنگن را برای دفاتر و افراد متقاضی سخت تر میکند، در امتداد این بحبوحه کشورهایی هستند که هنوز قوانین سخت گیرانه ای در خصوص صدور ويزاي شنگن بخصوص برای ایرانیان، وضع نکرده اند، در نتیجه اقدام برای اخذ ویزا از طریق این کشورها میتواند اخذ ویزای شما را تضمین کند.

ویزای شنگن

در ادامه بهترین و بدترین کشورها جهت اقدام برای اخذ ویزای شنگن را به شما معرفی میکنیم تا بدانید اخذ تضمینی ویزای شنگن از کدام کشورها ممکن و غیرممکن است!

فرانسه

کشوری که اخیرا ظرفیت مهاجر پذیری اش را از دست داده است و حالا دیگر چندان روی خوشی به مهاجرین نشان نمیدهد، اما این به مهاجرین ایرانی ربطی ندارد، مشکل فرانسه بیشتر با مهاجرین آفریقایی است به همین دلیل است که هم چنان اخذ ویزای شینگن از سفارت کشورش آسان و قابل تضمین است!

اما بخاطر داشته باشید که برای اخذ ویزای شنگن، سابقه سفری برای اکثر کشورهای اروپایی مهم میباشد و کشور فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست و به اینکه شما در سالهای اخیر حداقل یک سابقه سفر به اروپا داشته اید یا خیر، اهمیت زیادی میدهد، پس اگر از آن دسته افرادی هستید که سابقه سفر به اروپا نداشته اید بهتر است دور سفارت فرانسه را برای گرفتن شنگن قلم بگیرید.

برای افراد بدون سابقه سفری شاید ایتالیا گزینه بهتری باشد اما باید مراقب باشید که جهت اخذ ویزای فرانسه در زمانهای پرترافیک سال مثل فصل مهاجرت دانشجویی که اصولا از تابستان تا ایتدای مهر است به سفارت این کشور مراجعه نکنید.

آلمان

از تریبونی که در حال حاضر از آن برخورداریم استفاده کرده و به تمام متقاضیان مهاجرت و سفر به خارج از مرزهای ایران اعلام میکنیم جهت اخذ ویزای شنگن کشور المان را انتخاب نکنید، فقط و فقط در صورتیکه متقاضی خود ویزای المان و سفر و مهاجرت به این کشور هستید برای ویزای این کشور درخواست دهید، چرا؟

حدود ۳ سال است که المان بصورت غیر مشهود سفارتش را بروی ایرانیان بسته ، مهاجرین از وقتهای سفارت یک ساله، بی جواب گذاشتن پرونده ها و سیاست عدم صدور ویزای این کشور و سفارتخانه اش در ایران خبر میدادند.

در حال حاضر با وجودیکه زمزمه های بهبود این شرایط به گوش میرسد اما از آنجاییکه ویزای شنگن امکان اخذ از تمام ۲۷ کشور اروپا را دارد، در صورتیکه کشور برایتان مهم نیست سعی کنید، سفارتی غیر از سفارت آلمان را جهت اخذ وقت ویزا و ویزای شنگن را انتخاب کنید تا از خوردن یک ریجکتی از پرونده تان جلوگیری کنید و سابقه سفری تان را پاک نگه دارید.

فراموش نکنید که اقدام جهت اخذ ویزا در هر نوعی که باشد نیاز به اطلاع از اخبار روز سفارتخانه ها و سیاستهای مهاجرتی کشورها دارد در نتیجه اگر به شروع پروسه مهاجرت یا سفر خود نزدیک میشوید حتما اطلاعتتان را بروز نگه دارید، ممنون از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

نظرات