عکس شوکه کننده از هما خاکپاش بازیگر قدیمی؛ هما خاکپاش اینروزها کجاست؟

0

عکس شوکه کننده از هما خاکپاش بازیگر قدیمی؛ هما خاکپاش اینروزها کجاست؟

تغییر ظاهر هما خاکپاش بازیگر قدیمی در گذر زمان، هما خاکپاش این روزها کجاست؟ عکس شوکه کننده از هما خاکپاش بازیگر قدیمی و علت کم کاری و کناره گیری از بازیگری و عکس جدید با چهره باور نکردنی وی را ببینید

عکس شوکه کننده از هما خاکپاش بازیگر قدیمی؛ هما خاکپاش اینروزها کجاست؟

مدتی است خبری از بازیگر خوب کشورمان هما خاکپاش در عرصه بازیگری نیست و در فیلم و سریال های جدید ایشان را نمی بینیم و از او خبری نبود، در شهریور ۱۴۰۱ عکسی از خانم هما خاکپاش در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با تغییرات زیادی در ظاهر و چهره اش همه را شوکه کرد.

او که پیشتر تصاویر و عکس هایی با چهره معمولی و شکسته را از خود منتشر کرده بود و از بیکاری گله کرده بود، حالا با عکس های جدید که چهره هاش را چند سال جوانتر نشان می دهد مخاطبان را غافلگیر کرد که در زیر می بینید:

عکس شوکه کننده از هما خاکپاش بازیگر قدیمی؛ هما خاکپاش اینروزها کجاست؟

هما خاکپاش با نام واقعی مه‌نسا خاکپاش (زاده ۲ آذر ۱۳۳۹ در دامغان) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. از جمله فیلم ها و سریال هایی که هما خاکپاش در آن ها بازی کرده می توان به زدواج صورتی، غزل ، شور عشق ، دنیای وارونه ، زندگی قاصدک ، عروس کاغذی ، مادرم گیسو ، مردنامرئی یحیی ، روزهای خوب زندگی ، دره هزار فانوس ، چشمهایم برای تو ، سفر ، لبه تیغ و … اشاره کرد.

خاکپاش بازیگر سریال آرایشگاه زیبا پیشتر درباره عمل زیبایی گفته بود: واقعیت امر نه اینکه بگویم عمل زیبایی را تقبیح می‌کنم، بلکه به طور کلی به تزریقات و بی حسی حساسیت دارم و جرات انجام عمل زیبایی را پیدا نکرده ام، حتی گاهی به فکر آن افتاده ام اما در حال حاضر از ظاهر خود کاملا راضی هستم و قصد عمل ندارم.

هما خاکپاش درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی در یک اثر سینمایی با نام «سوسن خانوم کووید نوزده» حضور پیدا کردم که قرار بود در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود اما به دلیل نرسیدن به بخش پس از تولید از حضور در چهلمین دوره از جشنواره باز ماند و به همین دلیل برای اکران نوروزی آماده می‌شود.

عکس جدید هما خاکپاش بازیگر قدیمی

بازیگر فیلم «ازدواج صورتی» درباره حواشی به وجود آمده درباره عمل زیبایی خود افزود: این اتفاقات تماما حواشی است زیرا من به هیچ عنوان عمل زیبایی انجام نداده ام، البته سالها پیش به علت یک مصدومیت بینی‌ام شکست و مجبور به عمل بینی شدم اما بعد از آن هیچ گاه سراغ عمل زیبایی نرفتم.

خاکپاش درباره دلیل ایجاد حواشی اضافه کرد: به نظر من این حواشی نتیجه یک کنجکاوی یا شیطنت بود، من عکسی را در یک مراسم جشن منتشر کرده بودم، پس از آن برخی شبکه های مجازی به مقایسه آن عکس با گریم یکی از آثارم پرداخته بودند، موضوع به همین سادگی است منتها برخی دوست دارند که اتفاقی کوچک را بزرگ کنند.

وی با اشاره به دوری خود از حاشیه سازی ادامه داد: شاید برخی دوست دارند این حواشی اطرافشان باشد اما شخصا هیچگاه نخواسته و نمی خواهم که با توسل به حواشی به یاد مردم بیایم، البته که نمی‌توان جلوی حواشی را گرفت، مثلا بازیگری که از سر تا پای خود را عمل می کند باید منتظر این حواشی باشد اما در مورد من مطمئن باشید که هیچ عمل زیبایی را به عمرم انجام نداده ام.

خاکپاش در همین رابطه خاطرنشان کرد: فضای مجازی در هر لحظه برای بازدید بیشتر به دنبال حاشیه سازی است اما خوشبختانه با ظاهرم هیچ مشکلی نداشته و ندارم، کاملا از خودم راضی هستم پس در زندگی و بازیگری خود را وارد این حواشی نخواهم کرد.

وی افزود:من به عنوان یکی از قدیمی های سینما و تلویزیون جدای از اینکه هیچ بیمه و حقوق بازنشستگی ندارم باید در خانه بیکار بنشینم آن وقت تهیه کنندگان سینما و تلوزیون با اخذ پول از افراد عشق سینما آن ها را به کارهایشان راه بدهند.

وی ادامه داد:حداقل وزارت ارشاد باید برای ما حقوق بازنشستگی و بیمه در نظر بگیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و قدیمی های سینما همچنان اندر خم یک کوچه هستند.

نظرات