فیلم کامل ماجرای جنجالی دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا و واکنش ها را ببینید

1

فیلم کامل ماجرای جنجالی دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا و واکنش ها را ببینید

بتازگی انتشار فیلم دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا با حضور چند غسال مرد و زن و مرده شور جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است

دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا

اینروزها انتشار ویدیویی از دوربین مخفی چند زن و مرد در غسالخانه بهشت زهرا تهران، جایی که مرده ها و اموات را روی تخت مرده شورخانه می شورند در آن قرار دارد و یکی از مکان خوفناک و ترسناک با خاطره تلخ برای همه همشهری های تهرانی است، حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این فیلم دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا توسط عوامل برنامه نسیما در شبکه نسیم گرفته شده و طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

کلیپی که مجریان و سازندگان برنامه نسیما به سراغ غسالان در بهشت زهرا رفتند تا این قشر از زحمتکشان جامعه گفتگو کرده و سختی شغل /انها را به مردم نشان دهند، شغلی که هر کسی جرات و دل کار کردن در آنجا را ندارد. شغلی خوفناک و ترسناک. کلیپ دوربین مخفی در غسالخانه بهشت زهرا در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته که در ویدئوی زیر ببینید:

 

واکنش ها

همشهری انلاین نوشت: دوربین مخفی در غسالخانه بهشت زهرا| هشدار؛ دیدن این تصاویر محدودیت سنی دارد، برنامه نسیما یک برنامه دوربین مخفی است که به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ سازی در جامعه می پردازد.این برنامه هر هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۲:۴۰ بر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. قسمت بیستم این برنامه به سراغ جامعه غسالان رفته است تا سختی های کاری این قشر را به معرض نمایش بگذارد.

در این قسمت از برنامه به صورت مخفیانه و به بهانه کمبود نیرو در غسالخانه بهشت زهرا، از رهگذران درخواست می‌شود تا لباس‌های غسالی را بپوشند و اجساد را بشویند.

در این میان برخی از افراد ترس این کار را داشته و قبول نمی‌کردند که یک لحظه در جایگاه غسال بهشت زهرا قرار بگیرند، اما برخی از افراد هم موافقت کرده و تمایل نشان دادند تا این کار را انجام دهند و همچنین علاقه‌مند به تجربه کردن این کار نسبتا سخت بودند.هدف تولید این برنامه ادای احترام به جامعه زحمتکش و محترم غسال و تکریم و قدردانی از این قشر زحمتکش است.
پرهام عمرانی، تهیه کننده و کارگردان و هدیه بیدی، سردبیر و جانشین تهیه کننده این برنامه است و هر هفته روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه از شبکه نسیم پخش می شود.

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی دوربین مخفی غسالخانه بهشت زهرا و واکنش ها را ببینید

  1. زهرا گفت:

    سلام عالی بود ممنون از فرهنگسازی قشنگتون اما تری نداشت اینکه نوشتید زیر دوازده سال

نظرات