‌بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی قهرمان پرورش اندام + زندگی شخصی و سوابق

1

‌بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی قهرمان پرورش اندام + زندگی شخصی و سوابق

‌بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی قهرمان پرورش اندام و بدنسازی از شروع تا قهرمانی همراه عکس ها و سوابق و زندگی شخصی سحر رحمانی دولت آبادی ویکی پدیا با پیج اینستاگرامش و اهل کجاست و متولد چه سالی است در ادامه مطلب می خوانید:

 سحر رحمانی دولت آبادی قهرمان پرورش اندام کیست

سحر رحمانی دولت‌آبادی، متولد دهه ۶۰ بدنساز زن ایرانی‌ ساکن لندن است که در اوت ۲۰۲۲ در مسابقات پرورش اندام آماتور اروپای شرقی به مقام قهرمانی رسید. ‏این مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام در بخارست برگزار شد. درباره اینکه او اهل کجاست و متولد چه شهری در ایران است اطلاعاتی در دست نیست.

سوابق ورزشی

رحماتی یکی از بدنسازان و ورزشکاران پرورش اندام است که در خارج از کشور به فعالیت های ورزشی خود ادامه می دهد و در اولین حضور حرفه ای خود در مسابقات رسمی، به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت.

او ورزش بدنسازی را از سال ها پیش آغاز کرده و تجارب خوبی نیز کسب کرده است. بانوی ایرانی‌ در مسابقات پرورش اندام آماتور اروپای شرقی در آگوست ۲۰۲۲ قهرمان شد.

لازم به ذکر است که این مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش و تناسب اندام در ماه اوت از ۱۹ تا ۲۱ سال جاری با حضور ورزشکاران زن در رشته بدنسازی برگزار شد که در نهایت یک بانوی ایرانی به مقام قهرمانی رسید.
مسابقات آماتور اروپای شرقی توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش و تناسب اندام همه ساله با حضور ورزشکاران اماتور در رشته بدنسازی و پرورش اندام برگزار میشود.

 

1 دیدگاه در “‌بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی قهرمان پرورش اندام + زندگی شخصی و سوابق

  1. داوود گفت:
    4
    11

    این شیر دختر اهل دولت آباد مرند هستند فک کنم ایشالله همیشه موفق و سربلند باشن و افتخار افرین برای کشورمون…

نظرات