پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و مصر قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دوشنبه ۷ شهریور

0

پخش زنده و آنلاین بازی والیبال ایران و مصر قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱

پخش زنده بازی والیبال ایران و مصر امشب دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ شبکه سه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + تماشا آنلاین والیبال ایران و مصر والیبال قهرمانی جهان زنده از شبکه های داخلی و خارجی همراه پخش والیبال ایران مصر شبکه سه زنده بازی های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ با نتیجه و خلاصه بازی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بازی والیبال ایران و مصر قهرمانی جهان 2022

پخش زنده بازی والیبال ایران و مصر قهرمانی جهان ۲۰۲۲

امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران، تیم های ملی والیبال ایران و مصر از سری مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۲ به دیدار هم می روند. بازیکنان تیم ملی والیبال مصر از والیبالیست های مطرح و تکنیکی قاره آفریقا هستند. مصر اولین مسابقه خود را با تیم ملی والیبال هلند برگزار کرد که با نتیجه ۳ – ۰ بازی را واگذار کرد و حالا در دومین بازی خود در حال به مصاب تی ملی والیبال کشورمان در چارچوب بازی های والیبال قهرمانی جهان می رود که یک باخت را تجربه کرده است.

تیم ملی والیبال ایران پس از برتری مقابل آرژانتین، در صورت پیروزی هلند مقابل آرژانتین و ایران مقابل مصر تکلیف صعود تیم ملی به مرحله بعدی مشخص می‌شود و شاگردان بهروز عطایی خیلی به مرحله بعد می‌روند.

ساعت و نتیجه بازی و مصر جام جهانی ۲۰۲۲ امروز

ساعت بازی ایران و مصر روز دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت که تا ساعاتی دیگر نتیجه بازی ایران و مصر بروز رسانی میشود:

بازی والیبال ایران و مصر به صورت زنده از حرف تازه پخش خواهد شد.

[برای تماشای آنلاین و زنده بازی اینجا کلیک کنید]

همچنین می توانید از شبکه های پخش زنده والیبال ایران و مصر در شبکه بین اسپورت و شبکه اسکای اسپورت کمک بگیرید تا اگر علاقه مند به تماشای انلاین این بازی بودید بتوانید به راحتی مسابقه را تماشا کنید

امروز (۷ شهریور ۱۴۰۱) علاوه بر جدال ایران و مصر از ساعت (۲۰:۰۰) است؛ آرژانتین و هلند (۱۳:۳۰)، هلند و مصر (۱۶:۳۰)، صربستان و پورتوریکو (۲۰:۰۰)، اوکراین و تونس (۲۳:۰۰) و ایتالیا و ترکیه (۲۳:۴۵) نیز دیدار خواهند کرد

ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم ایران

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ هستند.

گفتنی است که مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۴ شهریور آغاز شد تیم ملی ایران هفتم شهریور در دومین مسابقه خود به میدان خواهد رفت. دیداری حساس برابر مصر که بسیاری معتقد هستند که نتیجه آن می‌تواند در تعیین سرنوشت این گروه نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

نظرات