چطور در ارز دیجیتال سود کنیم؟

0

همه‌ی افراد برای کسب درآمد وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شوند، اما همه این کار را به درستی انجام نمی‌دهند. بسیاری از مردم یا به سادگی در این راه تسلیم می‌شوند، یا پول خود را از دست می‌دهند زیرا به درستی نمی‌دانند چگونه باید با خرید ارز دیجیتال پول درآورند و به سوددهی برسند. همان طور که در مقاله “چطور بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را متوجه بشویم؟”  گفته شد، صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. با افزایش قیمت دارایی‌های رمزنگاری شده، افراد بیشتری وارد این صنعت می‌شوند. این تازه واردها همیشه در تلاشند تا دریابند چگونه از ارزهای دیجیتال پول درآورند. خبر خوب این است که راه‌های زیادی برای کسب درآمد با ارز دیجیتال وجود دارد. از سال ۲۰۱۱ رشد مداومی در فعالیت توسعه دهندگان، رسانه‌های اجتماعی و تعداد استارت‌آپ‌‎های ایجاد شده که همین امر موجب رشد صنعت ارزهای دیجیتال نیز شده است. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به نحوه کسب درآمد با ارزهای دیجیتال می‌اندازیم.

سود در ارز دیجیتال

آیا می‌توانید با ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید؟

بله، شما می‌توانید با ارز دیجیتال پول در بیاورید. با توجه به نوسانات ذاتی دارایی‌های کریپتو، اکثر آنها دارای درجه بالایی از ریسک هستند، به همین دلیل معامله‌گران به دانش یا تخصص بالایی نیاز دارند. تجارت ارزهای رمزپایه یکی از راهکارهای اساسی برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال است. اگر چه میانگین روزانه حجم معاملات ارزهای دیجیتال تنها ۱ درصد از بازار ارز است، اما نوسانات زیادی در بازار کریپتو وجود دارد. بنابراین پتانسیل انجام معاملات کوتاه مدت وجود دارد.

اگر چه در حال حاضر بازار کریپتو نسبتاً کوچک است، اما پتانسیل رشد زیادی وجود دارد. علاوه بر برخی از رمز ارزهای شناخته شده تر مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو، تتر و… رمز ارزهای بسیار زیادی به این بازار اضافه می‌شود که پتانسیل بازار را تحت تأثیر قرار می‌دهند. به همین ترتیب، مجموعه‌ای از پلتفرم‌های خرید کریپتو مانند بایننس، کوین‌بیس و صرافی‌های امن ایرانی مثل صرافی ارز دیجیتال والکس برای خرید و فروش ارز دیجیتال بنا شده‌اند. بنابراین برای کسب درآمد با کریپتو، گزینه‌های زیادی دارید. بیایید نگاهی به چند استراتژی برای نحوه کسب درآمد با ارز دیجیتال بیندازیم.

سود در ارز دیجیتال

چند استراتژی برای کسب درآمد با کریپتو

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با ارز رمزنگاری شده درآمد کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید! استراتژی‌های کسب درآمد با کریپتو بر سه مکانیسم متکی است:

  • در مرحله اول، می‌توانید در بازار مبادلات رمزنگاری سرمایه گذاری یا معامله کنید. شما می‌توانید این کار را بدون داشتن هیچ ارز دیجیتالی مانند سرمایه گذاری در طلا در بازار سهام انجام دهید.
  • ثانیاً، می‌توانید از ارزی که مالک آن هستید، برای شرط‌بندی و قرض دادن سکه‌ها به سیستم یا سایر کاربران استفاده کنید.
  • ثالثاً، می‌توانید با استخراج یا دریافت پاداش ارز برای کارهای انجام شده، در سیستم بلاک چین شرکت کنید.

بر اساس این سه مکانیسم، در اینجا شش استراتژی برای کسب درآمد با ارز دیجیتال آورده شده است:

  1. سرمایه گذاری
  2. تجارت
  3. سهامداری و وام دادن
  4. رسانه‌های اجتماعی کریپتو
  5. استخراج
  6. Airdrops و Forks

برخی از این استراتژی‌ها با جزئیات بیشتری در زیر بررسی شده است:

سرمایه گذاری

به نظر می‌رسد که سرمایه گذاری و استراتژی بلندمدت خرید و نگهداری دارایی‌های کریپتو برای مدت زمان طولانی مناسب باشد. دارایی‌های کریپتو معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری مناسب هستند. آن‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت، شناسایی کنید. دارایی‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم افزایش قیمت بلندمدت را نشان می‌دهند و می‌توان آن را سرمایه گذاری مطمئنی در این زمینه دانست.

معامله

در حالی که سرمایه گذاری یک تلاش بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن است، معامله برای بهره‌برداری از فرصت‌های کوتاه‌مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی‌ها می‌تواند در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد. برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی‌های فهرست شده تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

هنگام معامله، بسته به اینکه انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، می‌توانید یک موقعیت خرید یا فروش داشته باشید. این بدان معنی است که شما می‌توانید بدون توجه به اینکه آیا بازار کریپتو صعودی یا نزولی است، سود کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت کریپتو، به منابع معتبر آنلاین مراجعه کرده و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال، معامله و سوددهی در بازار کریپتو را بیاموزید.

نظرات