آدرس سایت آنلاین بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نفت آبادان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیت

0

آدرس سایت آنلاین بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نفت آبادان شهریور ۱۴۰۱ و قیمت بلیت

خرید بلیت الکترونیکی و انلاین بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر در ۹ شهریور ۱۴۰۱ مشخص شد. با اعلام باشگاه پرسپولیس زمان بلیط فروشی بازی این تیم با نفت آبادان برای مردان و زنان مشخص شد و فوتبال دوستان و بانوان هوادار پرسپولیس و نفت آبادان می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در روز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می شود را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی استقلال و نفت آبادان 9 شهریور 1401

سایت آنلاین خرید اینترنتی بلیط دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته چهارم لیگ برتر در سامانه footballeticket.ir انجام میشود و توجه کنید تهیه بلیت نیز حتما باید با شماره ملی خود فرد انجام شده باشد که در گیت ورود ورزشگاه نیز کنترل خواهد شد. چنانچه نسبت به تهیه بلیط با کد ملی فرد دیگری بشود نیز، دیگر امکان تهیه بلیت مسابقات فوتبال به‌ویژه در ورزشگاه آزادی با آن کد ملی نخواهد بود و آن شماره در لیست سیاه قرار خواهد گرفت.

خرید بلیت بازی استقلال و نفت آبادان ۹ شهریور ۱۴۰۱

امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱ از دقایقی پیش سامانه بلیط فروشی دیدار پرسپولیس و نفت آبادان به روی علاقمندان حضور در ورزشگاه باز شد و برای بانوان و زنان هوادار پرسپولیس و نفت ابادان نیز ۵۰۰ بلیت در نظر گرفته شده است و بانوان و خانم های گرامی نیز حتما برای خرید بلیط اقدام کنند. بلیت فروشی این مسابقه از طریق سایت https://footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه نهم شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار میشود که بلیط های این بازی از ساعت ۱۴ روز سه شنبه فروخته می شود.

با توجه به صدور مجوز حضور بانوان در این دیدار، بلیت فروشی برای آن‌ها انجام می‌شود و جایگاه این گروه از هواداران دو تیم نیز مشخص شده است.

قیمت جدید بلیت

بر این اساس قیمت بلیط این جایگاه ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قرار است تعداد ۵۰۰ بانوی علاقه مند به فوتبال در این بازی حاضر شوند.

سامانه فروش آنلاین بلیط بازی پرسپولیس و نفت آبادان

🔺خرید اینترنتی بلیط دیدار پرسپولیس و نفت آبادان از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرایط خرید بلیت اینترنتی

– سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند

– تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

– اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت.

این مسابقه با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور تماشاگران برگزار می شود و حدود ۵۰ درصد از سکوهای ورزشگاه بلیت فروشی انجام می شود.

در روزهای اخیر اما شایعه شده بود که قرار است ۴ هزار بلیت برای بانوان اختصاص یابد تا آنها بتوانند بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند اما این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.

آقایان با کد ملی خود نسبت به خرید بلیت برای بانوان اقدام ننمایند و هواداران بانو هم احیانا از کد ملی آقایان استفاده نکنند. همچنین بانوان محترم به هیچ‌وجه به خرید بلیت از دیگر جایگاه‌ها مبادرت نورزند چون برای ایشان، جهت ورود به ورزشگاه قابل استفاده نخواهد بود. ضمن آن که فقط در صورتی‌که فرد نسبت به خرید بلیت الکترونیک اقدام کرده باشد، امکان ورود به ورزشگاه خواهد بود. بر همین اساس به‌طور جدی درخواست می‌شود افرادی که بلیت تهیه نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند.

لطفا برای عبور از گیت‌های کنترل تردد حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشید. توجه کنید که دستگاه تنها با خواندن کارت ملی و در صورت تهیه بلیت الکترونیک از سامانه مذکور، مجوز عبور خواهد داد. در غیر این‌صورت همراه داشتن چاپ بلیت به‌صورتی‌که بارکد آن خوانا باشد الزامی است.

نظرات